ریمپ ای سی یو، بهترین راه برای کاهش مصرف سوخت | مرکز ریمپ ایسیو کاراک

dell ghatar.com ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۰

ریمپ ایسیو، بهترین راه استفاده از خودروی از نظر عملکرد، راهی عالی برای بهبود تجربه کلی رانندگی و صرفه جویی در هزینه های سوخت در طول ماه ها و سال ها است.

در حالی که تیونینگ یک ماشین برای عملکرد بهینه ممکن است برای بسیاری از رانندگان معمولی دلهره آور و پیچیده به نظر برسد، ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید که می توان آن را در کمتر از ۳۰ دقیقه، با ” ریمپ ECU انجام داد. در این راهنما، توضیح خواهیم داد که اصطلاح « ری مپ ایسیو » به چه معناست و چگونه می توان با ریمپ خودرو در کاراک، مصرف سوخت آن را کاهش داد.

ریمپ ای سی یو چیست

ریمپ ای سی یو چیست؟

ریمپ  ECU، که گاهی تیونینگ ECU نامیده می‌شود ، زمانی است که تنظیمات «واحد کنترل موتور» (ECU) خودرو برای بهبود چندین بخش عملکرد خودرو تغییر می‌کند. با بازنویسی تنظیمات موجود با نرم افزار جدید، مالک  خودرو می تواند خودرو را برای مدیریت تزریق سوخت، جریان هوا، سنسورها و موارد دیگر (در چارچوب محدودیت های قانونی) دوباره برنامه ریزی کند.

کاهش مصرف سوخت از طریق ریمپ خودرو

چه ناوگان شما متشکل از ون ، اتومبیل ، کامیون ، تراکتور یا ترکیبی از این وسایل نقلیه باشد، سوخت رسانی به آنها بخش قابل توجهی از هزینه های عملیاتی ناوگان شما را تشکیل می دهد. در واقع، ۳۵ درصد از هزینه های ناوگان مربوط به هزینه سوخت است. بنابراین، اتخاذ تدابیری برای مدیریت مسافت پیموده و بهبود مصرف سوخت برای کاهش هزینه های سوخت منطقی است.

بشر همیشه در حال بدست آوردن روش هایی برای کاهش هزینه ها بوده است، هزینه هایی که ممکن است در کوتاه مدت و یا دراز مدت ، سیستم را هزینه بردار یا زیان ده کنند. به عنوان مثال اگر شما سالی ۷۰ هزار کیلومتر از خودرو استفاده کنید و خودرو شما به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ، ۱۰ لیتر مصرف کند ، شما ۷۰۰۰ لیتر بنزین سوزانده اید و در صورتی که با ریمپ مصرف شما را به ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برسانیم شما سالانه مبلغ ۲٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان ذخیره کرده اید که معادل حقوق ماهانه یک کارگر میباشد.

کاهش مصرف سوخت

کاهش مصرف سوخت را می توان از چند راه مختلف به دست آورد. اول از همه، در وسایل نقل قدیمی  لازم است  نوسازی انجام گیرد یعنی مدل‌های دیزلی قدیمی‌تر را می‌توان با مدل‌های دیزلی کارآمدتر جایگزین کرد

یکی از مؤثرترین روش ها برای انجام این کار، ریمپ ECU است.

اگر وسیله نقلیه ای دارید که به دلیل هزینه‌های سوخت ، کار با آن برایتان هزینه بردار است ، به مرکز ریمپ خودرو کاراک بیایید تا برای کاهش مصرف سوخت به شما کمک کنیم . می توانید از طریق لینک زیر با ما ارتباط برقرار کنید و همچنین اطلاعات بیشتری از ریمپ کسب کنید  :

ریمپ ایسیو

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx