۵ دلیل برای خرید اسپاتیفای/مزایای اشتراک اسپاتیفای چیست؟

dell ghatar.com ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۷

سرویس Spotify یک اپلیکیشن پخش موسیقی محبوب و قدیمی است که از تمام پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌های کاربردی و آرشیو موسیقی گسترده‌ای را به مشترکان خود ارائه می‌دهد و این برنامه در دو نسخه رایگان و پرمیوم در دسترس عاشقان موسیقی قرار دارد که البته تفاوت‌های محسوسی بین خدمات رایگان و پولی این سرویس وجود دارد که دراین مطلب به همین موضوع خواهیم پرداخت که آیا خرید اسپاتیفای ارزشمند است؟ اصلا چرا Spotify بخرم؟

اسپوتیفای

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی در دنیا محسوب می‌شود. با استفاده از اشتراک اسپاتیفای می‌توانید از میلیون‌ها آهنگ، موزیک ویدیو و پادکست متنوع لذت ببرید. اسپاتیفای به دو صورت رایگان و پریمیوم قابل استفاده است که پیشنهاد ما به شما خرید اسپاتیفای است تا از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوید.

اپلیکیشن پخش موسیقی اسپاتیفای اولین‌بار درسال ۲۰۰۷ توسط دو کارآفرین سوئدی به جهانیان معرفی شد و ازموفقیت‌های چشم‌گیر آن می‌توان به جذب میلیون‌ها کاربر تنها در چندماه اول فعالیت خود اشاره کرد که البته این رقم پس‌از ۱۵ سال فعالیت پی‌درپی دراین زمینه به بیش‌از ۴۵۰ میلیون کاربر فعال رسیده‌است که همین موضوع سوالات متعددی را برای برخی‌از کاربران به‌وجود می‌آورد مثل اسپاتیفای چه امکانات و ویژگی‌های متفاوتی نسبت‌به دیگر رقبا دارد؟ که در ادامه قصد داریم دلایل ارزشمند بودن خرید Spotify را باهم بررسی کنیم.

بررسی دلایل ارزش خرید اسپاتیفای

ارزش اسپوتیفای

  • آرشیو گسترده موسیقی و پادکست

سرویس اسپاتیفای باتوجه به سابقه ۱۵ ساله‌ای که در زمینه پخش موسیقی دارد مشخص است که دراین مدت آرشیو گسترده‌ای را جمع‌آوری کرده اما محتوای موجود دراین برنامه به آهنگ‌ها و آلبوم‌ها محدود نمی‌شود بلکه شما با خرید Spotify از میلیون‌ها پادکست جذاب و متنوع نیز برخوردار خواهید شد که همین امر دلیلی است برای متفاوت بودن با دیگر سرویس‌هایی که هیچ تمرکزی برروی پادکست‌ها ندارند.

  • پخش آهنگ‌ها بدون تبلیغات

همان‌طورکه پیش‌تر به‌آن اشاره کردیم، سرویس اسپاتیفای در دو نسخه رایگان و پرمیوم وجود دارد که البته نسخه رایگان آن با محدودیت‌هایی مواجه است. برای مثال پخش موسیقی در نسخه رایگان با تبلیغات فراوان و آزاردهنده‌ای همراه است که شما با خرید اسپاتیفای این مشکل را نخواهید داشت یا در نسخه رایگان کاربر می‌تواند تنها ۶ آهنگ را در پلی‌لیست‌های پیشنهادی برنامه رد کند بااینکه شما با خرید Spotify می‌تواند بدون هیچ محدودیتی هر آهنگی که دوست دارید را جستجو، پخش یا رد کنید.

  • اولین مکان برای انتشار جدیدترین موسیقی‌ها

سرویس اسپاتیفای اولین مکانی است که هنرمندان آهنگ‌ها و آلبوم‌های جدید خود را درآن منتشر می‌کند و این بدان معناست که شما هرآهنگ و هنرمند جدیدی که مدنظر دارید را می‌توانید در اپلیکیشن پخش موسیقی اسپاتیفای پیدا کنید و این نکته را فراموش نکنید که این امکان تنها برای مشترکان این سرویس است و کاربرانی که از نسخه رایگان این برنامه استفاده می‌کنند ممکن است تا هفته‌ها از انتشار آهنگ‌های جدید محروم بمانند.

  • پخش آنلاین و آفلاین موسیقی با بالاترین کیفیت

بسیاری‌از ما ممکن است درطول روز به‌مکان‌هایی برویم که دسترسی اینترنت وجود ندارد و درعین‌حال نمی‌توانیم از گوش دادن به موسیقی محبوب خود بگذریم؛ ازاین‌رو یکی‌از قابلیت‌های جذابی که شما با خرید اسپاتیفای به‌دست می‌آورید پخش نامحدود موسیقی به‌صورت آنلاین و البته امکان دانلود و اضافه‌کردن آهنگ‌ها و آلبوم‌ها به کتابخانه شخصی خود برای پخش در زمان آفلاین است. لازم‌به‌ذکر است که کیفیت پخش تمام آهنگ‌ها بسته به سرعت اینترنت شما از ۱۲۸ کیلوبایت برثانیه تا ۳۲۰ کیلوبایت برثانیه متغیر است و همین امر یکی‌از دلایل خرید Spotify برای کسانی است که به کیفیت آهنگ‌های محبوب خود اهمیت می‌دهند.

  • پلن‌های اشتراک جذاب و متنوع

آخرین دلیلی که می‌تواند شما را به سمت خرید اسپاتیفای سوق دهد، پلن‌های اشتراک متنوع و جذابی است که براساس نیاز کاربران طراحی شده و هرشخصی چه به‌صورت تنهایی و چه به‌صورت خانوادگی می‌تواند از خدمات اپلیکیشن پخش موسیقی اسپاتیفای استفاده کند.

نگاهی کوتاه به پلن‌های اشتراک اسپاتیفای

پلن های اشتراک اسپوتیفای

اشتراک فردی و دانشجویی (Individual & Student Plan)

این اشتراک تک کاربره بوده و شما امکان اشتراک‌گذاری حساب خود را با دیگران نخواهید داشت بااین‌حال با پرداخت ۹٫۹۹ دلار در ماه برای اشتراک فردی و ۴٫۹۹ دلار در ماه برای اشتراک دانشجویی، می‌توانید از تمام خدمات و امکانات سرویس اسپاتیفای استفاده کنید.

اشتراک دوکاربره (Duo Plan)

همان‌طورکه از اسم آن پیدا است، این اشتراک برای زوجین و کسانی است که قصد دارند به‌صورت دونفری از سرویس اسپاتیفای استفاده کنند که هزینه اشتراک آن نیز ماهانه ۱۲٫۹۹ دلار درماه است. این نکته را فراموش نکنید که برنامه اسپاتیفای برای مشترکان این پلن پلی‌لیست‌های جذابی را پیشنهاد می‌کند که درواقع ترکیبی‌از آهنگ‌های محبوب هردونفر است.

اشتراک خانواده (Family Plan)

به‌صرفه‌ترین پلن اشتراک برای خانواده‌ها یا گروه‌های پرجمعیتی است که قصد دارند بایکدیگر از این سرویس استفاده کنند و هزینه آن نیز ۱۴٫۹۹ دلار درماه خواهد بود. با خرید Spotify می‌توانید تاحداکثر ۶نفر از اعضای خانواده را باخود همراه کنید و به‌هیچ وجه نگران فضای خصوصی خود نباشید چراکه دراین اشتراک هر عضو می‌تواند آرشیو موسیقی و پلی‌لیست‌های مخصوص به خود را داشته باشد و البته اپلیکیشن پخش موسیقی اسپاتیفای نیز پلی‌لیست‌های جذابی برای کل اعضا معرفی خواهد کرد.

چگونه می‌توانم اشتراک موردنظر خسود را تهیه کنم؟

عمده‌ترین مشکل و دغدغه کاربران ایرانی آن است که نمی‌دانند باوجود تحریم‌ها، چگونه می‌توانند اشتراک اسپاتیفای موردنظر خود را خریداری کنند که ما دراین بخش قرار است به‌همین موضوع بپردازیم.

برای خرید اسپاتیفای شما می‌توانید به فروشگاه‌های معتبری مثل سیب کده که نقش واسطه را بین بانک‌های خارجی و کاربران ایرانی ایفا می‌کنند، مراجعه کنید و اشتراک موردنظر خود را خریداری کرده و البته از پشتیبانی ۲۴ ساعته آن‌ها نیز بهره‌مند شوید تا اگر در هرمرحله از پخش موسیقی در اسپاتیفای با مشکلی مواجه شدید از آن‌ها کمک بگیرید.

چرا باید خرید Spotify را از سیب کده انجام دهم؟

خرید اسپاتیفای از وبسایت تخصصی سیب کده مزایای فراوانی خواهد داشت که عبارت‌انداز:

  1. فروشگاه سیب کده با آدرس اینترنتی https://sibkade.com/ چندین سال است که به‌صورت تخصصی در زمینه خرید اشتراک اسپاتیفای فعالیت دارد.
  2. خدمات سیب کده به خرید اسپاتیفای محدود نشده و اشتراک سرویس‌های جذابی چون نتفلیکس، اپل وان، اپل نیوز، ایکس باکس و غیره را نیز در رزومه خود دارد.
  3. با خرید اشتراک Spotify از سیب کده ، پشتیبانی آن تا پایان آخرین روز اشتراک به‌صورت اختصاصی و ۲۴ ساعته همراه شما خواهد بود.
  4. فعال‌سازی تمام اشتراک‌ها در سیب کده برروی منطقه آمریکا انجام می‌شود تا کاربران از کامل‌ترین خدمات و آرشیو موسیقی بهره‌مند شوند.
  5. وبسایت سیب کده جزو معدود فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت است.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx