قیمت پارچه ریون در سال ۱۴۰۱

dell ghatar.com ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۵۸۹

پارچه‌ها براساس نوع الیاف، بافت و ضخامت به انواع مختلفی تقسیم‌بندی شده‌اند و هر یک از آنها نیز برای دوخت تن‌پوش‌های مردانه، زنانه و بچگانه مورد‌استفاده قرار می‌گیرند.

پارچه ریون یکی از پرکاربردترین پارچه‌های موجود در بازار است که به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی و با ضخامت کم، خاصیت کشسانی مناسبی دارد؛ از‌این‌رو نه تنها چروک نمی‌شود، بلکه به لحاظ داشتن بافت نرم، لخت و سبک، جهت دوخت انواع مانتو، لباس مجلسی، مانتو، شوار، دامن، بلوز و لباس به‌کار برده می‌شود. با توجه به محبوبیت پارچه ریون در بین مصرف‌کنندگان، در ادامه قصد داریم به قیمت انواع پارچه‌های ریون نظیر پارچه ریون ساده، پارچه ریون سوزنی، ، پارچه ریون جودون، پارچه ریون کشی گلدار و غیره در سال ۱۴۰۱ بپردازیم.

از‌آنجایی‌که هزینه تهیه مواد اولیه نظیر الیاف و همچنین بافت مدل‌های مختلف ریون پارچه با یکدیگر متفاوت است، به نسبت، قیمت پارچه در کارخانه ، کارگاه‌های تولیدی و عمده فروشی نیز با یکدیگر فرق می‌کند؛ بر همین اساس قبل از انتخاب و خرید پارچه ریون طرح‌ دار و ساده می‌بایست به قیمت آنها توجه نموده و پس از آن مناسب‌ترین پارچه ریون را از‌نظر قیمت و کیفیت خریداری کنید.

در پارچه فروشی جوادی انواع مختلف پارچه ریون کشی، ساده و طرح‌دار با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. شما نیاز جهت انتخاب بهترین و ارزان‌ترین پارچه‌های ریون می‌توانید از محصولات و خدمات متنوع این فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید.

پارچه ریون چیست

پارچه ریون چیست؟

به‌طور‌کلی پارچه‌های ریون نه طبیعی‌اند و نه مصنوعی. در‌واقع ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است و با استفاده از سلولز میوه، گیاه پنبه تولید می‌شود؛ از‌این‌رو جنس ریون بسیار نرم، لخت و خنک است و همین ویژگی‌ها سبب شده تا بسیاری از مصرف‌کنندگان برای دوخت انواع لباس‌های زنانه و بچگانه از این پارچه استفاده کنند؛ از طرف دیگر می‌توان گفت الیاف مصنوعی به‌کار رفته در تولید پارچه‌های ریون سبب شده تا قیمت کمتری نسبت به سایرین داشته باشد. با مشاهده قیمت انواع پارچه در فروشگاه‌ها و سایت‌های فروش منسوجات خواهید دید که قیمت پارچه ریون رنگی مقرون به‌صرفه است و با استفاده از آن می‌توان تن‌پوش‌های زنانه با قیمت کم تولید کرد.

مزایا و ویژگی‌های پارچه ریون

پارچه‌های ریون برخلاف سایر منسوجات موجود در بازار، ویژگی و مزایای منحصر‌به‌فرد دارند و همین امر باعث شده تا مناسب بودن قیمت پارچه ریون تنها گوشه‌ای ویژگی‌های آن به شمار آید. چرا‌که صرف‌نظر از قیمت، خصوصیات بارز این پارچه نظر هر بیننده و مصرف‌کننده‌ای را به خود جلب می کند.

بعضی از مهمترین ویژگی‌های پارچه ریون به شرح زیر عبارت است از:

۱- رنگ ثابت و ماندگار

هنگام خرید بسیاری از لباس‌های زنانه و دخترانه خواهید دید که پس از چندین بار شست‌و‌شو رنگ لباس تغییر نموده و دیگر مثل سابق جذابیت و زیبایی ندارد. دلیل اصلی این امر عدم کیفیت الیاف پارچه است و مواد شوینده به راحتی موجب تضعیف و کم‌رنگ شدن رنگ لباس‌ها می‌شوند اما خوشبختانه در این‌ خصوص ریون پارچه به دلیل برخورداری از الیاف با‌کیفیت، رنگ ثابت و ماندگار دارد و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی‌دهد.

۲- ضد چروک

جنس ریون پارچه بسیار نرم، لخت و سبک است و به همین سبب چروک نمی‌شود؛ این ویژگی سبب شده تا بانوان بدون نیاز به اتو کردن مداوم، از لباس‌های دوخته شده با آن، استفاده کنند. این خاصیت نه تنها موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود، بلکه کاهش استفاده از اتو موجب حفظ کیفیت الیاف و در نتیجه افزایش طول عمر لباس می‌گردد.

۳- سبک و راحت

ساختار منعطف و الیاف به‌کار رفته در پارچه ریون کشی، ساده و طرح‌دار سبب شده تا تن‌پوش‌های تولیدی با استفاده از این پارچه‌ها بسیار سبک و راحت باشند؛ بدین ترتیب استفاده از آن برای تولید انواع لباس راحتی و لباس‌های ورزشی بسیار مناسب است.

۴- بافت لخت، نرم و لطیف

همان‌طور که در ابتدا گفیتم، پارچه ریون بسیار نرم، لخت و لطیف است؛ از‌این‌رو استفاده از آن برای تولید لباس‌های دخترانه و زنانه مناسب بوده و یک حس خوب را به مصرف‌کننده انتقال می‌دهد. به زبان ساده‌تر نرمی و لطافت ریون پارچه موجب برتری این محصول نسبت به سایر منسوجات شده و در سال‌های اخیر شاهد تولید انواع لباس‌های زنانه مجلسی و ورزشی با استفاده از آن هستیم.

۵- ضخامت متوسط و مناسب برای تمامی فصول

در تولید پارچه‌های ریون به ضخامت آنها توجه ویژه‌ای شده و ضخامت آن کم یا زیاد نیست. ایده آل بودن ضخامت این نوع از پارچه سبب شده تا برای تولید انواع لباس و روسری در فصول مختلف سال مورد‌استفاده قرار گیرد. در پارچه فروشی جوادی به‌عنوان یکی از معتبرترین و باتجربه‌ترین مراکز عرضه پارچه سعی شده تا بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌ها از‌نظر قیمت و کارایی در اختیار کاربران قرار گیرد.

قیمت انواع پارچه ریون

قیمت انواع مختلف پارچه ریون

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و همچنین میزان عرضه و تقاضای انواع پارچه‌های ریون در سال ۱۴۰۱، به یک نتیجه کلی در خصوص قیمت این نوع از پارچه دست پیدا‌ کرده‌ایم؛ بدین ترتیب قیمت پارچه ریون در سال ۱۴۰۱ به قرار زیر است:

  • قیمت پارچه ریون طرح‌ دار ژورنالی با رنگ طوسی بین ۵۵۰۰۰ تومان تا ۷۵۰۰۰ تومان
  • قیمت پارچه ریون رنگی خالدار بین ۶۰۰۰۰ تومان تا ۱۳۰۰۰۰ تومان
  • قیمت پارچه ریون ساده بین ۵۰۰۰۰ تومان تا ۷۰۰۰۰ تومان
  • قیمت پارچه ریون سفید بین ۶۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ تومان
  • قیمت پارچه ریون کره‌ای (کبریتی، رنگی و طرح‌دار) بین ۴۹۰۰۰ تومان تا ۱۳۵۰۰۰ تومان
  • قیمت پارچه ریون کشی بین ۶۶۰۰۰ تومان تا ۸۵۰۰۰ تومان
  • قیمت پارچه ریون مشکی ساده بین ۷۰۰۰۰ تومان تا ۹۰۰۰۰ تومان

خاطر نشان می‌شود که قیمت پارچه ریون کیلویی با قیمت پارچه ریون متری با یکدیگر متفاوت است؛ زیرا هر یک از این آن‌ها وزن‌های مختلفی دارند و همین امر سبب شده تا هنگام خرید پارچه ریون کیلویی، متراژ خریداری شده نیز کم یا زیاد شود؛ بدین جهت هنگام خرید پارچه ریون حتماً به این نکته توجه داشته باشید و براساس آن پارچه دلخواه و موردنیازتان را برحسب متراژ، طرح و رنگ خریداری کنید.

پارچه فروشی جوادی تکس

سخن آخر

پارچه ریون یکی از منسوجات پرکاربرد با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد است؛ از‌این‌رو شاهد افزایش تقاضای خرید این محصول از سوی مصرف‌کنندگان به‌صورت حضوری و آنلاین هستیم. به لحاظ تنوع قیمت، کیفیت بافت و طرح و رنگ، خرید این محصول با اندکی چالش مواجه شده است. در‌صورتی‌که قصد خرید پارچه ریون جودون، ساده، طرح‌دار، کشی و غیره را دارید، می‌توانید به پارچه فروشی جوادی تکس مراجعه نموده و محصول موردنیازتان را به‌راحتی از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید.

پارچه فروشی جوادی تکس اولین بازار آنلاین پارچه است که در سال ۱۳۸۲ شمسی با مدیریت مهندس کاظم جوادی مهماندوست با همکاری تامین کنندگان و کارخانه‌ها درصدد است تا نیاز جامع تولید‌کنندگان پوشاک و خیاطان را رفع نماید؛ همچنین جوادی تکس با مطالب آموزشی کاربردی و موثر در‌زمینه‌ی تولید پوشاک قصد دارد تا سطح آگاهی فعالان این صنعت را بالا ببرد. با کلیک بر روی سایت جوادی تکس با دنیایی از پارچه روبه‌رو می‌شوید و می‌توانید پارچه‌های این بازار اعم از تریکو، کرپ، حریر و … را سفارش دهید و از مشاوره رایگان متخصصان پارچه و طراحی جوادی تکس بهره‌مند گردید. برای اطلاع از قیمت روز پارچه کیلویی به آدرس اینترنتی www.javaditex.com مراجعه نمایید و یا می‌توانید با شماره‌های ۰۹۳۵۲۱۱۳۸۰۰ و ۰۲۱۵۵۸۹۸۴۱۵ تماس بگیرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx