خرید گوسفند زنده برای اعیاد مذهبی

dell ghatar.com ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۳

به دلیل سنت دیرینه ی حضرت ابراهیم، قربانی کردن گوسفند زنده از دیرباز در بین مسلمانان مرسوم بوده است. این سنت قبل از عید سعید قربان انجام می شود تا فرد بندگی خود را به خدای خود ثابت کند.

هر ساله قبل از شروع عید قربان دغدغه ها هم برای خرید دام زنده هم تا حدودی بیشتر می شود. برای کاهش این دغدغه های دامکالا سایت فروش اینترنتی خود را راه اندازی کرده است تا بتواند بهترین و با کیفیت ترین گوسفندان را عرضه کند.
 
مزایای خرید دام زنده در دامکالا کدامند؟

خرید دام زنده در دامکالا
مزایای خرید گوسفند زنده کدامند؟

آیا به دنبال خرید دام برای مراسمات خود هستید؟ قطعا همه ی افراد برای یک بازدهی خاص اقدام به خرید گوسفند می کنند. در وهله ی اول هدف از خرید دام کشتار آن است که بهتر است گوسفندان پر گوشت و مناسب برای این کار انتخاب شود. برخی از افراد به منظور پروار کردن اقدام به خرید گوسفند در دامکالا می کنند. شرایط دام برای پروار روی انتخاب آن تاثیر می گذارد. وزن و شرایط ظاهری برای پروار کردن بسیار مهم است. خرید دام گاها به منظور پرورش و تولید مثل است. اما بیشترین تقاضا برای گوسفند به منظور برگزاری مراسمات عروسی، تولد، دورهمی های خانوادگی، قربانی، خیرات و نذر انجام می شود.
 
دامکالا، مرجعی مطمئن با قابلیت های ویژه
قطعا وقتی بفهمید که در خانه می نشینید و به راحتی خرید گوسفند را به صورت اینترنتی انجام می دهید کمی تعجب زده می شوید. این روزها بیش از نیمی از افراد نیازهای خود را از طریق فروشگاه های مجازی رفع می کنند. دامکالا یک فروشگاه تخصصی عرضه گوسفند زنده است. این دامداری از سال ۹۰ فعالیت خود را در زمینه پرورش و فروش گوسفند به صورت اینترنتی آغاز کرده است. دامداری مکانیزه و پیشرفته باعث شده تا نیازهای متنوع مشتریان در یک بستر بهتر جواب داده شود.
 
شرایط نگهداری گوسفند زنده در دامکالا

فروش اینترنتی گوسفند زنده در دامکالا
فروش اینترنتی گوسفند زنده در دامکالا

شرایط گوسفند زنده در خرید و انتخاب تاثیر به سزایی دارد. دامداری دامکالا پرورش گوسفند را به صورت مکانیزه و بهداشتی انجام می دهد. برای رشد و اضافه وزن گوسفندان هیچ گونه آنتی بیوتیک، هورمون و … داده نمی شود و گوسفند با خوراک مغذی و مفیدی تغذیه می شود تا روند رشد طبیعی خود را طی کند.

پرورش در محیط سالم کمک می کند تا گوشت سالم و ارگانیک هم تحویل کاربر داده شود. محیط بهداشتی در کنار امکانات مستمر و پایش مستمر توسط دامپزشک باعث شده تا گوسفندان زنده و سالمی به مشتریان تحویل داده شود. با توجه به اینکه شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام سال به سال بیشتر می شود  در نتیجه لازم است که از یک فروشگاه بهداشتی و ویژه گوسفند زنده را خریداری کنید.
 
قیمت گوسفند زنده در دامکالا
فاکتورهای زیادی روی قیمت گوسفند زنده در سایت دامکالا تاثیر می گذارد. مهمترین فاکتور که تعیین کننده قیمت نهایی دام است وزن گوسفند زنده است. در سایت دام های سبک، متوسط و سنگین وزن وجود دارد که شما می توانید بر حسب نیاز خود گوسفند مورد نظر را انتخاب کنید. از آنجا که قیمت روی انتخاب افراد تاثیر می گذارد در نتیجه در سایت به راحتی می توانید بر اساس قیمت خرید خود را انجام دهید.

با توجه به اینکه دامکالا یک پرورش دهنده و عرضه کننده گوسفند است و هیچ واسطه ای در این بین قرار نمی گیرد در نتیجه قیمت اقتصادی تر و بهتری نسبت به سایر فروشندگان دام دارد. از همه مهمتر اگر از دام کالا خرید کنید ذبح رایگان و حمل و نقل رایگان برای شهر تهران را دریافت خواهید کرد. قیمت ها با توجه به شرایط گوسفندان و نژاد آن ها در حال تغییر است که برای استعلام دقیق قیمت می توانید به خود سایت و کارشناسان آن در ارتباط باشید.
 
فروش اینترنتی گوسفند زنده در دامکالا

دامکالا دارای نشان اینماد
دامکالا دارای نشان اینماد

سایت دامکالا بستری مناسب برای انتخاب و خرید گوسفند زنده تهران در اوزان مختلف است. در این سایت امکان خرید اینترنتی گوسفند تنها در عرض چند دقیقه امکان پذیر است. شما پس از انتخاب گوسفند و درج مشخصات و پرداخت مبلغ نهایی، منتظر تحویل گوسفند خواهید شد. شما می توانید حتی یک ماه قبل تحویل خرید خود را انجام دهید و زمانبندی تحویل گوسفند را در سایت مشخص کنید. اگر قصد خرید گوسفند برای مراکز خیریه دارید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. خود مجموعه گوسفند را به مراکز ارسال میکند و در صورت لزوم آن را رایگان ذبح می کند.
 
دامکالا دارای نشان اینماد
دامکالا یکی از فروشندگان برتر در زمینه فروش گوسفند زنده تهران است. این فروشگاه از سال ۱۳۹۰ به بعد فعالیت خود  را در زمینه پرورش و فروش گوسفند زنده آغاز کرده است. این فروشگاه دارای گواهی اینماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. داشتن این گواهی دال بر کیفیت و اعتبار مجموعه است.

اعتبار، کیفیت گوشت گوسفند زنده، سلامت گوسفند و … فاکتورهای  مهمی هستند که در فروشگاه های اینترنتی فروش گوسفند زنده اهمیت زیادی دارند. سایت دام کالا با تجربه و تخصص بالا در زمینه پرورش گوسفند توانسته است در طی این سال ها اعتبار و محبوبیت بالایی کسب کند. هر کاربردی که نیاز به خرید گوسفند تهران داشته باشد می تواند در خانه خرید خود را در بستر اینترنت انجام دهد. این سایت خیال شما را از بابت کیفیت و سلامت گوسفند تضمین می کند. خرید اینترنتی گوسفند و تحویل درب منزل برای ساکنین تهران و کرج یک خدمت ارزنده محسوب می شود.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx