یک نام خیلی آشنا در فساد ۹۲هزار میلیاردیِ اصفهان

baran ghatar.com ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۷۷

ترفندهای مهدی تاج برای بازگشت به میز ریاست فدراسیون فوتبال یکی پس از دیگری رو می‌شود.

مهدی تاج

تاج که برای فرار از قانون «منع اشتغال بازنشستگان» از یک شرکت صنعتی «عودت به کار» گرفته حالا با مشکل جدیدی روبه‌رو شده است چرا که نمایندگان مجلس با ارسال گزارش تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به قوه قضاییه موافقت کردند. این تحقیق و تفحص به موارد فوتبالی هم مربوط می‌شود. در این گزارش و در یک بخش مرتبط با مهدی تاج به نکات حائز اهمیت زیر نیز اشاره شده است:

مهدی تاج، کارمند وقت شرکت فولاد مبارکه در تاریخ ۸۸/۶/۱۵ که ۲۸ سال و ۹ماه و ۱۴روز سابقه کار داشته، درخواست بازنشستگی خود را براساس قانون بازنشستگی پیش از موعد بازنشستگان به شرکت ارائه می‌کند که این حکم با تاکید بر سنوات ارفاقی توسط مدیرعامل شرکت صادر می‌گردد. در ادامه این گزارش درخواست تاج مبنی بر اعاده به ‌خدمت نیز مطرح می‌شود.  در قسمت مهم دیگری از این گزارش آمده است: «علی‌رغم این ممنوعیت‌ها، آقای مهدی تاج با دستور صریح و غیرقانونی مدیرعامل فولاد مبارکه (عظیمیان) به‌عنوان مشاور، اعاده به خدمت شده و از قانون حالت اشتغال ایثارگران استفاده کرده و در تاریخ تحریر گزارش بدون حضور در فولاد مبارکه یا تعیین کار یا مسئولیتی خاص، از حقوق و مزایای شرکت برخوردار می‌شود که بر همین اساس نیز وی تا پایان شهریور۱۴۰۰ مجموعا مبلغ ۹۵۳میلیون و۳۶۵هزار و ۱۶۱تومان(حدود یک میلیارد تومان) دریافتی داشته‌اند.»

  عجایب فساد ۹۲ هزار میلیاردی یقه‌سفیدها در فولاد مبارکه

با تمام این اوصاف، مهدی تاج با وجود به جا گذاشتن سنگین‌ترین و بدترین پرونده تاریخ فوتبال ایران که مربوط به خسارت نجومی ویلموتس می‌شود، دوباره سودای ریاست بر فدراسیون فوتبال دارد و از هر روزنه‌ای برای ورود استفاده می‌کند.

پرونده قضایی تاج در این رابطه باز است و در عین حال کمیسیون اصل ۹۰ تاکید و صراحتا اعلام کرده: «افراد پرونده‌دار نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند».

گزارش نمایندگان مجلس در رابطه با تخلفات تاج می‌تواند نقش بسزایی در آینده فوتبال ایران داشته باشد. انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شهریور ماه برگزار می‌شود ومهدی تاج از کاندیداهای آن است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: برترین ها

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx