محبوب‌ترین ایرلاین خارجی برای تور فرانسه کدام است؟

dell ghatar.com ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۵

برای داشتن تعطیلاتی رویایی به اروپا کشور فرانسه می‌تواند مقصدی عالی و ایده آل باشد. کشوری که نام آن همیشه در لیست محبوب‌ترین مقاصد اروپایی قرار داشته و طرفداران بسیاری نیز در بین گردشگران ایرانی دارد.

در این مقاله می‌خواهیم با آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده و به یکی از مهمترین بخش‌های تور فرانسه یعنی رزرو بلیط و معرفی بهترین ایرلاین‌هایی که از ایران به این مقصد پرواز دارند بپردازیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه شده و ایرلاین محبوب خود را انتخاب کنید.

ایرلاین خارجی برای تور فرانسه

انتخاب هتل، رزرو بلیط و دریافت ویزای شینگن از مقدمات سفر به فرانسه هستند. کارشناسان واحد تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک بهترین هتل‌ها و مناسب‌ترین ایرلاین‌ها را انتخاب کرده و پکیجی لوکس را برای مسافران تور فرانسه برنامه‌ریزی کرده‌اند. اخذ ویزای شینگن نیز از دیگر خدمات ستاره ونک در این زمینه می‌باشد. در این بین با توجه به پرواز نسبتا طولانی انتخاب ایرلاین نقشی مهمی در کیفیت تور شما دارد. پس در ادامه به شما خواهیم گفت که کدام ایرلاین‌ها از تهران به مقصد پاریس پرواز داشته و چه خدماتی را در طول سفر ارائه می‌دهند.

بهترین ایرلاین‌ های اروپایی برای سفر به فرانسه
ایرلاین‌های اروپایی از دیرباز جز بهترین خطوط هواپیمایی به شمار می‌آیند که پروازهای گسترده‌ای را به سراسر نقاط جهان انجام می‌دهند. خوشبختانه این ایرلاین‌ها در ایران نیز فعال بوده و مسافران ایرانی را از مبدا تهران یا سایر فرودگاه‌های بین‌المللی به مقاصد مختلف می‌رسانند. از این رو مسافران تور فرانسه می‌توانند یکی از پروازهای اروپایی را جهت سفر به این کشور انتخاب کنند. یادآور می‌شویم تمام پروازهای اروپایی از مبدا تهران به مقصد پاریس با یک توقف انجام می‌شوند. در ادامه با بهترین ایرلاین‌های اروپایی برای سفر به فرانسه آشنا می‌شویم.

ایرلاین لوفت هانزا آلمان
لوفت‌هانزا از بهترین و قدرتمندترین خطوط هواپیمایی اروپا می‌باشد که به کشور آلمان تعلق دارد. این شرکت هواپیمایی با در اختیار داشتن ناوگان هوایی جوان به بیش از ۲۲۰ نقطه از جهان پرواز دارد. صندلی‌های هواپیمایی لوفت هانزا به ۴ دسته اکونومی، پریمیوم اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس تقسیم بندی می‌شوند. صندلی‌های اکونومی که بیشترین مخاطب را دارند ۷۷ سانتی متر عرض داشته و با امکاناتی مانند مانیتور اختصاصی و سیستم صوتی و تصویری تجهیز شده‌اند. مسافران این کلاس پروازی با یک وعده غذا و یک نوشیدنی در طول پرواز پذیرایی می‌شوند. هواپیمایی لوفت هانزا از مبدا تهران و در مسیر تهران – فرانکفورت – پاریس پروازهای خود را از ایران به مقصد فرانسه انجام می‌دهد.

ایرلاین اتریشی
ایرلاین اتریشی بزرگترین شرکت هواپیمایی اتریش است که زیر مجموعه ایرلاین لوفت هانزا می‌باشد. ناوگان هوایی این ایرلاین را هواپیماهای ایرباس پهن پیکر و بوئینگ تشکیل می‌دهند. ایرلاین اتریشی به بیش از ۱۳۰ نقطه دنیا پرواز داشته و در سه کلاس اکونومی، پریمیوم اکونومی و بیزینس کلاس بلیط‌های خود را به فروش می‌رساند. صندلی‌های اکونومی این ایرلاین رایج ترین کلاس پروازی بوده و  بسیار راحت و انعطاف پذیر هستند. این صندلی‌ها با توجه به نوع هواپیما در سه ردیف سه‌تایی، چهارتایی‌، سه تایی و یا سه ردیف سه تایی کنار هم قرار گرفته‌ و امکاناتی مانند مانیتور شخصی، میان‌وعده در پروازهای کوتاه و وعده غذایی کامل همراه با نوشیدنی در پروازهای بلند را ارائه می‌دهند. هواپیمایی اتریشی از مبدا تهران و در مسیر تهران – وین – پاریس پروازهای خود را از ایران به مقصد فرانسه انجام می‌دهد.

ایرلاین ترکیش ترکیه
ایرلاین ترکیش هواپیمای ملی ترکیه است که در حال حاضر به عنوان یکی از ایرلاین‌های موفق اروپا و دنیا شناخته می‌شود. این ایرلاین ناوگان هوایی جوان داشته وبه بیش از ۳۰۰ مقصد دنیا پرواز دارد. فروش بلیط در هواپیمایی ترکیش در سه کلاس پروازی اکونومی، کامفورت و بیزینس انجام می‌شود. صندلی‌های اکونومی این ایرلاین فضایی ۸۰ سانتی متری داشته و به مانیتور، سیستم صوتی مجزا و شارژ لپ‌تاپ مجهز هستند. همچنین مسافران با توجه به مدت ساعت پرواز با وعده‌های غذایی ترکی و بین‌المللی پذیرایی می‌شوند. هواپیمایی ترکیش از مبدا تهران و در مسیر تهران – استانبول – پاریس پروازهای خود را از ایران به مقصد فرانسه انجام می‌دهد.

ایرلاین پگاسوس ترکیه
شرکت هواپیمایی پگاسوس دومین ایرلاین محبوب و معروف ترکیه است که پس از هواپیمایی ترکیش بیشترین بار ترافیکی در این کشور را به خود اختصاص داده است. این ایرلاین بیش از ۱۵۰ فروند ایرباس را در اختیار خود داشته و پروازهایی با کیفیت را به اروپا و سایر نقاط دنیا انجام می‌دهد. اکونومی، ادونتیج و اکسترا کلاس‌های پروازی این ایرلاین هستند. هر چند که معمولا قیمت بلیط هواپیمایی پگاسوس از ترکیش ارزان‌تر است اما در برخی از مواقع ممکن است بالعکس باشد. هواپیمایی پگاسوس از مبدا تهران و در مسیر تهران – استانبول – پاریس پروازهای خود را از ایران به مقصد فرانسه انجام می‌دهد.

ایرلاین پگاسوس ترکیه

بهترین ایرلاین‌های غیر اروپایی برای سفر به فرانسه
مسافران تور فرانسه علاوه بر ایرلاین‌های اروپایی می‌توانند ایرلاین‌های عربی را نیز برای سفر به این کشور انتخاب کنند. ایرلاین‌هایی مانند امارات و قطر که به پروازهای استاندارد و لوکس در دنیا معروف بوده و چند سالی ست که عنوان بهترین خطوط پروازی دنیا را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه با بهترین ایرلاین‌های غیر اروپایی برای سفر به فرانسه آشنا می‌شویم.

ایرلاین امارات
هواپیمای امارات به عنوان یکی از غول‌های خطوط پروازی شناخته می‌شود که حتی به دورافتاده‌ترین نقاط دنیا هم پرواز دارد. بیشتر مسافران ایرانی به دلیل ارائه خدمات عالی در پرواز این ایرلاین را جهت سفر به اروپا و فرانسه انتخاب می‌کنند. مسافران هواپیمایی امارات حتی در کلاس اکونومی نیز بهترین خدمات را در اختیار داشته و پروازی بی‌دغدغه را تجربه می‌کنند. از امکانات پروازی این ایرلاین می‌توان به تماشای فیلم و انیمیشن در تلویزیون‌های ICE با هزار و  ۲۰۰ کانال تلویزیونی، استفاده از اینترنت پرسرعت، اپلیکیشن‌های بازی، سیستم خبری، مشاهده دوربین خارج از هواپیما و غیره اشاره کرد. هواپیمایی امارات از مبدا تهران و در مسیر تهران – دبی – پاریس پروازهای خود را از ایران به مقصد فرانسه انجام می‌دهد.

ایرلاین قطری
هواپیمایی قطر از دیگر ایرلاین‌های معروف غیراروپایی ست که پروازهای بسیاری را به مقاصد مختلف اروپا از جمله پاریس از مبدا ایران انجام می‌دهد. بهترین ایرلاین خاورمیانه، معتبرترین خط هوایی دنیا، کسب جایزه CAPA و دریافت جایزه ارائه بهترین خدمات و سرگرمی عنوان‌هایی هستند که هواپیمای قطری را به لوکس‌ترین ایرلاین دنیا تبدیل کرده‌اند. تمام این ویژگی‌ها باعث شده تا مسافرانی که به کیفیت پرواز بیش از قیمت آن اهمیت می‌دهند این ایرلاین را برای سفرهای خود به اروپا انتخاب کنند. هواپیمایی قطر از مبدا تهران و در مسیر تهران – دوحه – پاریس پروازهای خود را از ایران به مقصد فرانسه انجام می‌دهد.

ایرلاین قطری

شرکت هواپیمایی ایرانی برای سفر به فرانسه
مزیت انتخاب شرکت‌های هواپیمایی ایرانی برای سفر به فرانسه در این است که پروازها به صورت مستقیم و بدون توقف انجام می‌شود. در حال حاضر تنها ایرلاین فعال در مسیر تهران به پاریس هواپیمایی ایران ایر است که پروازهای خود را به صورت مرتب در روزهای خاص انجام می‌دهد. در ادامه بیشتر درباره این ایرلاین صحبت می‌کنیم.

شرکت هواپیمایی ایران ایر
هواپیمایی ایران ایر زمانی پر افتخارترین هواپیمای ملی ایران شناخته می‌شد. در حال حاضر نیز تنها ایرلاینی ست که از مبدا تهران به صورت مستقیم به پاریس پرواز دارد. بنابراین مسافران پاریس می‌توانند این ایرلاین را برای سفر خود انتخاب کنند. در بیشتر مواقع قیمت بلیط پرواز ایران ایر ارزان‌تر از سایر خطوط پروازی غیر ایرانی می‌باشد.

جهت رزرو تور فرانسه، دریافت ویزای شینگن و خرید بلیط فرانسه می‌توانید با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ در تماس باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx