حکمی با امضای زاکانی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود +عکس

kaboos ghatar.com ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۵۶

مدیران در کشور ما، هر چقدر هم که خطا کنند، از چرخه مدیریتی خارج نمی‌شوند، فقط از پستی به پست دیگر منتقل می‌شوند؛ این قانون اول مدیریت در ایران است! اصولگرا و اصلاح طلب و دو زیست هم ندارد...

نوروز ۱۳۹۸ بود و استان گلستان درگیر سیلی سهمگین؛ استاندار اما در آن ایام به خارج از کشور سفر کرده بود و این در حالی است که تعهد مدیریتی ایجاب می‌کرد حتی در صورت نیامدن سیل هم، استاندار استانی مانند گلستان که در ایام عید، پذیرای مسافران نوروزی است، لااقل نیمه اول فروردین در محل ماموریت خود باشد.

واکنش دولت وقت به غیبت عجیب استاندارش قاطع بود: مناف هاشمی از استانداری گلستان برکنار شد.

برکناری استاندار گلستان

تابستان ۱۴۰۱ و در ایامی که سیل سراسر کشور را فراگرفته است، تصویر حکمی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که جالب توجه است: استانداری که به دلیل بی تعهدی از استانداری برکنار شده بود، به دلیل متعهد بودن، به سمت رئیس هیات مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

  میرسلیم آبروی زاکانی را برد/ اتوبوس دست دوم و خارج از رده خریده

در حکم علیرضا زاکانی – شهردار تهران – به مناف هاشمی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی به موجب این حکم به مدت یک سال به سمت رئیس هیات مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب می‌شوید.

حکم زاکانی برای مناف هاشمی
 
بعد از تحریر:
– مدیران در کشور ما، هر چقدر هم که خطا کنند، از چرخه مدیریتی خارج نمی‌شوند، فقط از پستی به پست دیگر منتقل می‌شوند؛ این قانون اول مدیریت در ایران است! اصولگرا و اصلاح طلب و دو زیست هم ندارد، کما این که همین مناف هاشمی در دوران شهرداری اصلاح طلبان در تهران و با حکم پیروز حناچی شده بود معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری.

روز به روز این گزاره تقویت می‌شود که اصولگرایی و اصلاح طلبی، نه «گفتمان» که «ابزار کاسبی» اند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  افطاری ۶۰۰ میلیونی زاکانی از جیب مردم تهران!+ عکس
منبع: عصرایران

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx