بازداشت پدر و پسر بی آبرو با نیسان آبی در تهران

suzan ghatar.com ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۴۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پدر و پسری که از پروژه های ساختمانی سرقت می کردند، خبر داد و گفت: از متهمان بیش از ۲ تن آهن آلات سرقتی کشف شد.

دستگیری پدر و پسر

سرهنگ ” جلیل موقوفه ای ” اظهار داشت: در پی افزایش سرقت از پروژه های ساختمانی در حال ساخت در محله “ستارخان” رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری  ستارخان بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی ابزار داشت: روز گذشته  ماموران در حال گشت زنی در نقاط جرم خیز خودرو نیسان وانتی که با سرعت از ساختمان در حال ساخت خارج شده و نگهبان ساختمان در حال دنبال کردن آنها بود مشاهده کردند  و سریعا وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز چند دقیقه ای خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد:  در بررسی اولیه از داخل خودرو ی متهمان بیش از ۲ تن آهن و آلات و لوازم ساختمانی کشف شد.

  جزئیات دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان پدر و پسر ۲۴ و ۴۹ ساله در تحقیقات اولیه به جرم سرقت از پروژه های ساختمانی در حال ساخت در محله ستارخان و ۳ سرقت مشابه معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی  مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرائم احتمالی متهمان در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx