هزینه و مراحل ثبت شرکت

dell ghatar.com ۰۸ تیر ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۴

«های ثبت» ارائه دهنده خدمات ثبت شرکت، مراحل ثبت شرکت، هزینه ثبت شرکت می‌باشد.

ثبت شرکت‌ ها چیست؟

اگر بخواهید فعالیت تجاری و یا غیر تجاری ایجاد کنید حتماً باید ثبت شرکت انجام دهید. ثبت شرکت یعنی اینکه شما تمامی موارد خود را از لحاظ حقوقی و غیر حقوقی در اختیار دیگران قرار دهید.

ثبت شرکت

نحوه ثبت شرکت چگونه است؟

نحوه‌ی ثبت شرکت در ابتدا به صورت آنلاین انجام می‌شود.اما باید بدانید که هرنوع ثبت شرکت هم مناسب شما نیست. ثبت شرکت و برند باید به گونه‌ای باشد که مطابق با نوع کسب‌وکار شما باشد. پس حتماً باید نوع شرکت‌ها را بررسی کنید تا ببینید کدام نوع ثبت شرکت وبرند مناسب است و همان را انتخاب کنید. انواع ثبت شرکت به صورت زیر است
شرکت مسئولیت محدود
شرکت سهامی خاص
موسسه غیر انتفاعی
شرکت بازرگانی
شرکت تعاونی
شرکت تضامنی
شرکت نسبی و……

ثبت شرکت

در صورتی که کسب‌ وکار شما در مراحل ابتدایی راه است، یکی از نخستین اقدام‌هایی که باید انجام دهید ثبت شرکت به صورت قانونی است. ممکن است با جستجو در اینترنت از مراحل ثبت شرکت آگاه شوید. در نگاه نخست به نظر می‌رسد که طی کردن این مراحل کار پیچیده‌ای نیست، اما کافیست شروع به انجام آن کنید تا با پیچیدگی‌های آن آشنا شوید. با توجه به اینکه برای شرکت شما تنها یک بار باید مراحل ثبت شرکت طی شود، نیازی نیست که برای آشنایی با تمام ریزه‌کاری‌های آن زمان زیادی صرف کنید، واسپاری ثبت شرکت به متخصصانی که تجربه‌ی کافی در این زمینه دارند باعث می شود شرکت شما با هزینه ای مناسب و همچنین در زمان کمتری ثبت شود و شما بتوانید با اطمینان از این مورد به سایر فعالیت‌های خود بپردازید.

چرا باید اموری مثل ثبت شرکت را به متخصصان های ثبت محول کنیم؟

های ثبت به شما کمک میکند که هنگامی که حرف از برون‌سپاری هریک از فعالیت‌ها به میان می‌آید، نخستین چیزی که به ذهن خطور می‌کند هزینه‌های این کار است. ممکن است با خود فکر کنید که مراجعه به متخصصان برای ثبت شرکت، هزینه‌ای اضافی است که در ابتدای راه به شرکت خود تحمیل می‌کنید، اما شما با این کار در واقع دارید در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید.

انجام ثبت شرکت و امور اداری مربوط به آن ممکن است بیش از آنچه که فکر می‌کنید زمان‌بر و فرسایشی باشد. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای منطقی این کار را به شرکت‌های متخصصی مانند های ثبت واگذار کنید که ثبت شرکت شما را به صورت قانونی و در کمترین زمان ممکن با تکیه بر کادر حرفه‌ای خود انجام می‌دهند. با سپردن این کار به متخصصان، شما در واقع زمان خود را برای رسیدن به امور مهم‌تر آزاد می‌کنید.

افزون بر جنبه‌ی اقتصادی این کار، انجام ثبت شرکت توسط متخصصان بدون هیچ اشکالی و کاملا مطابق با الزامات قانون انجام می‌شود. در صورتی که خودتان تمام امور مربوط به ثبت شرکت را انجام دهید، ممکن است به دلیل عدم آشنایی کافی با جزییات کار، با یک اشتباه کوچک تبعات سنگینی در آینده برای شرکت خود ایجاد کنید. متخصصان این حوزه به دلیل تجربه و دانشی که در این حوزه دارند، کار را به بهترین شیوه انجام می‌دهند و نگرانی‌ای از این بابت وجود نخواهد داشت.

در ادامه در مورد ثبت شرکت و سایر خدماتی صحبت می‌کنیم که برون‌سپاری آنها به نفع شماست.

مراحل ثبت شرکت چگونه است؟

مراحل ثبت شرکت خدماتی که برای ارائه خدمات ایجاد می‌شوند و به سازمان‌ها وارگان های خاص خدمات می‌رسانند. شرکت‌های خدماتی انواع مختلفی دارد و خدمات متنوعی ارائه می‌کند.که شامل حمل‌ونقل چاپ و تکثیر امور آشپزخانه تاسیسات تعمیر و نگهداری ماشین آلات و…. است.
مراحل ثبت شرکت به صورت زیر است
۱. فراهم کردن مقدمات برای ثبت شرکت
۲. پذیره نویسی و جذب شرکا
۳. جمع کردن سرمایه با کمک شرکا وموسسات
۴. تاسیس شرکت و تسلیم مدارک به سازمان بورس و اوراق بهادار

مراحل ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت به چه صورت است؟

هزینه ثبت شرکت ، پس از اینکه اطلاعات لازم را از طریق شرکت hisabt کسب کردید و تصمیمات لازم برای اینکه چه نوع شرکتی می‌خواهید ثبت کنید را گرفتید. مهم‌ترین مسئله‌ای که پیش می‌آید این است که هزینه ثبت شرکت به چه صورت است؟ در جواب باید به شما بگویم که معیارهای زیادی برای هزینه ثبت شرکت دخیل هستند. مثلاً اگر شرکتتان کوچک باشد. هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است و اگر شرکتتان بزرگ باشد هزینه‌ی آن هم گران‌تر می‌شود نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه‌هایی مانند: وکالت، آگهی‌های ثبتی، واریزی‌های قانونی و… نیز نسبت به نوع شرکت تعداد اعضا موضوعات شرکت و.. متغیر و متفاوت خواهد بود. لذا برای اینکه از هزینه‌های دقیق اطلاع پیدا کنید. می‌بایست یا خودتان همه هزینه‌ها را محاسبه کنید و یا اینکه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا شمارا به درستی راهنمایی کنند.

هزینه ثبت شرکت

های ثبت

های ثبت ارائه خدمات ثبت شرکت ، مراحل ثبت شرکت ، هزینه ثبت شرکت میباشد همچنین میتوانید با مراجعه به سایت https://hisabt.com/ اطلاعات کامل را دریافت کنید.

منبع مهر نیوز

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx