چطور در ۵ دقیقه معامله در بازار ارز دیجیتال را شروع کنیم؟

dell ghatar.com ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۵

رمزارز احتمالاً داغ ترین دارایی برای سرمایه گذاری در بازارهای مدرن در حال حاضر است. ارزش کریپتوکارنسی‌ها که تا ده‌ها هزار دلار برای هر واحد افزایش می‌یابد، دلیل بزرگی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و تجارت با آن است.

معامله در بازار ارز دیجیتال

با این حال، بسیاری از نگرانی‌های مهم وجود دارد که باید قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به آنها توجه کنید. اخبار مختلفی در مورد عدم قطعیت در ارزش ارزهای دیجیتال در کنار مقررات جدید در حال ظهور مربوط به ارزهای دیجیتال، تردیدهایی را در مورد ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. آیا سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال منطقی است؟ خوب، مزایای اصلی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند دلایل معتبری برای پذیرش آنها به شما نشان دهد. با این حال، زمانی که برای اولین بار در کریپتو سرمایه گذاری می‌کنید، باید مراقب باشید. مبحث زیر راهنمای دقیقی در مورد مهمترین فاکتورهایی که باید قبل از خرید ارز دیجیتال بررسی کنید را به شما خاطر نشان می‌کند و شما آموزش می‌بینید که چطور در ۵ دقیقه خرید و فروش کنید!

نکات مهمی که قبل از خرید ارز دیجیتال باید بدانید

سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال در زمان حاضر یک تصمیم مرسوم است. تقریباً همه یک تکه از کیک به ظاهر خوشمزه ارزهای دیجیتال را می‌خواهند. با این حال، برای اولین خریدار کریپتو دشوار است که به جنبه‌های فنی سرمایه گذاری‌های کریپتو دسترسی پیدا کند. بنابراین، شما به یک راهنمای قوی در مورد بهترین فاکتورهایی که باید قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دنبال کنید، نیاز دارید. پس باید آموزش ببینید!

۱٫ در مورد سرمایه گذاری در کریپتو بیاموزید

اولین چیزی که باید در مورد نحوه خرید ارزهای دیجیتال بدانید، مرور کلی مکانیسم‌های خرید، مبادله و فروش ارزهای دیجیتال است. بدون ایده‌ای در مورد اینکه چگونه باید به سرمایه گذاری‌های کریپتو نزدیک شوید، نمی‌توانید کورکورانه پول خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید. هر فردی قبل از ورود به بازار ارز‌های دیجیتال باید به دنبال آموزش اصولی و معتبر این صنعت رفته و سپس پس از آموزش به کمک یک منتور وارد این صنعت شود و به معامله بپردازد. هنگامی که در مورد فرآیندهای خرید، فروش و تجارت ارزهای رمزنگاری شده اطمینان دارید، احتمال بیشتری وجود دارد که انتخاب‌های سازنده‌ای داشته باشید.

با توجه به تحریم، ما ایرانی‌ها می‌بایست از صرافی‌های ایرانی برای امنیت دارایی‌های خود استفاده کنیم. به همین خاطر صرافی امن والکس با سال‌ها تجربه و احراز هویت چند مرحله‌ای امنیت دارایی‌های شما را تضمین کرده است. برای شروع فقط به یک کیف پول و دسترسی به بازارهای مالی نیاز دارید؛ فرآیند ثبت نام و احراز هویت پایه در والکس در کمتر از ۵ دقیقه انجام می‌شود و پس از آن به راحتی می‌توانید وارد بازارهای مالی شوید و معاملات خود را انجام دهید.

۲٫ به دنبال یک نمونه کار متوازن بروید

دومین نکته مهم در راهنمای تازه واردها برای خرید ارز دیجیتال، این است که یک سبد متنوع و متعادل از ارزهای دیجیتال داشته باشید. شما نمی‌توانید تمام پول خود را تنها روی یک ارز رمزنگاری قرار دهید به این امید که ارزش آن افزایش یابد. به خاطر داشته باشید که ارزهای دیجیتال در مقایسه با سایر سرمایه گذاری‌ها دارایی بسیار پرخطری هستند، به ویژه به دلیل نوسانات. قیمت گذاری ارزهای کریپتو با تغییرات گسترده در دوره‌های زمانی نسبتاً کوتاه تر در نوسان بوده است. پیش از هر کاری بهتر است ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم و سایر آلت کوین‌های دیگر را بشناسید تا بتوانید آنها را در سبد معاملاتی خود وارد کنید.

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

هزاران ارز دیجیتال مختلف وجود دارد، ارزش کریپتو ساعت به ساعت در نوسان است و این می‌تواند به ویژه برای ارزهای کمتر شناخته شده صادق باشد. حتی ارزهای دیجیتال معتبری مانند اتریوم و بیت کوین سهم خود را از نوسانات تجربه می‌کنند، اما حداقل رکورد بیشتری در افزایش ارزش در طول زمان دارند. بیت‌کوین با ارزش‌ترین و پرفروش‌ترین رمزارز موجود در بازار است، و با چرخش قیمت‌ها در بازارهای ارز دیجیتال و سهام، اگر از ریسک‌ها راحت هستید و علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید، اکنون می‌تواند زمان خوبی برای خرید باشد.

معامله در بازار ارز دیجیتال با والکس

هنوز نمی‌توان بیت کوین را از طریق بانک یا شرکت سرمایه گذاری خریداری کرد. گرچه برخی از سازمان‌ها در حال تلاش برای این انجام آن در آینده هستند. در حال حاضر، برای مبادله دلار آمریکا با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال، باید از طریق یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال این کار را انجام دهید. صدها صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که می‌توانید از آنها برای خرید آنلاین ارزهای دیجیتال استفاده کنید، اما یک مورد از محبوب‌ترین آنها صرافی والکس است؛ صرافی‌ آنلاین والکس پلتفرمی است که می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در آن خریداری و بفروشید.

شما می‌توانید جستجوی خود را برای پلتفرم مناسب بر اساس عامل امنیت آن صرافی انجام دهید. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال توسط نهاد مرکزی مانند حساب‌های بانکی بیمه شده FDIC پشتیبانی نمی‌شود. اگر حساب شما به خطر بیفتد، یا پلتفرمی که سکه‌های خود را در آن نگهداری می‌کنید هک شود، ممکن است در خطر از دست دادن سرمایه خود باشید. اگر قصد دارید ارز دیجیتال خود را با یک صرافی در حساب خود نگه دارید (به جای انتقال آن به کیف پول رمزنگاری خود)، مطمئن شوید که صرافی‌ای را انتخاب می‌کنید که از ذخیره سازی آفلاین، استفاده می‌کند و از امنیت بالایی در برابر سرقت برخوردار است. صرافی ارز دیجیتال والکس از تمامی این پروتکل‌های امنیتی از جمله کیف پول سرد و آفلاین برای محافظت از دارایی شما استفاده می‌کند.

خرید ارز دیجیتال در والکس در کمتر از ۵ دقیقه

  1. ثبت نام در والکس در کمتر از ۵ دقیقه

فرآیند ثبت نام و احراز هویت پایه در والکس بسیار سریع است. برای دسترسی به کیف پول و بازارها کافی‌ است ثبت نام اولیه را انجام دهید.

  1. تکمیل مراحل احراز هویت (KYC)

انجام مراحل احراز هویت پیشرفته، دسترسی کامل به تمام امکانات پلتفرم‌ را برای شما فراهم می‌کند. این کار برای امنیت بیشتر شماست و زمان زیادی نمی‌گیرد.

  1. ورود به بازار ارزهای دیجیتال و ثبت سفارش خرید و فروش

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی Wallex می‌توانید به بازار اختصاصی هر ارز وارد شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

جمع‌بندی

صرافی کریپتو پلتفرمی است که برای تسهیل تجارت ارزهای دیجیتال به وجود آمده‌اند. هر صرافی قوانین خاص خود را در مورد خرید، فروش و معامله ارزهای دیجیتال دارد. بهترین صرافی برای شما به نیازهای شما بستگی دارد، اما مبتدیان باید به دنبال صرافی‌هایی باشند که رابط‌های وب و موبایل ساده، منابع آموزشی و پشتیبانی مشتری به راحتی در دسترس را ارائه می دهند. بسته به صرافی کریپتو، می‌توانید یک ارز دیجیتال را با ارز دیگر مبادله کنید، یا پول فیات (مانند دلار آمریکا) را با ارز دیجیتال مبادله کنید یا برعکس. صرافی ارز دیجیتال والکس برای امنیت سرمایه شما از بهترین متدهای روز استفاده کرده و شما با خیالی راحت می‌توانید در آن ترید کنید.

منبع :

https://farnet.io/1401/06/321896/how-to-buy-digital-currency-in-5-minutes/

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx