دلایل شکست کسب و کارها در سال ۱۴۰۱

dell ghatar.com ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۸

در این مقاله قصد داریم دلایل شکست کسب و کارها رو طبق بررسی هایی که در سال ۱۴۰۱ روی کسب و کارهای مختلف داشتیم رو با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دلایل مهم شکست کسب و کارها

اگر شما قصد دارید که کسب و کاار خود را شروع کنید باید حتما این مقاله را بخوانید . زیرا در انتهای این مقاله نکته هایی به شما عزیزان و حتی تکنیک هایی به شما میگوییم تا بتوانید کسب و کار موفقی داشته باشید و هیچ وقت به شکست نرسید .

حتی اگر کسب و کار خود را شروع هم کردید خیلی خیلی واجب هست که این مقاله رو بخوانید زیرا رعایت نکردن نکات زیر میتواند باعث شود پس از چند سال از کسب و کار و فروش خود زده بشید و پشیمون بشید و برشکست بشید .

این که فک کنید فقط با علاقه کسب و کارتان را آغاز کنید موفق خواهید شد این مورد کاملا اشتباه هست . شما باید بتوانید نکات و تکنیک های فروش رو رعایت کنید تا بتوانید موفق شوید .

دلایل شکست کسب و کارها

کسب و کارتان را هنوز آنلاین نکردید

یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلایلی که باعث شکست کسب و کارتان میشود این هست که هنوز کسب و کار خود را اینترنتی نکردید و فقط به مشتریان حضوری اکتفا کردید که این کاملا اشتباه هست در صورتی که تمامرقبای شما در اینترنت حضور دارند و تمام مشتریان شما رو دارن میدوزدن .

اگر کسب و کار اینترنتی نباشید حداقل ۷۰ درصد از مشتریان خود را از دست خواهید داد و رقبای شما روز به روز پیشرفت میکنند پولدار تر میشوند در صورتی که شما هرروز مشتریان بیشتری از دست میدهید و ضرر میکنید .

به نقل از مدیارست یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران ، یکی از خدماتی که در مدیارست اضافه شده طراحی سایت اقساطی هست . شما میتوانید با بودجه خیلی ناچیزی کسب و کار خود را آغاز کنید و در ادامه مسیر ماه به ماه هزینه خود را پرداخت کنید .

برای مشاهده توضیحات کامل تر درباره این موضوع کلمه طراحی سایت اقساطی مدیارست رو داخل گوگل سرچ کنید و وارد اولین سایت مدیارست بشید و توضیحات کامل تر رو مشاهده کنید .

کسب و کار آنلاین

عدم مشورت و هم فکری از دیگران

یکی از رایج ترین مشکلاتی که از صاحبین مشاغل میبینیم این هست که از بقیه هم فکری نمیگیرن و فقط دوست دارند تنهایی برای کسب و کارشون ایده بدن و پیش ببرن که این هم خیلی اشتباه هست . شما باید برای ادامه مسیر و فعالیتتون از افراد متخصص هم مشورت بگیرید تا بتوانید ایده ها و کمک دگیران هم تو کسب و کارتان استفاده کنید .

یکی دیگر از خدماتی که ما در مدیارست میدیم پشتیبانی سایت هست . شما میتوانید از ما در تمام طول مدت فعالیت کسب و کارتان مشورت بگیرید و از راهنمایی های مشاوران ما استفاده کنید .

برای مثال، بیل گیتس و سِر ریچارد برنسون دارای مربیانی نظیر وارن بافت و سِر فِرِدی لِیکر بودند. اگر آنها مشاور و مربی داشتند، شما چرا نداشته باشید؟

عدم دادن اهمیت و ارزش به مشتریان و مخاطبین

شما باید حتما به مشتریان خود توجه کنید ، با صبوری سوالاتشون رو پاسخ دهید و راهنمایی شون کنید این خیلی مهم هست که بتوانید یه مشاوره خوب و تخصصی به مشتریان خود بدهید تا بتوانید مشتریان خود را راضی نگه دارید .

مشتریان همیشه یک پشتیبانی خوب رو خیلی ترجیح میدن تا خرید از یک فروشگاهی که اصلا پاسخ گوی سوالات مشتریان نیست و اینجوری ضد مشتری هست و تمام مشتریان به قول معروف فرار میکنند .

پس تا اینجا ۳ تا از مهم ترین نکته هایی که مربوط به دلایل شکست کسبو کار ها هست رو بهتون گفتیم امید واریم تا اینجا لذت برده باشید و استفاده کنید . ادامه این مقاله هم با دقت مثل قبل مطالعه کنید . مطمعن باشید تکنیک هایی که در این صفحه دارید میخونید تمامشون از تجربه چندین و چند ساله ما هست .

حساب کتاب اصلا ندارید

رسیدیم به موضوعی که خیلی ها شاید میدونن مهمه ولی سختشون میاد تا انجام بدن شما باید بدانید که اگر در کسب و کارتان حساب کتاب نداشته باشید خیلی خیلی زود ضرر خواهید کرد و حتی نمیتونید بفهمید که اصلاا تو کسب و کارتان سود کردید یا همینجوری دارید ضرر میدین .

شما باید حتما بتوانید یک حسابدار خوب برای خودتان باشید اگر نمیتوانید خودتان حساب کتاب کارهاتون رو داشته باشید حتما یکی رو استخدام کنید .

یکی دیگر از خدماتی که ما در مدیارست دارید سامانه طراحی کردن هست که شما مشتریان عزیز میتوانید برای هر قسمت از کسب و کارتان اگر ارگان دولتی و یا سامانی هستید حتما و قطعا نیاز به طراحی سامانه دارید . ما در مدیارست با بهترین قیمت ، کیفیت و سریع ترین زمان ممکن یک سامانه خوب با امکانات بسیار بالا برای شما فراهم میکنیم .

برای مشاهده اطلاعات بیشتر کلمه طراحی سامانه در مدیارست رو داخل گوگل سرچ کنید و وارد سایت مدیارست شوید . در انجا اطلاعات کامل و جامعی در اختیار شما قرار دادیم که قطعا پشمان نخواهید شد .

خیلی سریع نا امید و پشیمون میشید

مدیارست

رسیدیم به نکته نهایی و انتهای مطلب موضوع دلایل شکست کسب و کارها شما باید درک کنید که هر کاری سختی های خودش رو دارد و باید براش زمان و وقت بزارید این که با یکی دو ماه فعالیت کردن بگید وای چرا به درامد نمیرسیم چرا نتیجه نمیگیریم این طرز فکر کاملا اشتباه هست و شمارو تو هیج زمینه ای موفق نخواهید شد .

رسیدیم به انتهای این مقاله

مدیارست از شمایی که برای موفق شدنتون وقت گذاشتید و تا انتهاب این مقاله با مات همراه بودین تشکر میکند . ما در مدیارست از ۰ تا کسب درامد کسب و کارتان کنارتان هستیم . اگر هر سوالی در زمینه طراحی سایت و تبلیغات دارید میتوانید با ما در ارتباط باشید برای ارتباط با ما اسم برند مدیارست رو در گوگل سرچ کنید و وارد سایت شوید و تمام خدمات مارو مشاهده کنید .

خیلی خوشحاال میشیم اگر نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید و این مطلب رو برای دوستان خود شیر کنید تا بقیه هم بتوانند موضوع دلایل شکست کسب و کارها رو مشاهده کنند .

موفق باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx