با کمترین هزینه به مشهد سفر کنید

dell ghatar.com ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ یک دیدگاه ۵۲

با این که شهر مشهد یکی از پرترددترین شهرهای ایران است و هر ساله افراد زیادی به خرید بلیط هواپیما یا بلیط قطار به آن سفر می کنند، اما هنوز هم هستند مسافرانی که برای سفر به مشهد لحظه شماری می کنند.


هزینه های بالای سفر یکی از دلایلی است که آنها را از سفر منصرف می کند. اما در این مطلب قرار است راهکارهایی ارائه شود تا با کمترین هزینه به مشهد سفر کنید. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
 
خرید بلیط قطار ارزان ترین راه سفر به مشهد
قطار، یکی از بهترین گزینه‌های سفر ارزان قیمت و اقتصادی به شهر مشهد است. در مسیر ریلی مشهد به خصوص بلیط قطار تهران مشهد به قدری تنوع و گستردگی وجود دارد که به راحتی می توانید با کمترین هزینه به مشهد سفر کنید.

با خرید آنلاین بلیط قطار می‌توانید بلیط ‌های ارزان قیمت قطارهای تهران – مشهد را رزرو کنید. اما کدام قطارها ارزان‌ترند؟

خرید بلیط قطار ارزان ترین راه سفر به مشهد

قطار اتوبوسی صبا
اگر قصد دارید تا ارزان ‌ترین بلیط‌های قطار تهران ـ مشهد را رزرو کنید، قطارهای اتوبوسی صبا که زیر مجموعه شرکت رجاست بهترین گزینه می باشد. این قطار هر روز از تهران به سمت مشهد، حرکت می کند. با خرید بلیط قطار صبا از وعده غذایی بهره مند نیستید بلکه می توانید بسته های پذیرایی و آب معدنی داشته باشید. اگر در طول سفر به غذا نیاز پیدا کردید، می توانید هنگام خرید بلیط قطار هزینه دریافت غذا را بپردازید.
 
قطارهای ۶ تخته
یکی دیگر از روش‌هایی که سفر به مشهد را اقتصادی می کند، رزرو بلیط قطارهای ۶ تخته است. در مسیر ریلی تهران مشهد انواع قطارهای ۶ تخته وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:
 
قطار ۶ تخته‌ لوکس مهتاب
قطارهای لوکس مهتاب یکی دیگر از قطارهای تهران مشهد می باشد که از امکانات و قیمت مناسبی برخوردار است.این قطارهای لوکس کوپه‌ای هستند که در هر کوپه ۶ نفر ظرفیت دارد. قیمت بلیط قطار مهتاب ارزان تر از سایر قطارها می باشد.
 
قطار ۶ تخته‌ کویر
بلیط قطارهای ۶ تخته‌ کویر یکی دیگر از انواع قطارها در مسیر تهران مشهد می باشد که از نوع اتوبوسی نیست بلکه کوپه ای است و می توانید با خیال راحت سفر کنید. قطارهای ۶ تخته‌ پارسی، زیر مجموعه شرکت رجا در مسیر تهران ـ مشهد می باشد که بلیط‌ قطار ارزان‌ را به آسانی در اختیار مسافران قرار می دهد.

قطارهای 4 تخته سفر به مشهد

قطار بن ریل
برای خرید بلیط قطار ارزان قیمت شرکت بن ریل در مسیر تهران مشهد انواع بلیط قطار را ارائه می دهد. بنابراین زائران می توانند با کمترین هزینه به مشهد سفر کنند و بلیط اقتصادی را خریداری نمایند. این قطار از امکانات مناسبی برای سفر طولانی مدت تهران به مشهد دارد.
 
قطارهای ۴ تخته سفر به مشهد
اگر قصد دارید تا سفر راحت تری را به مشهد تجربه کنید، می توانید با پرداخت مقداری هزینه بیشتر قطارهای ۴ تخته را خریداری کنید. این قطارها نسبت به قطار ۶ تخته از راحتی بیشتری برخوردار می باشد. قطارهای ۴ تخته دارای انواع متنوعی می باشد که در ادامه با برخی از آنها آشنا می شوید.
 
قطار ۴ تخته‌ پرستو
اگر قصد دارید بلیط قطار شما چندان گران نباشد و در کوپه های خلوت مسیر تهران تا مشهد را بپیمایید، می توانید رزرو بلیط قطار پرستو را انتخاب کنید. این قطار زیر مجموعه شرکت بن ریل می باشد که با قیمت ارزان بهترین امکانات را به مسافران ارائه می دهد. به همین جهت نیازی به پرداخت هزینه های بیشتر برای رید بلیط قطار ندارید.
 
قطار ۴ تخته‌ سروش
یکی دیگر از قطارهایی که می تواند سفر ارزانی را برای شما فراهم کند، قطارهای ۴ تخته‌ سروش می باشد. این قطار نیز زیر مجموعه شرکت بن ریل است که در مسیر تهران مشهد حرکت می کند. بلیط قطار سروش از دیگر قطارهای این مسیر کمی گرانتر است اما ارزش خرید را دارد.
 
قطار غزال بنیاد
اگر به دنبال آسایش بیشتری هستید و قیمت بلیط قطار نیز چندان برایتان مهم نیست، بلیط قطار غزال بنیاد بهترین گزینه است. قطار تهران مشهد غزال امکانات بسیار مجهزی دارد که مسیر تهران مشهد و بالعکس را برای مسافران لذت بخش می کند. این قطار نیز زیر مجموعه بن ریل می باشد که بلیط قطار تهران مشهد ابا قیمت مناسب و امکانات علمی ارائه می دهد.
 
خرید بلیط قطار ارزان را به روزهای تعطیل موکول نکنید. تعطیلات رسمی، اواخر هفته و ایام نوروز قیمت بلیط قطار کمی گرانتر از روزهای دیگر است بنابراین اگر قصد سفر اقتصادی دارید، می توانید به این نکته توجه کنید سپس بلیط قطار خود را برای روزهای غیر تعطیل رزرو کنید.
 
 خرید آنلاین بلیط قطار از تیک بان
برای خرید بلیط قطار ارزان بهترین راهکار مراجعه به سایت های معتبری است که به آسانی می توانند انواع بلیط قطار را با قیمت های متنوع ارائه دهند. سایت تیک بان یکی از معتبرین سایت های رزرو آنلاین بلیط سفر است که توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و رزرو هتل را دارد. برای رزرو بلیط ارزان قطار می توانید بهwww.tikban.com مراجعه کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx