خرید و فروش آپارتمان و خانه در شهر پرند

dell ghatar.com ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۶۶

خرید و فروش آپارتمان و خانه در شهر پرند در شهری تازه تاسیسی است که آینده بسیار روشنی دارد. اما در حال حاضر  املاک این شهر با قیمت بسیار مناسبی به مشتریانی که می خواهند با هزینه کم، خانه ای تهیه کنند، واگذار می گردد. لذا  باید قبول کرد اکنون که قیمت مسکن در تهران و شهر های بزرگ سر به فلک کشده است، شهری آینده داری همانند پرند، موقعیت بسیار عالی دارد.

خرید و فروش آپارتمان و خانه در شهر پرند
خرید و فروش آپارتمان و خانه در شهر پرند

 
بهترین دفتر خرید و فروش آپارتمان و خانه در شهر پرند
خرید و فروش آپارتمان و خانه در پرند،  به عنوان شهر جدیدی که در ۳۵ کیلومتری تهران بنا شده، با توجه به موقعیت جغرافیایی و بافت شهری مدرنی که دارد، با استقبال زیادی روبرو شده است. در این شهر خانه های ویلایی و آپارتمان های متعددی ساخته شده  و در حال ساخت نیز هستند. به همین دلیل شاهد مراجعات متعدد به املاک شهر پرند هستیم. افرادی که یا به دنبال خرید آپارتمان در پرند به منظور سرمایه گذاری هستند و یا خانه ای برای سکونت می خواهند. به همین منظور املاک پیرا مید اقدام به فایل بندی خانه ها و آپارتمان های پرند براساس فازی که در آن واقع هستند، نموده است. بدین ترتیب به راحتی هر کسی بر اساس هدف و بودجه ای که دارد، خانه مورد نظر خود را خریداری نماید. این شهر دارای ۷ هفت فاز است و هر فاز مشخصات و قیمت خاص خود را دارد.

مرکز خرید و فروش آپارتمان و خانه در شهر پرند
مرکز خرید و فروش آپارتمان و خانه در شهر پرند

 
بهترین منطقه برای خرید آپارتمان در پرند
خرید و فروش آپارتمان و خانه در پرند،  در ۱۶ فاز پیش بینی شده است؛ اما در حال حاضر دارای  ۷فاز به وسعت ۱۷۰۰۰ هکتار می باشد. اگرچه بعضی از ساختمان های شهر کاربری تجاری دارند؛ اما به علت تعداد زیاد ساختمان ها با کاربری مسکونی، خرید املاک به منظور اسکان زیاد است.  لذا مشاور خرید و فروش آپارتمان و خانه در پرند، املاک واقع در این فاز را به مشتریان معرفی می کند.

بدین ترتیب که اگر افراد  به دنبال سرمایه گذاری و یا املاک شخصی ساز و دارای اسناد مالکیت  می باشند، برای خرید آپارتمان پرند به فاز صفر تا ۳ هدایت می شوند. بهترین محله‌های پرند  همین ۴ فاز هستند که از امکانات شهری خوبی برخوردار بوده و  خانه های آنها دارای سند مالکیت هستند. منازل این فاز ها و به خصوص فاز صفر، معمولا دارای حیاط و همچنین فضای سبز می باشند. حتی منازل در قطعات ۳۵۰ متری نیز برای کسانی که خانه های ویلایی میخواهند، در دسترس می باشد. باید قبول کرد  برای عده ای از افراد که در داخل تهران ساکن هستند، ولی به دنبال یک خانه در یک مکان خوش آب و هوا برای سکونت می باشند؛ پرند شهر بسیار مناسبی است. آلودگی هوا و ترافیک ندارد.
 
در ادامه بررسی خرید آپارتمان پرند در فاز صفر و یک، باید گفت مساحت فاز صفر ۷۰ هکتار و مساحت فاز یک ۱۱۰ هکتار می باشد. تراکم جمعیت کمی دارند؛ اما از مراکز تجاری، امکانات آموزشی، درمانی، فرهنگی و فضای سبز خوبی متناسب با جمعیت این دو فاز برخوردار هستند.

از پروژهای معروفی که در این فازها اجرا شده اند و دفتر خرید و فروش آپارتمان و خانه در شهر پرند در فایل های اطلاعاتی خود دارد؛ می توان به پروژه کیسون، هواپیمایی، وزارت دفاع و شهرداری تهران اشاره نمود. لذا با توجه به آینده ای که برای پرند پیش بینی میشود، خرید خانه های ویلایی پرند در شرایط کنونی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید ویلا در روستاهای اطراف تهران می باشد.

فروش آپارتمان در پرند
فروش آپارتمان در پرند

 
خرید و فروش آپارتمان و خانه در شهر پرند با قیمت مناسب
املاک پیرا مید در راستای فروش آپارتمان در پرند، خانه های ویلایی فازهای دو و سه پرند را نیز به مشتریان خود معرفی می کند. خانه های این دو فاز، اغلب با مصالح خوبی ساخته شده اند و خوش ساخت می باشند. وسعت فاز دو ۱۷۵ هکتار و وسعت فاز سه ۲۵۰ هکتار می باشد. این دو فاز امکانات شهری خوبی دارند و در قسمت میانی پرند واقع شده اند. البته ساختمان های جنوب فاز سه، بیشتر پروژه های مسکن مهر می باشند.

لذا کسانی که به دنبال خرید آپارتمان پرند برای سکونت و یا به منظور استفاده اداری و تجاری هستند، می توانند به آپارتمان های فاز سه، با دقت بیشتری توجه نمایند. مراکز اداری اغلب در فاز ۲ و سه واقع شده اند. البته با توجه به امکاناتی مانند فضاهای سبز متعدد، بزرگ ‌ترین مرکز تفریحی اقامتی خاورمیانه، طولانی ‌ترین پیست بین‌المللی کارتینگ جهان، پیست موتور، دریاچه مصنوعی، زمین گلف، پینت بال و  شهربازی کودکان و…  در شهر پرند، به خانواده هایی که هزینه اجاره و رهن گزافی در تهران پرداخت می کنند نیز توصیه می گردد با دفتر خرید و فروش املاک پرند تماس گرفته و قیمت خانه در فازهای صفر تا سه را بپرسند. قطعا می توانند با اجاره و رهنی که در تهران می دهند، مورد مناسبی در پرند برای خرید بیابند.
 
خرید ارزان ترین خانه های شهر پرند
اگرچه امکانات فاز های ۴ به بعد نسبت به فاز های قبل کمتر می گردد؛ اما قیمت  خرید آپارتمان پرند با افزایش تعداد فازها کمتر می شود. باید قبول کرد چون بیشتر پروژه های این فازها مسکن مهر می باشند. فرصت مناسبی فراهم  است تا زوج های جوان و یا افراد مهاجری که سرمایه کمتری برای خرید خانه دارند، از این آپارتمان ها خرید کنند.

در همین راستا نیز شاهد افزایش مراجعات به مرکز خرید و فروش آپارتمان و مسکن مهر در شهر پرند برای خرید آپارتمان در فاز ۴ تا ۶ هستیم. البته لازم به ذکر است  با توجه به برنامه توسعه ای که برای پرند در نظر گرفته شده، به مرور این فازها نیز از امکانات بسیار خوبی بهره مند خواهند شد. این املاک در آینده ای نزدیک با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه می شوند. زیرا هر روز قیمت مسکن در تهران و کرج افزایش می یابد و افرادی که اجاره نشین هستند، به سمت پرند خواهند آمد.

بنابراین به کسانی که سرمایه کمی برای سرمایه گذاری دارند. اما به دنبال سرمایه گذاری در بخش املاک می باشند و یا می خواهند در نزدیک تهران ساکن شوند، توصیه می گردد از آپارتمانهای مسکن مهر این فاز ها حتما خریداری نمایند. منطقه صنعتی وسیعی برای این شهر درنظر گرفته شده است. لذا مهاجران زیادی از سراسر کشور برای کار به پرند خواهند آمد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx