راهنمای خرید دستگاه پرکن مایعات

dell ghatar.com ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۹

از آنجایی که خیلی از صنتعگران نیاز به راهنمایی در مورد خرید دستگاه پرکن مایعات دارند، در این مقاله قصد داریم در مورد این موضوع، نکاتی را تشریح کنیم.

برای خریددستگاه پرکن مایعات باید به چه نکاتی توجه کرد؟ چه عواملی روی قیمت یک دستگاه پرکن مایع تاثیرگذار هستند؟ در این مقاله قصد داریم در مورد خرید دستگاه پرکن نکاتی را تشریح کنیم.

دستگاه های مدرن پرکن مایعات
دستگاه پرکن مایعات دستی یکی از تجهیزات مهم برای کسب و کارهایی است که نیاز دارند ظروف مختلف را از مایعات گوناگون پر کنند. اما با وجود دستگاه پرکن مایعات دو نازله ( که هم به صورت نیمه اتومات و هم به صورت تمام اتومات عرضه می شوند) رفته رفته دستگاه های سنتی و دستی در حال منسوخ شدن هستند. امروزه دستگاههای مدرن تر، با سرعت و دقت بسیار زیاد، مایعات غلیظ و رقیق را به داخل ظروف هدایت می کنند.

ویژگی بسیار مهمی که در دستگاه پرکن مایعات  ( چه به صورت نیمه اتوماتیک و چه تمام اتوماتیک ) وجود دارد، پشتیبانی از اندازه های مختلف ظروف است. یعنی اگر نیازمند بسته بندی و پرکردن ظروف با اندازه های مختلف هستید، به راحتی و بدون مشکل خاصی می توانید از دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک استفاده کنید. در ابتدا باید تنظیمات مدنظر خود را بر روی دستگاه اعمال کنید. پس از آن و در مقیاس‌های مختلف، انواع مایعات را می‌توان برای پرکردن ظروف در دستگاه پرکن قرار داد. این دستگاه ها به قدری دقیق و سریع هستند که می توانند در عرض یک دقیقه، ۱۲۰ بطری را پر کنند. این رقم قابل توجه، می‌تواند میزان تولید و فروش یک کسب و کار را به اندازه زیادی افزایش دهد.

دستگاه پرکن مایعات

راهنمای خرید دستگاه پرکن مایعات

مدل های مختلف دستگاه پرکن مایعات
دستگاه های پرکن مایعات، ساز و کارهای مختلفی دارند و هر کدام بر اساس یک فرآیند کار می کنند. مثلاً برخی از دستگاه های پرکن مایعات، از پیستون و سیلندر برای هدایت مواد استفاده می‌کنند. بعضی از دستگاهها نیز به صورت پمپی هستند که هم برای مایعات رقیق و هم مایعات غلیظ، می توان از آنها استفاده کرد. دستگاه های پرکن مایعات ثقلی، که به آن ها دستگاه فیلر هم می گویند، عمدتاً برای مواد رقیق مناسب هستند. این دستگاه ها، علاوه بر هدایت مناسب مایعات رقیق، فعالیت هایی مانند درب گذاری و تاریخ زنی را هم انجام می دهند.

بعضی از کسب و کارهای خانگی نیز، می‌توانند از دستگاه پرکن مایعات استفاده کنند. البته این دستگاهها، تعداد کمی از ظروف را می توانند پر کنند. اما برای کسب و کارهای خانگی بسیار مناسب هستند. دستگاه پرکن مایعات خانگی، به خاطر کم مصرف بودن و صدای کمی که ایجاد می کند، می تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای فعالین کسب و کارهای کوچک نیز به حساب بیاید. از این رو اگر فعالیت شما در مقیاس کوچک است، دستگاه پرکن مایعات خانگی را به شما توصیه می کنیم.

لزوم نیازسنجی قبل از خرید دستگاه پرکن مایعات
یکی از اصلی ترین نکات در مورد خرید دستگاه پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک،  نیازسنجی است. اگر شما در مقیاس کوچک و متوسط فعالیت می‌کنید و میزان تولیدات شما از نظر تعداد، خیلی زیاد نیست، دستگاه نیمه اتوماتیک برای شما بسیار مناسب است. اما اگر مقیاس کاری شما بسیار وسیع و از حد متوسط بالاتر است و محصولات شما نیز حجیم هستند، بهتر است که از دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک استفاده کنید. چرا که این دستگاه ها بهتر می توانند نیاز شما را برطرف کنند.

نکته بسیار مهم دیگر که باید  قبل از خرید دستگاه پرکن مایعات به آن توجه داشته باشید، ماهیت و نوع محصول است. بعضی از دستگاه های پرکن مایعات، ظرف را از بالا می گیرند. بعضی مدل ها هم یک ظرف را از پایین یا از کنار می گیرند.

خرید دستگاه پرکن مایعات

راهنمای خرید دستگاه پرکن مایعات

 
چه عواملی روی قیمت دستگاه های پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مایعات موثر هستند؟
ویژگی های مختلف یک دستگاه پرکن مایعات روی قیمت آن تاثیر گذار هستند. مثلاً چند نازله بودن و به طور کلی نوع نازل یک دستگاه پرکن مایعات، بر قیمت آن تاثیر بسیار زیادی دارد. توصیه ما این است که قبل از خرید دستگاه پرکن مایعات در ابتدا نیازسنجی کنید و متناسب با وسعت کارخانه و کارگاه تولیدی خود، یک دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق از شرکت آروند ماشین نیتا خریداری کنید. شرکت آروند ماشین نیتا معتبرترین و بهترین شرکت در حوزه تولید و بسته بندی بوده و ارائه دهنده دستگاه های مختلف، از جمله دستگاه های پرکن مایعات، بالابر پودر، لیبل شیرینگ، میکسر مایعات، میکسر پودر و … است. تمام این وسایل در حوزه‌های مختلف دارویی، آرایشی، صنایع غذایی، بهداشتی و صنایع شیمیایی پرکاربرد هستند. تمامی دستگاه های شرکت آروند ماشین نیتا با بهترین مواد اولیه و با کیفیت بسیار بالا، تولید و به مشتریان ارائه می شوند.

راهنمای خرید دستگاه پرکن مایعات

راهنمای خرید دستگاه پرکن مایعات

 
ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه های شرکت آروند ماشین نیتا

دستگاه پرکن مایعات عرضه شده در شرکت ما، از بهترین مواد اولیه و قطعات تشکیل شده است. ما سعی کردیم که تمام نیازهای صنعتگران را بررسی کرده و متناسب با آن ها، دستگاهی تولید کنیم که مشکلات معمول در حوزه پرکردن ظروف و بسته بندی را حل کند. شما می توانید به طور میانگین با استفاده از چهار نازل، ۲۰۰۰ عدد ظرف یک لیتری را صرفاً در عرض یک ساعت پر کنید.  به واسطه داشتن تابلو برق plc و همچنین صفحه نمایش فرمان، به راحتی می توانید کنترل و مدیریت این دستگاه را در اختیار داشته باشید. برق مصرفی دستگاه بین ۵ تا ۹ آمپر است و قطعات مهم آن ( از جمله جنس نازل ها ) از استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید شده اند.

بدنه این دستگاه نیز از نوع استیل است و از این رو مشکل زنگ زدگی و خوردگی در محیط های مرطوب هم برای آن به وجود نمی آید. ما در شرکت آروند ماشین نیتا علاوه بر تعهد در قرارداد و تحویل به موقع دستگاه، تا یکسال دستگاه های پرکن مایعات را گارانتی می کنیم و ۱۰ سال خدمات پس از فروش را ارائه می دهیم. قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم در شرکت ما نیز بسیار مناسب است.

قبل از خرید دستگاه پرکن مایعات از وبگاه https://subaco.co/ ، توصیه می کنیم از کارشناسان فروش شرکت ما مشاوره بگیرید تا یک دستگاه مناسب با محصول شما، پیشنهاد دهند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx