اتفاق غیرمنتظره و ناراحتی کاپیتان استقلال بعد از امضای قرارداد!

afra ghatar.com ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۹۷

غفوری با فولاد قرارداد امضا کرده و از مدیران باشگاه خواسته عقد قرارداد را به‌صورت رسمی اعلام و رسانه‌ای کنند. اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

ووریا غفوری

وریا غفوری، کاپیتان فصل گذشته استقلال بعد از اینکه از این تیم جدا شد، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. او هفته گذشته در تمرین فولاد در تهران شرکت کرد ولی جالب اینجاست که در کنار دیگر بازیکنان فولاد تمرین نکرد و فقط با پوشیدن پیراهن این تیم در کنار زمین عکس گرفت. از طرفی این بازیکن همراه با اعضای فولاد به ترکیه نرفت تا مشخص شود که ثبت رسمی قرارداد او هنوز قطعی نیست و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

غفوری با فولاد قرارداد امضا کرده و از مدیران باشگاه خواسته عقد قرارداد را به‌صورت رسمی اعلام و رسانه‌ای کنند. اما هنوز این اتفاق رخ نداده و در این مدت هم شایعات زیادی در مورد وضعیت غفوری در رسانه‌ها و صفحات مجازی ایجاد شده است. شنیده می‌شود رسانه‌ای و رسمی‌نشدن عقد قرارداد با غفوری از سوی باشگاه فولاد، باعث ناراحتی این بازیکن شده است. از طرفی گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد هم هفته گذشته اعلام کرد که جذب این بازیکن هنوز قطعی نشده است. در این مدت هم شایعات زیادی در مورد وضعیت غفوری در رسانه‌ها و صفحات مجازی ایجاد شده است. باید منتظر ماند و دید که این بازیکن در نهایت فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  تمجید پیمان معادی از سخنان وریا غفوری+عکس
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx