منظور از استاندارد های پیام صوتی چیست؟ / اصول تبلیغات صوتی

dell ghatar.com ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ یک دیدگاه ۲۰

استفاده از صدا یکی از بهترین تکنیک های تبلیغاتی می باشد، چرا که لحن و تن صدا تاثیر زیادی بر روی برند و هویت کسب و کار شما خواهد داشت.

در ادامه این مطلب به استاندارد های یک پیام صوتی در هنگام ارسال پیام صوتی خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

پنل پیامک رایگان

پیام صوتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

پیامک صوتی این امکان را فراهم میکند تا یک فایل صوتی از پیش ضبط شده به تلفن همراه مخاطبان ارسال شود.تلفن ها زنگ میخورد و پیام ضبط شده برای همه مخاطبان پخش میشود.

با راه اندازی این امکان در پنل پیامک رایگان پیام رسان ، شما هم میتوانید از جمله افرادی باشید که در طول روز برای تبلیغات و یا اطلاع رسانی کار خود از پیامک صوتی استفاده می کنند.

استاندارد های پیام صوتی تبلیغاتی چیست ؟

  • از صدای واضح ، باکیفیت و بدون پارازیت استفاده کنید .
  • لحن صدا باید مطابق با جنسیت ، شخصیت و سن مخاطبین خودتان تطابق داشته باشد .
  • پیام صوتی خود را با انرژی آغاز کنید تا کاربر مشتاق شود آن را تا انتها گوش بدهد .
  • از به کار بردن جملات دستوری خودداری نمایید .
  • سرعت صحبت کردن را کنترل نمایید و متعادل صحبت کنید .
  • صدای خود را یکنواخت نگه ندارید و فراز و فرود را در صدای خود ایجاد کنید . با این کار به صدای خودتان حس ببخشید . مهمترین مزیت پیام صوتی نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی همین مورد است . شما می توانید با بالا پایین بردن تن صدای خود ، کاربر را همراه خود کنید .
  • ترجیحا از کلمات عامیانه ، تکیه کلام ها ، کلمات زائد و لحن غیر محترمانه استفاده ننمایید .
  • در محیطی که سر و صدا وجود دارد پیام خود را ضبط نکنید .
  • هرچه صوت شما طولانی تر باشد مخاطب کمتری تا انتها گوش می دهد . در نتیجه سعی کنید از آوای صوتی چند دقیقه ای و طولانی بپرهیزید . همچنین حجم محتوا را نیز کاهش دهید تا اصل پیام صوتی شما در کمترین زمان منتقل شود .

نحوه ارسال پیام صوتی چگونه است ؟

پس از ورود به پنل اس ام اس پیام رسان به آدرس payam-resan.com و ثبت نام رایگان ، می توانید از زیرمنوی مربوط به پیامک صوتی اقدام به افزودن آوای جدید کنید و یا متن خود را به گفتار تبدیل کنید.

قابلیت استودیوی صدا برداری نیز در سامانه فراهم شده تا کاربران بتوانند به راحتی آوای خود را ضبط و آن را برای مخاطبانشان ارسال کنند.

امکانات ارسال پیام صوتی در سامانه پیامکی پیام رسان کاملا رایگان است و نیاز به خرید خط اختصاصی و یا خرید پنل نمی باشد. فقط کافی است تا پنل خود را به میزانی که نیاز دارید شارژ نمایید .

در بخش سامانه پیام صوتی پیام رسان، امکان تبدیل متن به گفتار نیز فراهم شده که از قابلیت های پرکاربرد سامانه می باشد. کاربرانی که شرایط ضبط صدای خودشان را ندارند، با استفاده از این قابلیت می توانند به راحتی متن تبلیغاتی خود را به گفتار تبدیل کنند و آن را برای مخاطبان خود ارسال کنند.

سامانه پیامکی پیام رسان

سامانه پیامکی پیام رسان ؛ سامانه ارسال پیامک متنی و صوتی تبلیغاتی

سامانه ارسال پیامک پیام رسان ، با بیش از ۱۳ سال سابقه درخشان در حوزه پیامک تبلیغاتی و  بازاریابی پیامکی ، یکی از بهترین پنل های اس ام اس می باشد که از قابلیت ارسال پیام صوتی تبلیغاتی نیز پشتیبانی می کند .

برای ثبت نام رایگان و فوری در پنل اس ام اس پیام رسان می توانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۵۰۰۰۲۰۶۰۰ پیامک کنید علاوه بر عضویت رایگان، کارشناسان پیام رسان جهت ارائه مشاوره رایگان بازاریابی و تبلیغات از طریق پیامک تبلیغاتی با شما تماس حاصل نمایند.

تیم پشتیبانی تلفنی خانواده پیام رسان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۸ الی ۱۴ و همچنین تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه، حتی روز های تعطیل، از ساعت ۸ الی ۲۳ آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.

۰۲۱-۷۴۹۱۲

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx