موارد مهم در انتخاب هدیه خوش آمد گویی یا ولکام پکیج

dell ghatar.com ۲۱ مهر ۱۴۰۱ دیدگاه ۹۴

در بسته هدیه‌ی خوش آمد گویی یکسری از آیتم‌ها ضروری هستند. به این نکته دقت داشته باشید که کارکنانی که اخیرا به شرکت شما پیوسته‌اند، از نقشه سازمان و واحدهای مختلف اداری و غیره بی‌اطلاع هستند.

به همین دلیل یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که باید در این بسته قرار دهید، نقشه ساختمان یا دفتر شرکتتان می‌باشد. با قرار دادن این نقشه در پک هدیه، کارمندتان را به خوبی راهنمایی خواهید کرد.

 نامه خوش آمدگویی

یکی از آیتم‌هایی که کارمندان با دیدن آن لبخند به لب می‌آورند، یک نامه خوش آمد گویی است. در این نامه می‌توانید به صورت کلی سازمان و اهداف سازمانی را بیان کنید. سپس با زبان و لحنی صمیمی به کارمند جدید خوش آمد گویی کنید. این آیتم موجب می‌شود که کارمند جدید احساسی بهتر نسبت به شرکت پیدا کند.

دفترچه، فلش مموری، سر رسید و لوازم التحریر

از مهم‌ترین اقلامی که باید بسته ولکام پکیج شرکتی خوش آمد گویی بگذارید، اقلام مصرفی مانند دفترچه، سر رسید، خودکار، مداد نوکی و سایر لوازم التحریر است. یکی از ایده‌های جالبی که می‌توانید در این خصوص پیاده کنید، درج لوگوی سازمانتان روی این وسایل است.

فلش مموری نیز می‌تواند یک آیتم بسیار کاربردی برای پرسنل باشد. در نتیجه بهتر است از همان ابتدا یک فلش مموری در بسته خوش آمدگوییشان قرار دهید.

ایده های جذاب بسته ولکام پکیج

ایده های جذاب بسته ولکام پکیج

بر اساس اهداف سازمان و منصب شغلی پرسنل، یکسری وسایل را باید در بسته آن‌ها قرار دهید. برای مثال برخی از شرکت‌ها لپ تاپ، موبایل یا تبلت در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهند.

این موارد را می‌توانید در داخل بسته خوش آمدگویی بگنجانید. ماگ فانتزی یکی از مهم‌ترین وسایلی است که باید در داخل بسته خوش آمدگویی قرار گیرد. با قرار دادن یک ماگ زیبا، هدیه‌ای کاربردی به پرسنل می‌دهید.

آیتم های مناسب برای هدیه خوش آمد گویی

معمولا سازمان‌ها کیف‌های خاصی که مخصوص سازمان است را نیز در داخل پک هدیه‌ی خوش آمد گویی می‌گذارند. می‌توانید ایده‌های جالب‌تری نیز به خرج دهید و برای مثال ساک خرید پارچه‌ای با نقاشی‌های کار دست را داخل پک هدیه بگذارید. وسایل تزیینی نیز می‌توانند آیتمی بسیار جذاب در پک هدیه خوش آمدگویی باشند. برای نمونه یک شمع دست ساز شیشه‌ای کوچک می‌تواند در پک هدیه شما بسیار جذاب باشد.

قرار دادن یک گلدان دکوری در پک هدیه‌ی خوش آمد گویی ایده خوبی است. زیرا کارمندتان می‌تواند آن را روی میز کار خود بگذارد و هر روز از دیدن آن لذت ببرد.
 
خوراکی را فراموش نکنید
در پک هدیه خوش آمدگویی از خوراکی‌های خوشمزه غافل نشوید. خوراکی همیشه جای خود را دارد و افراد را خوشحال می‌کند. در انتخاب خوراکی هم باید دقت کنید. برای مثال خوراکی‌هایی را انتخاب نکنید که با گرم شدن هوا حالت خود را از دست دهند. برای نمونه شکلات یا بیسکوییت‌های شکلاتی انتخاب خوبی برای قرار دادن در پک هدیه خوش آمدگویی نیستند.

شما می‌توانید خوراکی‌هایی را انتخاب کنید که در بسته‌بندی محکم و خوبی قرار گرفته‌اند. برای مثال در داخل قوطی‌های فلزی یا شیشه‌ای، خوراکی‌های خشک مانند میوه خشک یا تنقلات قرار دهید.
 
سوالات مهم در هنگام طراحی هدیه خوش آمدگویی که باید از خود بپرسید
برای داشتن اطمینان بیش‌تر از کاربردی بودن و مناسب بودن هدایای خوش آمدگویی در هنگام طراحی آن‌ها سوالات زیر را از خود بپرسید.
 
۱- کارمند با دیدن هدیه خوش آمدگویی چه برداشتی خواهد داشت؟
برای مثال با قرار دادن لوازم زیبا و کاربردی برای کارمندتان برداشت او این خواهد بود که شما به او اهمیت می‌دهید و کارمندان برای سازمان ارزشمند هستند.
 
۲- آیا بسته هدیه شما با بسته هدایای سایر شرکت ها تفاوتی دارد؟

یکی از مهم‌ترین موارد همیشه متمایز بودن است. برای این که بتوانید خاص و متمایز از سایر سازمان‌ها فعالیت کنید، باید در پک هدایای خود از آیتم‌هایی استفاده کنید که از سایر شرکت‌ها نیز متفاوت می‌باشد. برای مثال اگر می‌خواهید خودکار بخرید، خودکارهای خاص بخرید که قلم تاچ هستند. یا مثلا به جای یک ماگ معمولی یک ماگ دست ساز هنرمندانه در پک هدایای خوش آمد گویی بگذارید.

برای دریافت مشاوره پیرامون خرید ولکام پکیج شرکت خود با ما در تماس باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx