۵ راهکار موثر برای کاهش هزینه های ساخت و ساز +عکس

dell ghatar.com ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ یک دیدگاه ۳۵۰

ما در مجموعه بازرگانی صدرا همواره سعی داریم تا بهترین راهکار ها و پیشنهادات ویژه برای کاهش هزینه های ساخت و ساز به مشتریان ارائه نماییم.

مسکن، نیازی همیشگی برای انسان می باشد که همواره برای افزایش رفاه و آسایش جهت ارتقا سطح کیفیت زندگی خود تلاش نموده است تا بهترین تاسیسات ساختمانی را در زمان ساخت و ساز استفاده نماید. با توجه به تحریم ها و کمبود مواد اولیه، بسیاری از لوازم و تاسیسات ساختمانی با افزایش چشمگیر قیمت همراه بودند که همین دلیل بسیاری از مجریان و پیمانکاران را با مشکل مواجه نموده است. بازرگانی صدرا که مرجع اصلی فروش لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی می باشد، طی تحقیقات و بررسی های میدانی به نتایجی دست یافته که باعث کاهش هزینه های ساخت و ساز می گردد که شاید شما از آن بی خبر بوده اید.
 
۵ راهکار هوشمندانه کاهش هزینه های تاسیسات

۱- استفاده از برند های تازه متولد شده
اغلب مجریان پروژه های ساخت و ساز از برند های مطرح استفاده می نمایند تا تضمین کیفیت ساخت را داشته باشند اما یکی از مواردی که زیاد مورد توجه استاندارد های ساختمانی نیست، لوله و اتصالات ساختمانی و شیرآلات بهداشتی می باشد.برند های مطرح در حوزه لوله و اتصالات تک لایه شامل آذین لوله ، نیک بسپار و یزد بسپار و… هستند که به اصطلاح پول برند خود را می گیرند بنابراین بهتر است برند های جدید با قیمت لوله تک لایه کم و قیمت لوله پنج لایه پایین را خریداری نمایید. همواره به این نکته توجه داشته باشید که هر محصول جدیدی قابل استفاده نیست بلکه باید اصالت و استاندارد های تایید شده آن محصول بررسی شود که این عملیات را این را وب سایت بازرگانی صدرا به خوبی انجام می دهد.

خرید لوله و اتصالات

۲- خرید از نمایندگی های فروش لوله و اتصالات
تعداد زیادی نمایندگی فروش لوله و اتصالات در تهران وجود دارند که با کمترین میزان سود ، محصولات و تاسیسات ساختمانی را به بازار توزیع می نمایند. بازرگانی صدرا  توانسته است با اخذ نمایندگی لوله آذین و نمایندگی نیوپایپ در تهران ، با بیشترین میزان تخفیف و تضمین اصالت کالا ، نیاز بسیاری از  مشتریان ساکن تهران را حل نماید. نمایندگی های مرجع و رسمی همواره بدون واسطه و به صورت مستقیم محصولات را به دست مشتریان می رساند و به دلیل خرید های عمده همواره می تواند قیمت رقابتی ، محصولات را به بازار عرضه نماید. همچنین خرید از نمایندگی های بازرگانی صدرا ویژگی های خدمات پس از فروش و خدمات مشتریان وفادار را نیز دارا می باشد که این امتیاز می تواند مزیت قابل توجهی برای مجریان و پیمانکاران باشد. نمایندگی های دکتر تامین ، بازرگانی صدرا ، پایپ کالا و … جزء نمایندگی های معتبر در تهران هستند که فعالیت رسمی در زمینه خرید و فروش تاسیسات ساختمانی در حال فعالیت هستند.
 
۳- خرید بهترین شیرآلات ایرانی
بسیاری بر این باورند که شیرآلات خارجی بسیار با کیفیت تر و با دوام تر از نمونه های داخلی می باشد در صورتی که اکثریت کارخانه های تولید شیرآلات مطرح ایرانی، در سطح بین الملل در حال فعالیت هستند و محصولات خود را به بیش از ۳۰ کشور دنیا صادر می نمایند. شیرآلات شودر ، شیرآلات قهرمان ، شیرآلات راسان و شیرآلات KWC به انواع بهترین شیرآلات ایرانی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و از لحاظ کارایی با شیرآلات خارجی برابری می کنند و جالب اینکه شیرآلات اهرمی ایرانی تا ۵۰ درصد ارزانتر از نمونه خارجی است. بازرگانی صدرا به عنوان نمایندگی شیرآلات شودر در تهران و نمایندگی شیرآلات قهرمان و راسان می تواند هزینه های خرید را برای شما کاهش دهد. همچنین می توانید قیمت شیرآلات شودر را به صورت PDF  از سایت مورد نظر دانلود نمایید و یا جهت خرید انواع شیرآلات لوکس شودر به کاتالوگ محصولات موجود نگاهی بیندازید.

خرید پرفروشترین شیرآلات ایرانی

۴- تامین تاسیسات پروژه به صورت عمده
اگر بخواهیم به صورت مجزا و مرحله به مرحله ، نیاز های پروژه را تامین نماییم قطعا در زمان خرید تخفیف کمتری دریافت می کنیم . بازرگانی صدرا به عنوان یک فروشگاه جامع می تواند نیاز های تاسیساتی یک پروژه ساختمانی را به صورت مرحله ای تامین نماید، علاوه بر این با  ایجاد طرح خرید مجریان ، تخفیف های پلکانی و ویژه ای را در اختیار آنها قرار داده است. نمایندگی شیرآلات شودر درغرب ، شرق ، جنوب و شمال تهران – نمایندگی لوله آذین در غرب ، شرق ، جنوب و شمال تهران و دیگر نمایندگی های فروش هر کدام به همین صورت آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند.
 
۵- دریافت مشاوره خرید لوله و اتصالات
همه ما تخصص لازم در تمامی حوزه ها نداریم و ممکن است در خرید برخی محصولات و چگونگی خرید آنها اشتباهاتی را مرتکب شویم بنابراین وجود یک مشاور می تواند ما را به بهترین انتخاب در خرید درست راهنمایی نماید. برای خرید لوله و اتصالات تک لایه و خرید لوله و اتصالات پنج لایه می توانید با متخصصان بازرگانی صدرا تماس بگیرید و از لیست قیمت محصولات تا نحوه خرید و ارسال کالا آگاه شوید.  دریافت مشاوره می تواند تا حد بسیار زیادی به بهینه سازی هزینه کرد های ساختمان و کاهش بودجه مصرفی ساخت و ساز کمک نماید.
 
سخن آخر
بازرگانی صدرا هر سال به عنوان یکی از بهترین نمایندگی‌ها در زمینه تامین و پخش محصولات لوله و اتصالات در تهران شناخته می‌شود. این انتخاب از طرف شرکت‌های تأمین کننده قطعات صورت می‌گیرد و نشان از کیفیت بالای ارائه خدمات مجموعه ما است. تمام قیمت‌های ارائه شده با کمترین میزان سود برای مشتریان در نظر گرفته می‌شوند. همچنین در بسته بندی ایمن و مطمئن برای مشتری ارسال می‌شوند. این بازرگانی به عنوان نمایندگی شرکت‌های زیر فعالیت می‌کند.

آذین لوله: این مجموعه تمام محصولات تولید شده توسط شرکت آذین لوله سپاهان اصفهان را به فروش می‌رساند.

نیوفلکس: ما  در زمینه پخش عمده تمام لوله های فاضلابی اعم از لوله پلیکا و لوله و اتصالات پوش فیت های فاضلابی نیوفلکس فعالیت می‌کند.

نیوپایپ: نیوپایپ از دیگر برندهایی است که بازرگانی صدرا در زمینه پخش و پشتیبانی محصولات آن در تهران فعالیت می‌کند.

شودر: شیرآلات شودر از برترین برندهای تولید کننده شیرآلات ساختمانی است که صدرا مسئولیت پخش عمده آن را بر عهده دارد.

سوپر پایپ: صدرا یکی از پخش کنندگان محصولات لوله و اتصالات پنج لایه سوپر پایپ در سطح استان تهران است.

تهران اتصالات: پخش عمده محصولات متنوع شرکت تهران اتصالات ازجمله لوله و انواع اتصالات فاضلابی بر عهده این مجموعه است.

شرکت‌ها و بازرگانی‌های مختلفی در زمینه پخش و فروش انواع لوله تک لایه ، پنج لایه ، لوله های فاضلابی، اتصالات و شیرآلات بهداشتی فعالیت می‌کنند. بازرگانی صدرا با بیش از ۲۰ سال تجربه فعالیت، از بهترین و معتبرترین بازرگانی‌ها در این زمینه است. این مجموعه به صورت نمایندگی فعال بسیاری از برندهای شناخته شده فعالیت کرده و محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد. آدرس فروشگاه و نمایندگی مرکزی این مجموعه در مرکز تهران واقع شده است که می توانید با مراجعه حضوری  هم از مشاوره و هم از تخفیف های ویژه برخودار شوید .

راه های ارتباطی بازرگانی صدرا

راه‌های ارتباطی با بازرگانی صدرا
ساعت کاری مجموعه صدرا از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۸ و روزهای پنجشنبه از ۸ تا ۱۴ است. برای ارتباط با کارشناسان مجموعه می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱-۶۶۲۹۵۸۹۸ / ۰۲۱-۶۶۲۹۵۸۹۹ ۰۲۱-۶۶۲۹۷۱۰۷ / ۰۲۱-۶۶۲۹۷۳۴۰ تماس بگیرید. همچنین از طریق ایمیل loolehbaharan@gmail.com هرگونه سوال، نظر، انتقاد و پیشنهاد خود را برای بخش پشتیبانی ارسال کنید.

آدرس پیج اینستاگرام مجموعه : www.instagram.com/bazargany_sadra

آدرس وب سایت مجموعه : ۱bs.ir

هم چنین می توانید آخرین لیست قیمت محصولات و کاتالوگ آنها را از داخل ربات تلگرامی به آدرس @sadragst_bot  دریافت نمایید.

آدرس: استان تهران ، شهر تهران ، شادآباد ، بازار آهن ، بهاران۱، بلوک۳۵ ، پلاک۲۱

تلفن‌های تماس: ۰۲۱-۶۶۲۹۵۸۹۸ ، ۰۲۱-۶۶۲۹۵۸۹۹

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx