معرفی گرانترین و جدیدترین تلویزیون سونی ۲۰۲۲ OLED مدل A95K

dell ghatar.com ۱۸ مهر ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۵۳

اگر قصد خرید تلویزیون QD-OLED سونی A95K دارید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های ۴K برند سونی را برای شما معرفی کنیم که می‌تواند امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در زمینه‌های سیستم صوتی امکانات تصویری و هوشمند در اختیار شما قرار دهد.

تلویزیون سونی A95K در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و از جدیدترین امکانات و قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون به صورت همزمان کیفیت تصویر عالی دارد و سیستم صوتی قدرتمندی برخوردار است و می‌تواند لذت مشاهده برنامه‌ها را براتون چند برابر کند. تلویزیون اسمارت سونی A95K از جدیدترین امکانات و قابلیت‌ها برخوردار است و با وجود سیستم عامل اندروید شما می‌توانید به دنیایی از محتواها دسترسی داشته باشید و اپلیکیشن‌های مورد علاقه خودتان را به راحتی پیدا کرده و آنها را نصب کنید. تلویزیون OLED سونی A95K در لیست محصولات سال ۲۰۲۲ سونی قرار گرفته است و رابط کاربری گوگل تی وی پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر ۴K و تراکم پیکسلی ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل است. تلویزیون سونی A95K بخاطر داشتن صفحه نمایش QD-OLED از فیلتر رنگ‌ها بی نیاز است و به خاطر داشتن لایه Quantum Dot می‌تواند رنگ‌ها را با حداکثر روشنایی و با جزئیات بسیار گسترده نمایش دهد. تلویزیون ۴K سونی A95K به کیفیت تصویر ۴K مجهز شده است و ۱۶ گیگ حافظه داخلی دارد و بر روی این حافظه شما می‌توانید انواع برنامه‌های مورد نیاز خودتان را نصب کنید. تلویزیون ۲۰۲۲ سونی A95K در لیست تلویزیون‌های QD-OLED قرار گرفته است و می‌تواند امکانات هوشمند بسیار زیادی را برای شما فراهم کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. در ادامه برخی از مشخصات و قابلیت‌های این تلویزیون را ارائه می‌دهیم.

برای دریافت لیست قیمت تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و بهترین و جدیدترین تلویزیون های ۲۰۲۲ ال جی، سونی و سامسونگ را آنجا مشاهده کنید.

tv سامسونگ

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۲ OLED سونی A95K

اگر شما جزو افرادی هستید که به گیم و بازی های گرافیکی علاقه زیادی دارید و میخواهید از تلویزیون هم برای بازی استفاده کنید باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ به دلیل سرعت رفرش بالاتر، نسبت به قیمت سایز تلویزیون های معمولی بالاتر است. تلویزیون ۲۰۲۲ سونی مدل A95K تصاویر را با کیفیت تصویر ۴K نمایش می‌دهد. این تلویزیون به پیکسل‌های Self-illuminating Pixels مجهز شده است و دارای پیکسل‌های مستقلی است که از نور پس زمینه بی نیاز هستند و می‌توانند به صورت جداگانه خاموش و روشن شود و نور صفحه نمایش را تامین کنند. یکی از فناوری‌های بسیار مهم در تلویزیون ۲۰۲۲ سونی A95K وجود فناوری XR OLED Contrast Pro می‌باشد با وجود این فناوری کنتراست تصاویر تنظیم شده و متناسب با محیط اطراف ارائه می‌شود. تلویزیون هوشمند سونی A95K تمامی تصاویر با کیفیت فوق العاده و کنتراست عالی نمایش می‌دهد به خاطر وجود فناوری OLED رنگ مشکی بر روی صفحه نمایش کاملاً و دقیق ارائه می‌شود. تلویزیون سونی A95K از قابلیت XR Motion برخوردار است و می‌تواند با نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز تمامی صحنه‌های اکشن و ورزشی را با کیفیت بالایی ارائه دهد. همچنین این محصول به پنل ضد انعکاس نور مجهز شده است و حتی اگر شما این تلویزیون را در محیط‌های پر نور قرار دهید هیچ گونه بازتاب و انعکاس نور بر روی صفحه نمایش وجود ندارد. و میتواند محتواها را به کیفیت بالا ارتقا دهد وجود قابلیت دالبی ویژن باعث شده است شما در خانه خود را به معنای واقعی سینمایی خودتان را داشته باشید.

تلویزیون

سیستم صوتی تلویزیون ۲۰۲۲ سونی A95K

تلویزیون سونی اولد A95K از سیستم صوتی Acoustic Auto Calibration پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا ارائه داده و همزمان صدا‌ها را نیز کاملاً هماهنگ و با کیفیت پخش کند. در این تلویزیون سیستم صوتی قدرتمندی به کار رفته است و شما را از خرید جداگانه آن بی‌نیاز می‌کند. یکی از فناوری‌های بسیار مهم و تاثیرگذار بر روی سیستم صوتی تلویزیون ۶۵ اینچ سونی A95K فناوری Dolby Audio می‌باشد با وجود این قابلیت تمامی موسیقی‌ها بدون نویز ارائه شده و هیچگونه جزئیات صوتی را از دست نخواهید داد. فناوری Dolby Atmos باعث شده است سیستم صوتی کاملا واضح برایتان ارائه شود و شما صداها را به صورت سیستم صوتی مجازی ۵ کانال دریافت میکنید. برای شما فرقی نمی کند که در کجای خانه خودتان نشسته باشید به راحتی می‌توانید تجربه صوتی بی نظیری دریافت کنید. این تلویزیون از سیستم صوتی چند بعدی و پخش صدای ۳۶۰ درجه برخوردار است و شما را از متصل کردن ساندبار یا سایر سیستم‌های جداگانه بی‌نیاز می‌کند. تمامی دیالوگ و گزارش را بر روی صفحه نمایش تلویزیون با جزئیات بسیار بالایی ارائه می‌شود.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون اندروید سونی A95K

تلویزیون سونی OLED A95K در دسته تلویزیون‌های اسمارت ۲۰۲۲ سونی قرار گرفته است و از نسخه ۱۱ سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند. با وجود رابط کاربری گوگل تی وی شامل دنیای از برنامه‌ها دسترسی دارید و می‌توانید امکانات خوبی را بر روی صفحه نمایش تلویزیون داشته باشید. همچنین تلویزیون سونی A95K امکان ساخت پروفایل شخصی را نیز برایتان فراهم می‌کند و هر یک از اعضای خانواده می‌تواند پروفایل شخصی خودش را داشته باشد و تمامی محتواها را با کیفیت بالا و متناسب با سلیقه خودش دریافت کند. تلویزیون ۶۵ اینچ سونی A95K شانزده گیگ حافظه داخلی دارد و امکان نصب برنامه‌های مختلف برای تان فراهم می‌کند. تلویزیون از قابلیت اینترنت اشیا و ریموت کنترل همه کاره پشتیبانی می‌کند. امکان اشتراک گذاری هوشمند اطلاعات و داده‌ها نیز بر روی صفحه نمایش تلویزیون وجود دارد. تلویزیون سونی A95K از دوربین جدید براویا پشتیبانی می‌کند و قابلیت چت تصویری دارد.

طراحی تلویزیون ۴K سونی A95K

تلویزیون 4k

برند سونی تلویزیون مدل A95K را در سایزهای ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ تولید کرده است. این تلویزیون از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است و می‌تواند دکوراسیون خانه شما را دگرگون کند. شما می‌توانید تلویزیون A95K بر روی میز استفاده کنید یا اینکه این محصول با استفاده از براکت دیوار متصل کنید در صورت اتصال به دیوار به راحتی به تمامی پورت ها دسترسی دارید و می‌توانید به عنوان قاب هنری بسیار زیبا از تلویزیون استفاده کنید. با وجود قابلیت Living Decor دکوراسیون خانه شما بی نظیر بوده و می‌تواند جلوی مدرن را برای خانه تان ایجاد کند. بدنه تلویزیون ۵۵ اینچ سونی A95K جنس بسیار با کیفیتی دارد و کاملا باریک طراحی شده است. همچنین حاشیه‌های اطراف تلویزیون نیز ضخامت بسیار کمی دارند پایه‌های تلویزیون سونی A95K از جنس فلزی است و به صورت تخت طراحی شده است. میتوانید تلویزیون OLED سونی A95K را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون ۲۰۲۲ به نسبت به قیمت تلویزیون ۲۰۲۱ کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های ۲۰۲۲ ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی نسبت به جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید. قیمت تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون های جدیدی که تکنولوژی آنها پیشرفته تر است، کمی مناسبتر است. قیمت تلویزیون QLED و قیمت تلویزیون OLED به دلیل کیفیت تصویر بالاتر قیمت بالاتری هم نسبت به سایر تلویزیون های دارند. قیمت تلویزیون QNED هم که جدیدا وارد بازار شده نسبت به کیفیت تصویری که ارائه میدهد معقول و مناسب است.

انتخاب سایز تلویزیون

سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون ۳۲ اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون ۴۳ اینچ و قیمت تلویزیون ۴۹ اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین ۳ تا ۴ متر است، تلویزیون ۵۰ اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون ۵۰ اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون ۵۵ اینچ است. قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون ۶۵ اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین ۷ تا ۸ متر است میتوانید تلویزیون های ۷۵ و ۸۵ اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون ۷۵ اینچ و قیمت تلویزیون ۸۵ اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

قیمت تلویزیون گیمینگ

اگر قصد شما از خرید تلویزیون بازی کردن با آن است، باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ نیز بستگی به سرعت رفرش، یا سرعت هرتز تلویزیون دارد. هرچند سرعت رفرش ریت تلویزیون بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتری را به شما ارائه میدهد و به همان نسبت هم قیمت آن بیشتر میشود.

کیفیت تصویر تلویزیون

تلویزیون های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون های ۴K هستند. قیمت تلویزیون ۴K نسبت به قیمت تلویزیون ۸K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون ۸K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی تلویزیون های ایت کی را مشاهده کنید.

بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

بهترین جا برای خرید تلویزیون های خارجی شهر های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (۱۰ درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون های سایت دبی کوچولو دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش است.

بهترین و جدیدترین تلویزیون های ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ ال جی سونی و سامسونگ

در این قسمت لیستی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ، سامسونگ و سونی ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ رو برای شما آوردیم تا اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشتید حتما قبلش وارد سایت دبی کوچولو شوید و این مدل ها رو در سایت بررسی کنید.

  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q60B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B
  • قیمت تلویزیون سونی X80K
  • قیمت تلویزیون سونی X85K
  • قیمت تلویزیون سونی X90K
  • قیمت تلویزیون سونی X95K
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ7000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ8000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ9000
  • قیمت تلویزیون ال جی C2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500
  • قیمت تلویزیون ال جی A2
  • قیمت تلویزیون سونی A80K
  • قیمت تلویزیون سونی A90K
  • قیمت تلویزیون سونی A95K
  • قیمت تلویزیون سونی Z9K
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN700B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN800B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN900B
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED80
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED85
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED90
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED95
  • قیمت تلویزیون ال جی G2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN85B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN95B
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO95
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO96
  • قیمت تلویزیون سونی A80J
  • قیمت تلویزیون سونی A90J
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000
  • قیمت تلویزیون سونی X80j
  • قیمت تلویزیون سونی X85j
  • قیمت تلویزیون سونی X90j
  • قیمت تلویزیون سونی X95j
  • قیمت تلویزیون ال جی UP8000
  • قیمت تلویزیون ال جی A1
  • قیمت تلویزیون ال جی B1

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx