عیب یابی آیفون تصویری به چه صورت می باشد؟

dell ghatar.com ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۴

آیفون تصویری کوماکس به عنوان یک برند کره ای محبوب می باشد که تجربه بیش از سه دهه فعالیت در این حوزه را دارد.

امروزه از این برند به عنوان یکی از برندهای معتبر آیفون تصویری در ایران یاد می شود. ضمن اینکه به دلیل برخورداری از کیفیت در کارآیی و طراحی خود توانسته است جایزه طراحی IF را نیز کسب کند. ولی با همه تفاسیر ممکن است که این آیفون به مرور دچار مشکلاتی شود و به عیب یابی آیفون تصویری و تعمیر نیاز پیدا کند. امروزه تعمیرات آیفون تصویری در مراکز مختلفی صورت می گیرد که پیشنهاد می شود جهت تعمیر دستگاه خود به نمایندگی کوماکس مراجعه نمایید.

تعمیرات ایفون تصویری

تعمیرات آیفون تصویری در رابطه با چه مواردی صورت می گیرد؟

عیب یابی آیفون تصویری یکی از مقوله‌ های جدیدی که در چند سال اخیر بازار داغی پیدا کرده است. علت آن نیز رشد و توسعه بازار آیفون‌ های تصویری می باشد.شایان به ذکر است که بعد از عیب یابی اصولی آیفون تصویری می بایست در جهت تعمیر آیفون تصویری اقدامات لازم را انجام دهید. شایع ترین مشکلات و راهکارهای تعمیرات آیفون تصویری شامل موارد ذیل می باشد.

صدای خش خش در آیفون شنیده می شود

چنانچه در زمان نصب آیفون، مدار به بلندگو نزدیک باشد اتصالی رخ داده و هنگام برداشتن گوشی صداهای اضافی مثل خش خش در آیفون تصویری کوماکس شنیده خواهد شد .لذا در صورتی که با چنین موردی در آیفون تصویری کوماکس مواجه شدید، بهتر است که تعمیر آن را به یک فرد متخصص واگذار کنید.

آیفون دچار پارازیت در تصویر و نویز در صدا شده است

اغلب در چنین حالتی آیفون کوماکس دارای پارازیت در تصویر و نویز در صدا شده، لامپ پاور آیفون چشمک می زند و روشن و خاموش می گردد. ضمن اینکه مانیتور صدای تق تق دارد و شما باید چندین بار شاسی زنگ پنل را فشار دهید تا زنگ آیفون صدا دهد. این مشکل به علت ایراد در نوسانات و رفت و آمد برق رخ داده و جهت رفع آن می بایست یا برد مانیتور آیفون را تعویض کنید و یا آن را تعمیر کنید.

در وهله نخست خرابی آیفون تصویری می تواند به دو دلیل به وجود آید که ممکن است ایراد از سیم کشی آیفون تصویری باشد و یا ایراد به دلیل خراب شدن یا سوختن قطعه ای از آیفون تصویری رخ داده باشد که در این شرایط باید ابتدا به وسیله متخصصان بررسی کنید و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. لازم به ذکر است که به هیچ عنوان نباید زمانی که آیفون تصویری دچار خرابی شد و تخصص آن را ندارید، نسبت به تعمیر آن اقدام نمود، زیرا تعمیرات آیفون تصویری می بایست توسط یک متخصص صورت گیرد تا صفحه نمایش آن بیشتر از قبل آسیب نبیند و در نتیجه متحمل هزینه بیشتر نشوید.

آیفون تصویری خاموش است

خاموشی کامل سیستم یکی از ساده ‌ترین عیب یابی های آیفون تصویری به شمار می رو. توجه داشته باشید که لازم نیست با خاموش شدن سیستم به دنبال یک قطعه سوخته باشید. احتمال عدم رسیدن برق به دستگاه اولین چیزی باید که به فکر شما برسد.بنابراین می بایست در قدم اول اقدام در راستای عیب یابی آیفون تصویری، اطمینان از سلامت کامل خط تغذیه باشد. شما باید از سالم بودن مواردی هم چون اتصالات تغذیه، رسیدن سطح ولتاژ به پنل مرکزی و… اطمینان خاطر یابید. امروزه آیفون تصویری به عنوان از مهمترین لوازم برقی در ساختمان ها می باشد .در واقع کمتر ساختمانی وجود دارد که از این ویژگی برخوردار نباشد . آیفون تصویری همانند هر وسیله برقی دیگر گاها با مشکلات و خرابی مواجه می شود که در این صورت به تعمیرات نیاز  خواهد داشت. به دلیل خرابی های متفاوتی که در آیفون تصویری رخ می دهد، ممکن است به تعمیرات آیفون تصویری نیاز باشد.

عیب یابی آیفون تصویری

نمایندگی کوماکس

شرکت رادگستر با بیش از ۲۰ سال تجربه به عنوانی تنها مرکز معتبر در زمینه تعمیرات آیفون تصویری کوماکس فعالیت می کند . در واقع می توان این مرکز را به عنوان نمایندگی کوماکس معرفی نمود. همانطور که می دانید تقریباً بیشتر آیفون های تصویری نصب شده در محل شما وحتی در تهران و ایران از محصولات کماکس می باشد و سایر مدل ها از مارک های متفرقه با همان ساختار، تولید شده اند. در صورت مواجه شدن با مشکل می توانید با متخصصین این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

ایمنی در آیفون تصویری کوماکس

موضوع مهمی که در سیستم آیفون ها باید توجه داشت ، برخورداری ترانس آن ها از ۴ پیچ است . این مدل سیستم قدیم بوده و یکی از باگ های بزرگ این مدل آیفون این می باشد که چنانچه شخصی پنل بیرون را باز نماید با دو رشته سیم مشکی مربوط مواجه می شود که به دربازکن مربوط می شود ، حال باید آن ها را به یکدیگر اتصال کوتاه دهد. در این صورت  در باز می شود و این ایراد بزرگ رفع خواهد شد . توصیه می شود برای تهیه آیفون جدید از آیفون‌هایی که در قسمت ترانس آن ها تنها دو پیچ مربوط به ۱۲ ولت ac وجود دارد استفاده نمایید.

کوماکس 1

در صورتی که از این مدل آیفون بهره برداری می نمایید و در منزل شما نصب می باشد جهت حفاظت بیشتر لازم است که برق ورودی ترانس را روی یک کلید اتصال دهید که چنانچه به مسافرت رفته یا در مدت طولانی منزل نبودید رق ترانس را بتوانید به وسیله کلید قطع کنید و ترانس و دربازکن شما خاموش باشد. لازم به ذکر است که این روش منجر به ایمنی بالاتر می شود. در صورت مشاوره و یا تعمیرات آیفون COMMAX خود می توانید به وب سایت commax1.ir مراجعه نمایید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx