تصاویری تازه از اسب میلیاردی آزمون در استرالیا

parantez ghatar.com ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۷۴

سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران و باشگاه بایر لورکوزن آلمان، روز پنجشنبه اولین برد خود را به عنوان مالک یک اسب در استرالیا به دست آورد.

اسب او به نام «اسکای» (Sky) پس از آموزش توسط مربی و سوارکار مشهور میشل پین، در مسابقه اسب دوانی کرنبورن برنده شد. مایکل دی سوار بر «اسکای» توانست این پیروزی را برای سردار آزمون به دست آورد.

پین در مورد همکاریش با آزمون توضیح داد: «این اولین برد من برای این مالک است که به یک دوست بسیار خوب تبدیل شده است. من بسیار مفتخرم که یک برد برای او به دست آوردم، راه طولانی ای را تا اینجا طی کردیم و کمی هم بدشانسی داشتیم. ما در اینستاگرام با هم دوست شدیم و شروع به چت کردیم، او عاشق مسابقه اسب دوانی است و پشتیبان بزرگی است که برای من عالی بوده است.»

اسب سردار آزمون در مسابقه

پین تاکید کرد که آزمون و پدرش مسابقات را پیگیری می کنند و آنها عاشق مسابقه اسب دوانی هستند و این برد برای آنها خیلی مهم است.

سردار آزمون علاوه بر فعالیتش به عنوان یک فوتبالیست به والیبال و اسب‌سواری نیز علاقه دارد که هر دو هم برگرفته از شهر زادگاهش، بندر ترکمن است. سردار آزمون هم مثل بسیاری دیگر از ترکمن‌ها در این دو رشته ورزشی تبحر دارد.
سردار آزمون

علاقه سردار آزمون در رشته اسب‌دوانی باعث شده است که به صورت حرفه‌ای در این عرصه فعالیت کند. پیش از «اسکای»، «سریک» در مطرح‌ترین رقابت های اسب‌دوانی استرالیا مسابقه می‌داد و اولین همکاری او میشل پین برای «سریک» بود. با اینکه، «سریک» اسب نیم میلیون دلاری سردار آزمون محسوب می‌شود، اما ظاهرا این «اسکای» است که اولین پیروزی را برای سردار آزمون به عنوان مالک اسب قهرمان رقابت رقم زده است.

  جنگ بازیکنان تیم ملی در اینستاگرام بالا گرفت+عکس

بیوگرافی میشل پین

میشل پین

میشل پین متولد ۲۹ سپتامبر ۱۹۸۵ یک سوارکار استرالیایی است. او برنده جام ملبورن ۲۰۱۵ شد و اولین و تنها زنی بود که برنده این رویداد است. او در اولین مسابقه با اسبی که توسط پدرش آموزش دیده بود،طعم پیروزی را چشید. در مارس ۲۰۰۴، پین در مسابقه‌ای در ملبورن سقوط کرد و جمجمه‌اش شکست. اما این اتفاق مانع از سوارکاری و پیروزی های آینده او نشد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: برترین ها

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx