آموزش خرید از سایت‌های خارجی و پرداخت خارجی با تتر USDT

dell ghatar.com ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۴۱

اگر شما یکی از فعالان حوزه کریپتو و ارزهای دیجیتال باشید، قطعا با موضوع نحوه خرید تتر مواجه شده‌اید. در بازار رمز ارزها، کوین‌های مختلفی وجود دارند؛ اما گاهی لازم است از یک استیبل کوین که همواره نرخ ثابتی دارد، برای انجام معاملات خود استفاده کنید. معروف‌ترین استیبل کوینی که اکثر معامله‌گران از آن استفاده می‌کنند، تتر (Tether) است. در این مقاله قصد داریم درباره تتر صحبت کرده و نحوه خرید و فروش از سایت‌ های خارجی با استفاده از تتر را به شما آموزش دهیم.

خرید از سایت های خارجی با تتر

تتر چیست و چگونه می‌توان آن را خرید؟

تتر  یک ارز دیجیتال با نرخ ثابت یا به عبارت دیگر، استیبل کوین است که با نماد اختصاری USDT نمایش داده می‌شود. ارزش استیبل کوین‌ها به ارزش طلا، دلار یا چیزهای دیگری که در دنیای واقعی ارزش بسیار زیادی دارند وابسته است. به این ترتیب؛ بسیاری از سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه‌گذاری روی تتر و دیگر استیبل کوین‌ها روی می‌آورند؛ چراکه این کوین‌ها از نوساناتی که ارزهای دیجیتال تجربه می‌کنند، در امان هستند.

لازم به ذکر است که ارزش تتر، وابسته به دلار آمریکا است. این رمز ارز به شرکت iFinex  که در هنگ کنگ مستقر است، وابسته است؛ در واقع این شرکت، مالک اصلی صرافی ارز دیجیتال BitFinex نیز است. در سال ۲۰۱۴ رمز ارزی که امروزه با نام تتر می‌شناسیم، با نام RealCoin وارد بازار ارزهای دیجیتال شد؛ اما بعد از مدتی (در نوامبر ۲۰۱۴)، نامش به تتر تغییر یافت. تتر فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ به شکل رسمی آغاز کرد و در خرید و فروش و تجارت مورد استفاده قرار گرفت.

یکی از بهترین راه‌های خرید تتر، استفاده از صرافی های ارز دیجیتال است. از آنجایی که خرید تتر در صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی مشکلات زیادی به همراه دارد، در صرافی ارزپایا امکان خرید و فروش لحظه‌ای و آنلاین تتر فراهم شده تا کاربران بتوانند بعد از ثبت نام در سایت و انجام فرآیند احراز هویت، حساب کاربری خود را به وسیله درگاه بانکی شارژ کردهو به راحتی به فروش و خرید تتر بپردازند.

توجه داشته باشید که امکان مشاهده قیمت تتر به صورت لحظه‌ای نیز در صرافی ارزپایا وجود دارد؛ بنابراین، استعلام قیمت تتر برای شما راحت‌تر انجام خواهد شد. برای مشاهده قیمت تتر کلیک کنید.

کدام سایت‌ها و پلتفرم‌های خارجی از پرداخت تتری پشتیبانی می‌کنند؟

خرید با تتر

در حال حاضر؛ فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های بسیاری وجود دارند که پرداخت با تتر را قبول می‌کنند. در ادامه؛ برخی از پلتفرم‌های خارجی که در آن‌ها امکان خرید به وسیله تتر وجود دارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. تراوالا(com)

تراوالا، یکی از وب‌سایت‌های محبوب برای رزرو هتل، خانه و پرواز در نقاط مختلف جهان است. این پلتفرم، یکی از معدود وب‌سایت‌های مشهور و کاربردی است که از ژانویه سال ۲۰۲۰، امکان پرداخت با تتر را در لیست ارزهای مورد قبول خود قرار داده است. شما می‌توانید با پلتفرم تراوالا، کیف پول ارز دیجیتال خود را با استفاده از تتر شارژ کرده و هتل یا پرواز مورد نظر خود را رزرو کنید. حتی اگر هتل انتخابی شما از پرداخت تتری پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید با امکانی که تراوالا در اختیارتان قرار داده است، آن هتل را رزرو کرده و هزینه آن را به وسیله تتر پرداخت نمایید.

  1. استکس(STAX)؛ اولین شرکت حامی IPOها در استرالیا

استکس(STAX)، فضایی برای سرمایه‌گذاری کاربران است. در واقع استکس یک شرکت تامین‌ کننده سرمایه است و از IPOها (عرضه‌های اولیه سهام) پشتیبانی می‌کند. در پلتفرم STAX، کاربران در حمایت از عرضه‌های اولیه مربوط به شرکت‌ها و تامین سرمایه مورد نیاز، امکان پرداخت با تتر را خواهند داشت. این شرکت اعلام کرده که با توجه به پایدار بودن ارزش تتر، پرداخت‌های تتری را جایگزین پرداخت با بیت کوین کرده است؛ بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، می‌توانید وارد پلتفرم استکس شده و برای عرضه اولیه سهام یک شرکت سرمایه‌گذاری کنید تا علاوه بر دریافت سهام، سود خوبی به دست آورید.

  1. اسنل(com)

اسنل(Snel) شرکتی است که طیف وسیعی از محصولات و خدمات میزبانی در سطح اینترنت را به کاربران ارائه می‌دهد. این شرکت در پلتفرم خود شش طرح برای سرویس‌های ابری ارائه می‌دهد که به دلیل داشتن حافظه‌های SSD، از سرعت و مقیاس‌پذیری بالایی برخوردارند. هر کاربر می‌تواند با توجه به حیطه کاری خود، سرویس شبکه‌ای خود را انتخاب کرده و هزینه آن را با تتر پرداخت نماید.

  1. مجله تایم(Time)

اکثر مردم با مجله تایم آشنایی دارند. این مجله، نزدیک به یک قرن است که فعالیت دارد و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نشریات جهان، جایگاه خود را حفظ کرده است.

اخیرا مجله تایم همکاری خود را با سایت معروف Crypto.com، یک صرافی محبوب ارز دیجیتال، اعلام کرده است. به عنوان بخشی از این همکاری، مجله تایم مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال، از جمله استیبل کوین‌هایی مانند تتر را مورد پذیرش خود اعلام کرد. در واقع؛ کاربران می‌توانند با پرداخت تتری، اشتراک ماهانه یا سالانه این مجله را تهیه کنند. این تصمیم باعث شده که مجله تایم، بیش از پیش به مجله مورد علاقه جامعه کریپتو تبدیل شود.

  1. پکس فول(Paxfull)

پکس فول (Paxfull) یک پلتفرم همتا به همتای بسیار محبوب است که کاربران می‌توانند در آن هر چیزی را با بیت کوین یا تتر معامله کنند. در سال ۲۰۲۰، Paxful تصمیم گرفت که فهرست ارزهای دیجیتال مورد پذیرش خود جهت خرید را گسترش دهد و تتر را به لیست خود اضافه کند. پیش از این، کاربران فقط امکان خرید با بیت کوین را داشتند.

در این پلتفرم، کاربران می‌توانند آیتم‌هایی که در بازی‌های کریپتویی خریداری کرده‌اند را با دارایی‌های دیجیتال خود تعویض کنند. این دارایی‌ها می‌تواند تتر یا سایر ارزهای دیجیتال باشد.

آموزش خرید تتر

آموزش خرید تتر

برای خرید تتر، تنها سه مرحله وجود دارد:

مرحله اول: صرافی ارز دیجیتال خود را انتخاب کنید

اولین قدم برای خرید، انتخاب صرافی ارز دیجیتالی است که از خرید و فروش تتر پشتیبانی می‌کند.

مرحله دوم: خرید تتر از صرافی

پس از انتخاب صرافی مورد نظر خود، می‌توانید وارد بازار تتر صرافی شوید و از آنجا با تعیین مقدار تتر دلخواه خود، اقدام به خرید تتر کنید.

مرحله سوم: ذخیره تتر

بعد از خرید تتر، باید آن را در کیف پول ارز دیجیتال خود ذخیره کنید. کیف پول‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که می‌توانید با توجه به نیازتان، از کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری استفاده کنید.

یکی از صرافی های مطمئن که از خرید و فروش تتر پشتیبانی می‌کند، صرافی ارزپایا است. این صرافی با داشتن رابط کاربری ساده و پشتیبانی ۲۴ ساعته، بهترین انتخاب برای خرید تتر ارزان است. شما می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا به نشانی https://arzpaya.com، موجودی حساب کاربری خود را افزایش داده و بعد از آن به بازار تتر- تومان این صرافی وارد شوید تا مقدار تتر مورد نظر خود را خریداری نمایید. علاوه بر این؛ برای برقراری ارتباط یا پرسیدن هرگونه سوال، می‌توانید با شماره‌گیری ۰۲۱۲۸۴۲۷۲۵۰ با پشتیبانان ارزپایا به صورت شبانه‌روزی ارتباط برقرار کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx