واکنش حسن یزدانی به مدال طلای علی ارسلان +عکس

afra ghatar.com ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۶۹

حسن یزدانی در استوری اینستاگرام خود قهرمانی علی ارسلان، فرنگی کار ایرانی الاصل تیم صربستان را تبریک گفت.

حسن یزدانی

حسن یزدانی کشتی گیر پرافتخار کشورمان، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش قهرمانی و کسب مدال طلا توسط علی ارسلان در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی را تبریک گفت.

ارسلان در جریان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان ابتدا با نتیجه ۱۱ بر ۲ کولیک از اوکراین را برد و در یک هشتم نهایی نیز مقابل رابرت فریتچ از مجارستان ۷ بر ۳ پیروز شد. ارسلان در یک چهارم نهایی برابر اسلیوا از لیتوانی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

ارسلان در نیمه نهایی نیز مقابل ابراهیم قانم از فرانسه ۵ بر یک پیروز شد و به فینال رسید و دقایقی پیش نیز در دیدار نهایی مقابل اولوی غنی زاده از آذربایجان ۷ بر ۴ پیروز شد و به مدال طلای جهان رسید.

  ویدئو/گریه و ناراحتی شدید محسن‌نژاد پس از باخت ناباورانه

محمدرضا مختاری نماینده ایران در این وزن با نمایشی ضعیف مقابل ابراهیم قانم فرانسوی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر فرانسوی مقابل ارسلان، مختاری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

استوری حسن یزدانی

علی ارسلان ملی پوش سابق کشتی فرنگی ایران، چندی پیش در اعتراض به “بی عدالتی در نحوه انتخاب ملی پوشان کشتی فرنگی”، به تابعیت صربستان درآمد.

چیزی از انتشار خبر تغییر تابعیت ارسلان نگذشته بود که شایعه شد او به دلیل نگاه مغرضانه محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، تصمیم به تغییر تابعیت گرفته است. ارسلان گفته بود بنا به سبک کشتی او اعتقادی ندارد و فرصت درخشیدن در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران و در نهایت رفتن به رقابت‌های جهانی را به او نمی‌دهد. عنوان شده بود ارسلان با وجود درخشش در انتخابی‌ها و مدالی که در سال ۲۰۱۸ گرفته، مورد بی‌مهری محمد بنا قرار گرفته و نهایتا تصمیم به مهاجرت گرفته است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  سعید عبدولی: به حسن یزدانی زمین هکتاری دادند به من دکه ۶ متری!
منبع: عرشه آنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx