معرفی تجهیزات هتلی رنوس

dell ghatar.com ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۴

گروه رنوس، یک تامین کننده ملزومات و تجهیزات هتلی است.

تجهیزات هتلی رنوس

ما در زمینه تجهیز هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی، خوابگاه ها و آسایشگاه ها با یک سبد متنوع از کالای خواب، پوشش کف، ظروف چینی، مواد شوینده، مبلمان و ملزومات بهداشتی حمام فعالیت می کنیم. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهم‌ترین رسالت ما به شمار می‌رود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری گروه مزبور برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌ها به این گروه در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر در محصولات و خدمات کمک می کند.  ما به صورت تخصصی سال‌هاست در زمینه منسوجات به خصوص کالای خواب فعال هستیم.  تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی مراکز اقامتی و هتل بدون دغدغه برای مدیران و مسئولان خرید می‌باشد. می‌خواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. بهترین‌های بازار ایران را برای شما فراهم آورده ایم تا شما به راحتی بتوانید نیاز خود را به بهترین شکل برطرف کنید. سرعت ما در تحویل سفارش‌های کالای خواب، بالاترین است که در بالاترین سطح خدمات آن را برای هتل‌ها، مراکز اقامتی، بیمارستان‌ها و …. برای خرید لوازم و تجهیزات هتلی از رنوس کافی است با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت رنوس محصولات و خدمات ما را مشاهده نمایید.

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

۰۲۱-۶۶۹۰۸۳۵۸

۰۹۱۲-۹۵۳۳۵۴۳

حوله هتلی

معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. از جمله مزایای حوله سفید هتلی مناسب عبارتند از:

  • جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.

حوله سفید هتلی

تشک هتلی

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی، تشکی است که برروی سرویس خواب یا تخت باکس هتلی انداخته می‌شود. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب شوند زیرا که درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همچنین برای  یک هتلدار توقع دارد محصول به  نسبت گرانی مثل تشک برایش با دوام باشد. همچنین قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آن‌ها فقط تشک تولید می‌کنند و ایده‌ای نسبت به هتل و آنچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. بنابراین وظیفه مسئول خرید این است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خود بگردد. مهمترین کاری که برای نگهداری تشک در هتل باید انجام داد این است که یا از تخت باکس استفاده کرد یا اینکه یک کفی تخت بسیار محکم با رویه یک دست (یک ورق ام دی اف ۸ یا ۱۶ میل) در نظر گرفت. محکم بودن زیر تشک باعث بالا رفتن عمر تشک خواهد شد. همچنین برای جلوگیری از آلودگی تشک و کثیف شدن تشک بر اثر ریختن مایعات و خون و … باید از محافظ تشک ضد آب استفاده شود. پشت و رو کردن تشک هر ماه یکبار در هتل هم باعث حفظ سلامتی تشک در دراز مدت می شود. عاملی که بر کیفیت و راحتی تشک‌ها در هتل ها تاثیر می‌گذارد زمان تعویض تشک است. به طور معمول دوره هفت ساله برای تشک‌ها در نظر گرفته می‌شود. هتل‌ها برای تضمین راحتی تشک و از دست ندادن مهمانان خود، تشک را هر سه تا پنج سال تعویض می‌کنند. ضمن این که تشک فنری معمولا نیاز به تعویض در زمان زودتری دارد. جالب است بدانید در هتل‌های پنج ستاره بعد از یکسال استفاده از تشک آن‌ها را از رده خارج می‌کنند که ما این را در هتل‌های امارات بیشتر از هر جای دیگری دیده‌ایم.

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی

موکت هتلی

به موکت هایی که برای به کارگیری در هتل‌ها طراحی می‌شود، موکت هتلی می‌گویند. امروزه موکت‌های هتلی که یکی از تجهیزات هتلی مهم به حساب می‌آید در طرح‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. بخش وسیعی از هتل توسط موکت پوشانده می‌شود. مثلا می‌توان به کف اتاق، لابی، آمفی تئاتر، رستوران، راهرو و حتی راه پله اشاره کرد. با توجه به این که موکت‌ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و از طرف دیگر دارای بافت و جنس‌های بسیار متفاوتی هستند به راحتی با عناصر دیگر هتل آمیخته و هماهنگ می‌شوند. از جمله مزایای موکت‌های هتلی عبارتند از:

  1. عایق حرارت و صدا
  2. هزینه مناسب
  3. راحتی و سبکی
  4. تمیزی آسان
  5. پایداری

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx