راهنمای خرید مبل استیل با کیفیت

dell ghatar.com ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۳

می خواهیم به بازار مبل یافت آباد سری بزنیم و یک خرید منحصر به فرد را با شما تجربه کنیم.

خرید مبل استیل

اگر قرار است دست به خرید مبل سلطنتی بزنید. در ابتدا باید بدانید که مبل استیل بر اساس متریال استفاده شده و شرایط ساخت توسط استاد کاران حرفه ای قیمت متمایزی را به خود اختصاص می دهد. یا اینکه شما بر اساس سبک طراحی یک مبل که می تواند در نمونه استیل، کلاسیک، سلطنتی و راحتی باشد مبل ایده ال خود را با رنج های قیمتی متفاوت در بازار تهیه کنید. از آنجایی که برای خرید مبل استیل نیاز به شناخت متریال آن است. چون قیمت تمام شده این مبل نسبت به سایر مبلمان بیشتر است. در ادامه سعی بر آن داریم تا قدری پیرامون این مهم مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر می خواهیم صاحب یک دکوراسیون شیک و ایده ال باشید و منحصر به فرد ترین ها را به خانه مهمان کنید با ما همراه باشید.

راهنمایی خرید مبل استیل

برای ساخت یک مبل استیل از چهار متریال اصلی استفاده می شود. ابتدا چوب مرغوب، کلاف، یراق آلات و استر رویه مبل چهار عنصر اصلی محسوب می شوند. این موارد در قیمت تمام شده یک مبل سلطنتی با کیفیت و نامرغوب اثر می گذارد.

پارچه مبل استیل

پارچه مبل استیل

برای اینکه پارچه های مبل استیل را بشناسید. در ابتدا باید به شما بگویم در اصل روند ساخت مبل استیل به دلیل بهره گیری از هنر لمسه دوزی با سایر مبلمان تفاوت دارد. به همین منظور در عین ظرافت در طراحی باید پارچه ای انتخاب شود که از کیفیت اعلای برخوردار باشد. پارچه یزد را اگر بخواهیم به مرغوب ترین پارچه برای تهیه مبل اشاره داشته باشیم و می توانیم به خوش بافت ترین و با کیفیت ترین پارچه که به پارچه یزد شهرت دارد اشاره داشته باشیم. این پارچه قیمت بالایی دارد زیرا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا روند بافت آن دنبال می شود. بهترین پارچه یزد شانلی است که نخ آن بسیار با دوام است و در عین حال رنگ پذیری و شستشوی بسیار آسانی دارد. پارچه ترک نیز به عنوان دومین پارچه مرغوب در بازار مبل شناخته می شود. این پارچه طیف رنگی بسیار گسترده ای دارد و به راحتی دچار کچلی و سایه و روشن شدن کار نمی شود. قیمت این پارچه برای مبل استیل به این دلیل بالا است که جزء پارچه های وارداتی است. از سوی دیگر طرح ها و نقش های منحصر به فرد و ویژه این پارچه سبب خاص تر شدن مبل استیل می شود. پارچه مبل ترک از نوع نانو برای مبل های خانگی و صنعتی بسیار کاربرد دارد.

چه نوع چوبی برای مبل استیل مناسب است؟

اگر بخواهیم دو نوع از چوب های با کیفیت در پرسه ساخت مبل استیل را به شما معرفی کنیم. می توانیم به چوب راش و گردو که دوام و کیفیت آن ها بی نظیر است گوشه چشمی داشته باشیم. این چوب ها به راحتی رنگ آمیزی می شوند. در طی گذر زمان دچار موریانه زدگی نمی شوند. در مناطقی که رطوبت آب و هوا زیاداست عمر مبل شما را کوتاه نمی کند. خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند به همین دلیل برای طرح های منبت کاری شده مبل استیل و مبل سلطنتی بسیار ایده ال است. چوب گردو در رده چوب های نیمه سنگین و شکیل قرار دارد و در طی گذر زمان رنگ آن قدری روشن تر می شود. صیقل دادن چوب گردو بسیار آسان است و کار کردن با آن به دلیل رگ های نمایان چوب بسیار کار را شکیل می کند. چوب راش نیز بسیار سریع خشک می شود و با انعطاف پذیری بالایی در پرسه ساخت مورداستفاده قرار می گیرد. برای روکش کردن و کلاف های که نیاز به استحکام بسیار بالایی دارد از این چوب بسیار استفاده می شود. چوب راش نیز در رده چوب های نیمه سنگین با استحکام بسیار بالا قرار دارد و جزء خوش برش ترین چوب های است که در خراطی از آن بهره گرفته می شود.

قیمت مبل استیل در بازار مبل یافت آباد

قیمت مبل استیل در بازار مبل یافت آباد

همان طور که در طی مقاله پیش رو اشاره شد متناسب با فرآیند ساخت و متریالی که در پرسه ساخت مبل از آن بهره گرفت می شود شما می توانید مبل ایده ال خود را خریداری کنید. از آنجایی که در بازار مبل های استیل با قیمت های بسیار متفاوت یافت می شود. از آنجایی که لمسه دوزی دست و چرخ نرخ های متفاوت دارد. استفاده از پارچه مرغوب و درجه یک با پارچه ضعیف خیلی در قیمت گذاری تفاوت ایجاد می کند. یا اینکه خرید از دلال ها خود سبب افزایش در نرخ خرید می شود. باید به شما بگویم بهترین راه خرید از تولید کننده بدون واسطه به صورت اینترنتی است. در این راستا ما به شما مبل و میز را برای رسیدن به یک محصول ایده ال توصیه می کنیم.

کلام آخر پیرامون اینکه چرا نباید مبل استیل ارزان بخریم

باید به شما بگویم ارزان بودن مبل استیل اصلاً برای شما صرفه اقتصادی ندارد؛ زیرا در کوتاه ترین زمان ممکن مبل سلطنتی شما با استری که دچار کچلی شده است روبرو می شود. یا رنگ استفاده شده برای دسته ها و تاج مبل می پرد و از بین می رود. در آخر هم می توانیم بگویم به دلیل عدم استفاده از کلاف مرغوب در پرسه ساخت شما شاهد شکسته شدن مبل در مدت زمان کوتاهی خواهید بود. پس به قول قدیمی ها هر چقدر پول بدهیم آش می خوریم. خرید مبل سلطنتی با کیفیت طلب می کند که دست به جیب شوید و در این راه قدری هزینه کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx