آشنایی با خدمات اجاره خودرو در تهران

dell ghatar.com ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ (۳) دیدگاه ۴۰

شرکت اجاره خودرو بانی رنت با بیش از یک دهه سابقه، یکی از معتبرترین شرکت رائه دهنده خدمات کرایه ماشین در تهران میباشد که آماده خدمات رسانی  به کلیه مشتریان گرانقدر میباشد.

اجاره خودرو بانی رنت

شرکت اجاره ماشین بانی رنت با ارائه خدمات اجاره انواع خودروهای خارجی و خودروهای داخلی با مدل های بالا و کارکرد کم به همراه کامل‌ترین پوشش بیمه ای و شرایط اجاره آسان خودرو در میان دیگر شرکت‌های اجاره خودرو، باسابقه‌ای درخشان یکی از معتبرترین شرکت‌های اجاره خودرو در ایران محسوب میشود .

بانی رنت علاوه بر انواع خدمات‌رسانی به مشتریان برای سفرهای درون و برون شهری، با ناوگان خودرویی متشکل از خودروهای لوکس و مدرن روز دنیا، آماده هر گونه خدمات رسانی برای ترانسفرهای فرودگاهی، ترانسفر نمایشگاهی ، خدماتی  و … به توریست ها و یا مشتریان خارجی و یا مهمان‌های مهم شرکت‌های مختلف ازجمله سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، سازمان‌های آموزشی، سفارتخانه‌ها و فرودگاه‌های کشور میبا‌شد.

شرکت اجاره خودرو بانی رنت، با هدف جلب رضایت مشتریان خود در بالاترین سطح و همچنین ارائه خدمات مطابق با استاندارهای بین‌المللی در زمینه اجاره ماشین ( رنت ماشین ) همواره در تلاش میباشد تا با  شرایطی ویژه، آسان و مقرون به‌صرفه به مشتریان خدمات اجاره ماشین با راننده ، اجاره ماشین بدون راننده، اجاره ماشین عروس ، اجاره ون ، اجاره خودرو کلاسیک  برای برگزاری مراسم ها و یا تورهای مختلف را به بهترین نحو ارائه دهد .

بانی رنت همانطور که گفته شد با یک دهه  سابقه  درخشان درارائه خدمات اجاره  خودرو در ایران، توانسته جایگاه خود را به دست و رضایت تقریباً تمامی مشتریان خود را اعم از مشتریان داخلی و خارجی به دست آورد.چنانچه شما مشتریان عزیز نیازمند اجاره خودرو با راننده هستند، باید بدانید که کلیه رانندگان بانی رنت دوره های تخصصی  اسکورت میهمان ، آشنایی با آداب و رسوم و آشنایی با زبان انگلیسی  را گذرانده اند و سالها است که در این مجموعه فعالیت دارند .به همین دلیل است که ما میتوانیم به جرات بگوئیم  که شرکت بانی رنت بهترین و ماهرترین راننده‌ها و راهنمایان در زمینه ایران‌شناسی، مسیریابی را گرد هم آورده تا بهترین سرویس‌ها و خدمات را در بخش اجاره خودرو به شما مشتریان عزیز برسانند.

چناچه قصد دارید از خدمات اجاره ماشین شرکت بانی رنت بهره مند شوید، ابتدا میبایست با تماس تلفنی نوع خدمات اجاره خودروی خود را مشخص و سپس پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم جهت تکمیل مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو اقدام به ثبت رسمی قرارداد اجاره خودرو نموده و در انتها از خدمات اجاره خودرو استفاده نمائید .

شرکت اجاره خودرو بانی مفتخر است اعلام نماید که در جهت سهولت یا آسانی مشتریان  برای استفاده از خدمات خود رزرو آنلاین را در وب سایت رسمی برای مشتریان خود فراهم آورده تامشتریان براحتی و بدون دغدغه خدمات موردنیاز خود را از این شرکت  دریافت کنند.

در ادامه قصد داریم به معرفی خدمات شرکت بانی رنت بپردازیم:

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده فرآیندی است که طی آن میتوانید برای مدت معینی از یک روز تا یک هفته و یک ماه با پرداخت اجاره ای معین صاحب خودرو شوید. در واقع طی این فرآیند قراردادی رسمی بین شما و بانی رنت بسته میشود که شما در قبال اجاره خودرو بدون راننده برای مدت  معین و مورد نیاز مبلغی بعنوان کرایه خودرو پرداخت مینمائید .

اجاره خودرو با راننده

یکی از ایده آل ترین روشها برای جابجایی بصورت زمینی شهری یا برون شهری با خودرو اجاره خودرو با راننده مبباشد. شما میتوانید برای امنیت و آرامش بیشتر، با اجاره خودرو ( ماشین) مورد علاقه خود به همراه راننده زبده  به دور از خستگی رانندگی و دغدغه در مسیر خود به مدیریت کارهای خود و یا با دیدن  تمامی مناظر و جاذبه های گردشگری از ابتدا تا رسیدن به مقصد لذت ببرید .

اجاره ماشین عروس

امروزه زوج‌های جوان علاقه‌مند به رفتن به خانه بخت و شروع زندگی مشترک با استفاده از ماشین عروس لوکس و متفاوت، قدیمی و یا خودروهای گران‌قیمت، لوکس خارجی هستند. موضوع ماشین عروس در بین زوج‌ها، موضوع مهمی ‌است به طوری که رفتن به خانه مشترک با زیباترین وسیله نقلیه، آرزوی همه زوج‌های ایرانی است. به همین دلیل  بانی رنت این امکان را برای زوج های جدید فراهم نموده تا با بهترین قیمت و آسان ترین روش بتوانند خودرو مورد علاقه خود  را در شب زیبای عروسی همراه خود داشته و شبی ماندگار را به تصویر بکشند.

خودروهای اجاره ای بانی رنت

انواع خودروهای اجاره ای بانی رنت

اجاره خودرو ایرانی ( خودرو اقتصادی )

خودروهای ایرانی یا داخلی اجاره ای  بانی رنت شامل پژو ۲۰۷ دنده ای و اتوماتیک ،پژو پارس ( پرشیا ) ، پژو  ۲۰۶ ، پژو  ۲۰۶ صندوقدار،رنو ال ۹۰ ،سمند ال ایکس  میباشد، که با شرایط آسان بصورت روزانه،هفتگی،ماهانه مشتریان میتوانند اقدام به اجاره خودرو ایرانی یا داخلی کنند و از این خدمات در شهر تهران بهره مند شوند .

اجاره خودرو خارجی ( خودرو لوکس )

بانی رنت با اجاره جدیدترین و به روز ترین خودروهای خارجی از برند های لوکس همچون بنز benz  ، بی ام و bmw  ، پورشه Porsche ، هیوندای Hyundai ، کیا kia و دیگر شرکت های تولید کننده خودرو در دنیا ،  این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا بتوانند از لذت سواری با خودرو های روز دنیا همچون بهره مند شود. جهت مشاهده لیست قیمت اجاره خودرو خارجی ( لوکس ) با مراجعه به وب سایت اجاره خودرو بانی رنت میتوانید از لیست خودرو ها و امکانات آنها مطلع و به راحتی اقدام به رزرو خودرو مورد علاقه خود کنید .

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو:

مدارک هویتی و شناسایی

یکی از اولین مدارکی که باید برای اجاره خودرو بدون راننده ارائه بدهید، مدارک هویتی و شناسایی شماست. این مدارک باعث میشود که شرکت اجاره دهنده خودرو بداند که به چه کسی خودرو اجاره میدهد و طرف حساب آنها چه کسی میباشد. از جمله این مدارک که هویت شما را برای مراکز اجاره خودرو احراز میکند، اصل کارت شناسایی معتبر یا اصل پاسپورت است. همچنین شما می بایست گواهی اشتغال به کار یا گواهی از محل سکونت خود داشته باشید. مدارک رسمی که ثابت کند در جایی مشغول به کار هستید مثل فیش حقوقی و جواز کسب و… یا محل سکونت شما را نشان بدهد مثل قولنامه رسمی و سند خانه و…

مدارک اجازه رانندگی با خودرو

طبیعتا برای اینکه اجازه رانندگی با خودرو را داشته باشید، نیاز به گواهینامه رانندگی دارید. لذا برای اجاره خودرو بدون راننده نیز باید دارای گواهینامه رانندگی باشید. منتها در اجاره خودرو الزامات دیگری نیز وجود دارد. مثلا اینکه حداقل ۶ ماه از اعتبار گواهینامه رانندگی شما باقی مانده باشد و حداقل سن شما ۲۰ سال تمام باشد.

ودیعه و مدارک ضمانتی

خودروها از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند و در مدل های خارجی، ارزش و قیمت آنها بسیار بالا است. از اینرو همواره شرکت های اجاره خودرو برای تضمین بازگرداندن خودرو و دریافت اجاره آن، اقدام به دریافت ودیعه و مدارک ضمانتی میکنند. که این معمولا برای اتباع ایرانی با توجه به نوع خودرو مبلغی به عنوان ودیعه نقدی و یک فقره چک به میزان قیمت خودرو میباشد. و برای کارمندان دولت و مشاغل نظامی، دریافت چک کارمندی به میزان ۲۰ درصد بیشتر از قیمت روز خودرو در زمان اجاره است. همچنین مبلغ اجاره خودرو در زمان تحویل آن در ابتدا اخذ میگردد. به علاوه لازم به ذکر است که مبلغ ودیعه به هنگام عودت خودرو بازگردانده میشود.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
3
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx