۴ نکته طلایی برای خرید تشویقی سگ در پت شاپ

dell ghatar.com ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۷

همان‌ طور که مطلع هستید سگ‌ ها به دریافت جایزه و خوراکی علاقمند می‌ باشند؛ به ‌همین دلیل ارائه انواع تشویقی به سگ می ‌تواند در روند سلامتی این حیوان دوست ‌داشتنی نقش مؤثری ایفا کند.

به بیان ساده ‌تر می‌ توان گفت تشویقی سگ یا تریت به شکل خوراکی و در قالب میان وعده‌ های لذیذ و خوشمزه برای حیوان خانگی مورد استفاده قرار می ‌گیرد؛ به طوری که در زمینه آموزش و تربیت، تمیز کردن دندان، سلامت دهان و تامین ویتامین‌ های لازم اثرگذار می ‌باشد.

تشویقی سگ ارزان

معرفی تشویقی سگ

به طور کلی تریت یا همان تشویقی در تأمین نیازهای بدنی حیوان نقش مؤثری ایفا می ‌کند؛ زیرا در ارائه انواع مواد مغذی و ویتامین ‌های مختلف به بهترین شکل ممکن عمل می‌ نماید. به بیان ساده‌ تر می ‌توان گفت تشویقی به‌ عنوان غذای کوچک یا میان وعده مورد استفاده قرار می‌ گیرد؛ بنابراین در ایجاد انگیزه و افزایش قدرت یادگیری سگ تاثیرگذار می ‌باشد. لازم به ذکر است با مشاهده کار مثبت و یا یادگیری رفتار مناسب توسط حیوان خانگی، می ‌توانید به ارائه جایزه و تشویقی اقدام کنید؛ زیرا این کار در افزایش انگیزه یادگیری نقش مؤثری ایفا می‌ کند اما در نظر داشته باشید استفاده مداوم از تشویقی می‌ تواند مشکلات گوارشی و افزایش وزن به ‌همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است این محصول از استخوان ‌های بزرگ، اسنک های کوچک، بیسکوییت و.. تشکیل می ‌شود؛ بنابراین با مصرف آن بینایی، مفاصل و سلامت عمومی حیوان تقویت می ‌شود. در نظر داشته باشید از جمله مزیت ‌های مهم تشویقی می ‌توان به جلوگیری از ایجاد جرم در دندان‌ های سگ، تقویت دستگاه گوارش، حفظ بهداشت دهان و کاهش استرس حیوان اشاره کرد. توجه فرمایید تشویقی سگ ارزان در انواع مختلفی در اختیار خریدار قرار می ‌گیرد؛ بنابراین به شما توصیه می ‌کنیم پیش ‌از هر گونه اقدام به مطالعه راهنمای خرید اقدام کنید. شما می ‌توانید به‌ منظور تعلیم و تربیت بهتر، در کنار غذای خانگی سگ از انواع تشویقی نیز استفاده نمایید.

کاربرد تشویقی های سگ

به‌ طور کلی این محصول از کاربردهای بسیاری برخوردار می ‌باشد؛ بنابراین شخص خریدار باید از ویژگی‌ های محصولات مختلف مطلع باشد. به بیان ساده‌ تر می ‌توان گفت تشویقی برای سگ علاوه ‌بر تاثیرگذاری در تعلیم و تربیت، به ‌علت برخورداری از ویتامین ‌های مختلف در برنامه غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در تقویت روحیه سگ و ایجاد ارتباط بهتر با اطرافیان نقش مؤثری ایفا می ‌کند. در نظر داشته باشید تربیت حیوان خانگی برای انجام کار خوب، حفظ سلامتی دهان، افزایش انگیزه برای یادگیری تعلیمات، حفظ سلامت پوست و مو از کاربردهای دیگر تشویقی در نظر گرفته می ‌شود. با توجه به توضیحات ذکر شده می‌ توان نتیجه گرفت استفاده از تشویقی برای تمامی سگ ‌ها لازم می ‌باشد اما دقت کنید پیش ‌از هرگونه اقدام از نکات طلایی خرید آگاه شوید.

بهترین تشویقی های سگ

بهترین تشویقی های سگ

  • تشویقی استخوانی سگ کروچی

همان طور که مطلع هستید سگ ها براساس طبیعت خود به جویدن استخوان بسیار علاقمند می ‌باشند؛ بنابراین این محصول به دلیل برخورداری از ظاهر استخوانی در میان انواع سگ‌ ها بسیار پرطرفدار بوده و در برطرف کردن بوی بد دهان به حفظ سلامت دندان‌ ها نقش مؤثری ایفا می ‌کند. لازم به ذکر است این محصول به دلیل اندازه نسبتاً کوچک برای سگ‌ های بزرگ کاربرد ندارد.

  • تشویقی سگ تریکسی

به طور کلی حیوان خانگی برای جویدن و خوردن این محصول به زمان زیادی نیاز ندارد؛ زیرا به دلیل جنس نرم و دانه‌ های کوچک به‌ راحتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. لازم به ذکر است این محصول به‌ منظور آموزش و تربیت توله سگ‌ ها کاربرد داشته و برای خوش ‌بو کردن دهان و از بین بردن پلاک های دندان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در نظر داشته باشید تشویقی تریکسی به ‌عنوان تشویقی سگ ارزان ‌و مقرون به صرفه شناخته می شود.

این محصول به ‌عنوان یکی از پرطرفدارترین تشویقی های سگ شناخته می ‌شود؛ زیرا بر اساس استاندارد های مورد نیاز تولید شده و در طعم های بسیار لذیذی ارائه می شود. لازم به ذکر است تشویقی های سگ جرهای در طعم‌ های متنوعی همچون اسفناج، مرغ دودی، پنیری، کالباس و کوکی در اختیار مصرف ‌کننده قرار می‌ گیرند.

4 نکته طلایی برای خرید تشویقی سگ

۴ نکته طلایی برای خرید تشویقی سگ

نکته اول:
برای خرید این محصول حتما نژاد، سن و چگونگی زائقه سگ را به‌ دقت مورد بررسی قرار دهید. تحت عنوان مثال خرید غذای تشویقی نرم می‌ تواند به‌ عنوان بهترین گزینه برای سگ ‌های مسن در نظر گرفته شود. این در حالی است که بهترین انتخاب برای سگ‌ های جوان یا توله سگ‌ ها خرید تشویقی های جویدنی یا ژلاتینی می‌ باشد.

نکته دوم:
در خرید تشویقی حتما وزن سگ را به ‌دقت مورد ارزیابی قرار دهید. تحت عنوان مثال خرید تشویقی پرکالری برای سگ‌ های پرتحرک انتخاب مناسبی در نظر گرفته می ‌شود این در حالی است که خرید تشویقی های گیاهی یا رژیمی برای سگ‌ های چاق و کم فعالیت مناسب ‌تر می ‌باشد.

نکته سوم:
در برخی از موارد این احتمال وجود دارد سگ به خوردن غذای تشویقی تمایلی نداشته باشد؛ بنابراین هر چند وقت یک ‌بار به تعویض طعم و یا نوع تشویقی اقدام کنید.

نکته چهارم:
برای خرید انواع تشویقی سگ حتماً به پت شاپ معتبر مراجعه کنید تا با انتخاب محصول مناسب در حفظ سلامتی حیوان خانگی خود مؤثر عمل کنید.

سخن پایانی

همان ‌طور که در مطلب فوق ذکر کردیم سگ‌ ها به دریافت جایزه و خوراکی بسیار علاقمند می ‌باشند؛ به ‌همین دلیل ارائه انواع تشویقی به سگ می ‌تواند در روند سلامتی این حیوان نقش مؤثری ایفا کند. به بیان ساده ‌تر تشویقی سگ یا تریت نوعی خوراکی و میان وعده در نظر گرفته می ‌شود که به ‌منظور آموزش، تربیت و تمیز کردن دندان حیوان مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد.

در اصل تشویقی در تامین نیازهای بدنی، تقویت بینایی، حفظ سلامت دندان و تقویت مفاصل حیوان اثر گذار می باشد؛ بنابراین با توجه به توضیحات ذکر شده می ‌توان نتیجه گرفت خرید انواع تشویقی برای تمامی سگ ‌ها لازم می ‌باشد؛ به ‌همین دلیل برای خرید محصول مورد نظر حتما نژاد، سن، ذائقه و وزن حیوان خانگی را مورد بررسی قرار دهید. همچنین شما می‌ توانید با مراجعه به پت شاپ ایران‌ زمین بهترین تشویقی برای سگ را خریداری نمایید.

وب سایت پت شاپ ایران زمین : iranzaminpetshop.com

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx