آماده باش به دختران سرخ برای حضور در ورزشگاه

afra ghatar.com ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۵۴

از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها در حال برطرف شدن است و شاید این اتفاق خیلی زودتر از انتظار رقم بخورد.

دیدارهای هفته اول لیگ برتر بیست و دوم در شرایطی بدون حضور تماشاگران برگزار شد که در تمامی کشورهای دنیا مسابقات فوتبال با حضور تماشاگر برگزار می‌شود. بعد از فروکش کردن شروع بیماری کووید ۱۹ و تزریق واکسن دوزهای سوم، چهارم و یادآوری کرونا و کاهش ابتلا به این بیماری هفته‌های پایانی لیگ برتر بیست و یکم با حضور حداکثری تماشاگران برگزار شد. اما دیدارهای هفته اول لیگ برتر به دلیل دیگری بدون تماشاگر برگزار شد!

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دو موضوع فروش بلیت الکترونیکی و ناکافی بودن زیرساخت‌ها برای ورود تماشاگران فوتبال اعم از آقایان و بانوان باعث شد برگزار کنندگان مسابقات لیگ برتر برای بهانه ندادن به کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری مسابقات در هفته اول را لغو کنند.

در همین باره حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در گفتگو با خبرورزشی اعلام کرد نباید کار را به جایی برسانیم که ما را به انجام چنین اقدامی مجبور کنند. بلکه باید از این تهدید فیفا (در رابطه با تعلیق فوتبال بدون حضور بانوان) یک فرصت بسازیم و از این طریق شرایط را برای برگزاری مسابقات هرچه باشکوهتر لیگ فراهم کنیم.

از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می رسد در حد فاصل انتشار اولین بیانیه در رابطه با برگزار شدن مسابقات هفته اول درغیاب حضور تماشاگران، مسئولان عالیرتبه ورزش و به ویژه فدراسیون فوتبال در رایزنی با مسئولان ذیربط، به دستاوردهای مثبتی در رابطه با حضور بانوان در استادیوم آزادی رسیده اند.

لازم به ذکر است؛ این موضوع زمانی برای فیفا و afc جدی تر شد که چندی پیش با انتشار تصاویر زیادی از تجمع خانواده ها برای اجرای دسته جمعی سرود سلام فرمانده در استادیوم آزادی این باور را به مسئولان فوتبال در فیفا و آسیا القا کرد که خانواده ها هیچ مشکلی برای حضور در استادیوم آزادی ندارند.

ورود زنان و دختران به استادیوم

از این رو گفته می شود این امکان از هفته دوم لیگ برتر در تعدادی از استادیوم ها که دارای زیرساخت کافی برای انجام این کار هستند به وجود خواهد آمد که یکی از این استادیوم ها (که دارای امکانات لازم برای ورود و خروج مجزای بانوان است) ورزشگاه آزادی خواهد بود. محل برگزاری دیدار هفته دوم تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان. مسابقه ای که قرار است جمعه هفته جاری بیست و هشتم مرداد و از ساعت ۲۰ و ۳۰ به میزبانی پرسپولیس برگزار شود.

قرار است ظرف روزهای آینده و پس از اتخاذ تصمیمات کافی و ایجاد محل ورود و خروج برای بانوان، هواداران پرسپولیس اعم از آقایان و خانم ها بتوانند برای تماشای این بازی به استادیوم آزادی بروند. لذا باید به هواداران خانم تیم پرسپولیس آماده باش داد تا ظرف روزهای آینده با تایید این موضوع، طلسم برگزار نشدن مسابقات باشگاهی بدون حضور بانوان شکسته شده و برای اولین بار طی همه سال های گذشته، رقابتهای باشگاهی فوتبال با حضور بانوان برگزار شود.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبر ورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx