بهترین وکیل مهاجرت به کانادا دارای چه شرایطی است؟

dell ghatar.com ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۹

کانادا یکی از آن کشورهایی است که بسیاری از مشاغل و افراد خارجی را جذب می‌کند و سیستم مهاجرتی آن می‌تواند پیچیده، گیج‌کننده، غیرقابل‌پیش‌بینی و چالش‌برانگیز باشد.

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

همه افراد نمی‌توانند به‌تنهایی از سیستم مهاجرتی رقابتی کانادا با موفقیت عبور کنند. بااین‌حال، دریافت راهنمایی شفاف، صادقانه و منطقی از متخصصان آگاه بسیار مهم است.

اهمیت وکیل مهاجرت به کانادا

داشتن بهترین وکیل مهاجرت به کانادا بسیار مهم است؛ زیرا مهاجرت یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی شما یا شرکت شما است. شاید دومین مورد پس از رویدادهایی مانند تولد، ازدواج و مرگ باشد. چنین رویداد مهمی چیزی نیست که بخواهید آن را آزمایش کنید. مهاجرت ملاحظات مهمی را می‌طلبد که باید توسط وکیل مجرب انجام شود.

نقش یک وکیل مهاجرت کلیدی است؛ زیرا هر مشتری انتظار دارد که یک وکیل مهاجرت تضمین‌کننده مهاجرت موفق به کانادا باشد. مشتری فقط نتایج مثبت در پرونده مهاجرت می‌خواهد. انتظارات بسیار زیاد است و فشار بر عملکرد و ارائه خدمات وکیل بسیار زیاد و گاهی غیرواقعی است. در این شرایط، وکیل باید یک ناوبر باتجربه باشد که بهترین مسیر ممکن را نشان دهد.

بسیاری از نمایندگان فردی، آژانس‌های ویزا و ارائه‌دهندگان خدمات در خارج از کانادا خدمات ویزا، مهاجرت، شهروندی، جابه‌جایی و مهاجرت را ارائه می‌دهند. اکثر این وکلا دارای مجوز کانادا یا مشاوران مهاجرتی دارای مجوز کانادا نیستند. بسیاری از آنها تلاش می‌کنند تا به‌عنوان یک شرکت “کانادایی” شناخته شوند. شما می‌توانید نمادهای کانادا را در لوگوها، وب‌سایت‌ها و دفاتر آنها ببینید. آنها کارهای زیادی انجام می‌دهند تا به‌عنوان نهادهای کانادایی و برخی به‌عنوان شرکت‌های مهاجرتی برتر در کانادا شناخته شوند.

ویژگی‌های وکیل مهاجرت قابل اطمینان

بنابراین، برای ایمن بودن مهاجرت، ابتدا باید مطمئن شوید که با یک وکیل اصیل کانادایی یا شرکت حقوقی کانادایی سروکار دارید. انجام این کار می‌تواند از راه‌های زیر به شما کمک کند:

تحقیق کافی در مورد وکیل مهاجرت به شما امکان می‌دهد تا ارائه‌دهنده خدماتی را انتخاب کنید که کانادا را دیده و در آنجا سابقه فعالیت دارد. آینده کانادایی خود را به کسی که هرگز کانادا را تجربه نکرده است؛ نسپارید.

این به شما اطمینان بیشتری می‌دهد؛ زیرا آن شخص یا یک شرکت تابع قوانین و مقررات کانادا است. آیا کسی را ترجیح می‌دهید که انواع خدمات مهاجرتی اش مانند راه اندازی بیزینس در کانادا تحت استانداردهای کانادا است یا تحت استانداردهای کشورهای دیگر نظارت می‌شود؟ فراموش نکنید که تابع قوانین، مقررات و استانداردهای کانادا بودن برای ارائه‌دهنده خدمات غیر کانادایی چالش‌برانگیز است. از نظر قانونی، نهادهای غیر کانادایی ملزم به رعایت استانداردهای کانادا نیستند.

در بسیاری از کشورهای خارجی، فردی با مهارت‌های اولیه زبان انگلیسی، یک کامپیوتر ساده و اینترنت می‌تواند یک شرکت مشاوره ویزا یا «خدمات ویزا» بدون اخذ مجوز کانادایی برای اجرای قانون مهاجرت ایجاد کند؛ بنابراین، هنگامی که با یک وکیل دارای مجوز در کانادا سروکار دارید، می‌توانید مطمئن باشید که آن وکیل مراحل بسیاری را برای دریافت مجوز خود طی کرده و تحت نظارت جامعه حقوقی در کانادا و قوانین سختگیرانه رفتار حرفه‌ای قرار دارد.

وکیل مهاجرت به کانادا

هنگام جستجوی وکیل کانادایی یا بهترین وکیل مهاجرت در کانادا، لطفاً منطقی و حرفه‌ای باشید و پاسپورت کانادایی یا کارت اقامت دائم وکیل را درخواست نکنید. برای وکیل شدن در کانادا، لازم نیست فرد شهروند یا مقیم دائم کانادا باشد.

جستجوی وکیل یا شرکت در گوگل و بررسی اینکه آیا آدرس کانادایی یا شماره‌تلفن کانادا برای دسترسی به وکیل یا مؤسسه حقوقی وجود دارد یا خیر، مهم است؛ اما توجه داشته باشید که داشتن یک آدرس یا شماره‌تلفن بدون انجام عملیات تجاری واقعی در کانادا معنای زیادی ندارد؛ بنابراین، تحقیقات خود را در آنجا متوقف نکنید، بلکه با سایر سؤالات زیر ادامه دهید.

هنگامی که دفتر وکالت را در استان موردنظر یافتید، باید فهرست وکلا را که توسط انجمن حقوقی آن استان نگهداری می‌شود؛ جستجو کنید. لطفاً توجه داشته باشید که وکلای کانادایی باید در یک انجمن حقوقی در کانادا عضویت داشته باشند.

می‌توانید از وکیل بخواهید که به شما بگوید او از کجا پروانه وکالت گرفته است. می‌توانید نام وکیل را در لینکدین جستجو کنید که یک شبکه اجتماعی برای متخصصان هر رشته است و درباره تجربیات قبلی وکیل یا شرکت حقوقی که خدمات خود را به شما ارائه می‌کند، اطلاعات بیشتری کسب کنید. سؤالاتی که باید از وکیل مهاجرت خود بپرسید عبارت‌اند از:

  • نام کامل حقوقی وکیل چیست؟
  • نام کامل مؤسسه حقوقی مربوطه چیست؟
  • آیا وکیل در وب‌سایت شرکت حقوقی قابل‌مشاهده است؟
  • آدرس پستی و شماره‌تلفن وکیل چیست؟
  • آیا آدرس و شماره‌تلفن کانادا است؟
  • آیا وکیل نام کامل و مشخصات تماس را در فهرست انجمن حقوقی دارد؟
  • وضعیت فعلی آن وکیل در دایرکتوری انجمن حقوقی مربوطه چگونه است؟

مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس و شرکت شتاب دهنده بیزینس و استارت آپ i3 capital با مدیریت مهیار حلاج‌ پور٬ عضو سازمان (NACO (National Angel Capital Organization ٬ مشاور رسمی (RCIC) یا اصطلاحا وکیل مهاجرتی کانادا با سال ها تجربه در هدایت و حمایت صد ها تجارت نوپا٬ استارت آپ و همکاری با شرکت های معظم بین المللی از ابتدا تا انتهای مسیر دریافت ویزا استارتاپ کانادا با کاناداپاس در کنار شماست.

امروزه هیچ بهانه‌ای وجود ندارد که وکیلی که خدمات حقوقی مهاجرت پولی را ارائه می‌دهد، در معرض دید آنلاین قرار نداشته باشد. یک وب‌سایت ساده با اطلاعات تماس کامل و یک بیوگرافی کوتاه با ذکر صلاحیت‌های وی ضروری است. اگر وکیل بخواهد با موکلانی در کشورهای خارجی که هرگز شخصاً وکیل را ندیده‌اند، برخورد کند، باید قابل‌مشاهده باشد.

بهتر است وکیل شما یا مؤسسه حقوقی در لینکدین پروفایل داشته باشد. به‌این‌ترتیب، خواهید دید که آیا افراد دیگر وکیل یا شرکت را می‌شناسند یا خیر. وقتی نام کامل وکیل مهاجرت یا شرکت حقوقی را یاد گرفتید، فقط نام دقیق آن را در گوگل جستجو کنید. شما باید اطلاعات زیادی را به‌صورت آنلاین پیدا کنید. آن اطلاعات را بخوانید و بادقت آن را تجزیه‌وتحلیل کنید. هدف اصلی چنین تحقیقاتی این است که اطمینان حاصل شود که شما با یک شرکت حرفه‌ای یا حقوقی موجود سروکار دارید یا خیر.

جمع‌بندی نهایی

امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب وکیل مهاجرتی مناسب برای پرونده شما کمک کند. معمولاً اینکه چه کسی را به‌عنوان مشاور خود در زمینه مهاجرت انتخاب می‌کنید، نتیجه مهاجرت شما و کل تجربه مهاجرت را تعیین می‌کند. مؤسسه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس با مدیریت آقای مهیار حلاج پور به‌عنوان مشاور حقوقی و وکیل ICCRC مهاجرت کانادا در تورنتو، امکان ارائه تمام خدمات مهاجرتی در کانادا از جمله مؤسسه اعزام دانشجو به کانادا، مؤسسه کاریابی و تمامی ویزاهای موقت و دائم کانادا را دارد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx