خرید حضوری جدیدترین گوشی های شیائومی در شمال تهران

dell ghatar.com ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۰۴

گوشی های شیائومی از سال ۲۰۱۰ وارد بازار جهانی شدند تا به یکی از محبوب‌ ترین گوشی های میانرده تبدیل بشوند. خیلی زود بسیاری از کشورها اقدام به اخذ نمایندگی این برند تازه نفس کردند. ایران نیز از سال ۱۳۹۶ میزبان گوشی های موبایل این برند شد.

همزمان با گسترش فرهنگ خرید اینترنتی و اعتماد مردم به این سبک خرید، سایت های فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل رونق گرفتند. با وجود تمام مزیت هایی که خرید اینترنتی گوشی موبایل دارد، اما همچنان خرید حضوری برای افراد، اطمینان و حس بهتری را ایجاد می‌نماید. البته که در هنگام خرید حضوری هم ممکن است دچار خطا شوید و این اطمینان به خرید گوشی اشتباه، گارانتی نا معتبر، پرداخت هزینه بیشتر و یا مشکلات دیگری منجر شود.

در این مقاله قصد داریم یک راهنمای خرید حضوری گوشی های شیائومی را در اختیارتان قرار دهیم تا بدون استرس لذت خرید حضوری مطمئن را تجربه نمائید.

قدم اول: با اطلاعات کامل به خرید بروید

اگر برای خرید گوشی موبایل به بازار و یا فروشگاه های شیائومی در سراسر کشور بروید بی‌شک تعدد گوشی های موبایل شیائومی شما را شگفت زده می‌سازد. گوشی های پرچمدار مانند گوشی های سری ۱۲ شیائومی، در کنار گوشی های میانرده‌ مثل گوشی های جدید پوکو و گوشی های اقتصادی شیائومی، هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند.

امکان دارد شما در انتخاب مردد و سر در گم شوید. پس بهتر است ابتدا در رابطه با نوع استفاده و مصرف خود از گوشی هوشمند، کاملاً آگاه باشید. پس از این که مشخص کردید از گوشی موبایل شیائومی چه توقع دارید، می‌توانید در رابطه با اطلاعات هر گوشی در اینترنت و سایت های معتبر به جست وجو بپردازید.

گوشی های سری 12 شیائومی

مثلاً اگر قصد دارید با گوشی موبایل خود، بازی های سنگین اجرا نمائید، پردازنده مرکزی و گرافیکی گوشی شیائومی باید برای شما اولویت داشته باشد. پس بهتر است در انتخاب های خود، گوشی هایی که پردازنده ی قدرتمند ندارند را از فیلتر عبور ندهید.

برای این کار نیاز دارید در رابطه با اسامی، انواع و عملکرد پردازنده ها، هرچند کم اما اطلاعات داشته باشید. یا در رابطه با اعداد و ارقامی که در رابطه با دوربین گوشی شیائومی گفته می‌شود بیشتر بدانید. حقیقت این است که در رابطه با اطلاعات هر گوشی موبایل، اعداد برابر است اما عملکرد متفاوت است. این نکته را هرگز فراموش نکنید که این ارقام در کنار سایر مشخصات گوشی معنا پیدا می‌کنند.

اگر بخواهیم واضح‌تر توضیح بدهیم، تصور کنید فروشنده گوشی به شما می‌گوید باتری یک گوشی موبایل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و گوشی دیگری ۴۵۲۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. اگر قدرت باتری برای شما اولویت داشته باشد، به احتمال زیاد ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر را انتخاب می‌کنید.

توجه به مشخصات صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی شاید نتیجه را تغییر بدهد. صفحه نمایش بزرگ تر و با روشنایی بالاتر، مصرف باتری را افزایش می‌دهد. پس با این وجود در کنار ظرفیت باتری، به مصرف بهینه باتری گوشی شیائومی نیز توجه داشته باشید.

قدم دوم: دو لبه‌ی تیز یک شمشیر

شاید شما زمان زیادی برای تحقیق و جستوجو در رابطه با گوشی های شیائومی نداشته باشید. در این بخش اهمیت یک فروشنده مشخص می‌شود. فروشنده گوشی های شیائومی می‌تواند با در نظر گرفتن سود خود، شما را به سمت خرید گوشی هایی سوق بدهد که حاشیه سود بالاتری دارند. یا با توجه به گوشی هایی که موجود دارند، شما را از خرید آن گوشی که در مغازه نیست منصرف نمایند. در سوی دیگر ماجرا، فروشندگانی را داریم که با اطلاعات کامل از تمام مشخصات گوشی ها، می‌توانند شما را به درستی راهنمایی کنند.

فروشگاه تسک میران شیائومی

خرید از فروشگاه های معتبر شیائومی به اطمینان را برای شما به وجود می‌آورند که سود فروش، برای شخص فروشنده، از اعتبار فروشگاه ارزشمندتر نیست. برای مثال شما برای خرید حضوری گوشی شیائومی در شمال تهران، می‌توانید به فروشگاه تسک میران در بلوار قیطریه مراجعه نمائید. علاوه بر فروشندگان مطلع و حرفه‌ای، فضای فروشگاه به شما این امکان را می‌دهد تا در فضایی آرام، بدون عجله تمام گوشی های موجود را تست نمائید، اطلاعات هر گوشی را که بر روی میزها مکتوب شده‌اند مطالعه فرمائید و افزون بر این دو مورد در صورت نیاز، مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

قدم سوم: گارانتی معتبر شیائومی، مهم ترین  اقدام

تصور کنید پس از تحقیق و بررسی بسیار، گوشی مورد نظر خود را انتخاب کردید. با مراجعه به یک فروشگاه شیائومی از مشاوره های فروشنده گوشی استفاده کردید و از نوع گوشی مطمئن شدید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که گوشی شما حتما پک گلوبال باشد. گوشی های شیائومی با پک هند و چین نیز در بازار موجود هستند و گاهی حاشیه سود بیشتری برای فروشندگان دارند. اما گوشی های شیائومی با پک غیرگلوبال، دردسرهای بسیاری را برای شما رقم می‌زنند.

از سوی دیگر گوشی موبایل نیز مانند هر وسیله‌ی الکترونیکی، احتمال خرابی و ایراد دارند. ممکن است بعد از مدتی استفاده، گوشی شما دچار ایراد سخت افزاری یا نرم افزاری شود.

گارانتی معتبر شیائومی

اینجاست که متوجه نقش گارانتی می‌شوید. زمانی که یک نام معتبر گوشی موبایل شیائومی شما را تضمین کرده باشد، دیگر جای نگرانی نیست. شاید گارانتی گوشی موبایل در ایران، از نظر شما بیهوده باشد، اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود و تحریم ها، انتخاب یک گارانتی معتبر یک گام مهم در خرید به شمار می‌آید. چرا که با از کار افتادن قطعه‌ای از گوشی شیائومی، تنها گارانتی های معتبر شیائومی می‌توانند قطعات اصل را در اختیار شما قرار بدهند.

شرکت تسک میران علاوه بر خدمات فروش حضوری و اینترنتی گوشی شیائومی مسئولیت خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی های شیائومی را نیز به شما عرضه می‌دارند. باید بگوئیم گوشی های شیائومی با گارانتی تسک میران، تنها از طریق فروشگاه و سایت این شرکت نیست که عرضه می‌شود. در اکثر فروشگاه های موبایل شیائومی ایران، گوشی های شیائومی با نام این شرکت تضمین شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مقایسه گوشی های موبایل و اطلاع از قیمت های بروز به وبسایت رسمی تسک میران به آدرس زیر سر بزنید.

www.taskmiran.com

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx