خواننده جوان ایرانی مورد توجه جشنواره گرمی

baran ghatar.com ۲۳ مهر ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۰۹

ترانه «برای...» شروین حاجی‌پور از سوی ۹۵ هزار نفر به عنوان نامزد دریافت جایزه ویژه «گرمی» در بخش جدید «بهترین ترانه برای دگرگونی اجتماعی» معرفی شد.

شروین حاجی پور

یکی از جوایز جدیدی که امسال به مراسم گرمی(معتبرترین جایزه موسیقی جهان) اضافه می‌شود جایزه‌ای است که به خالق اثری اهدا می‌شود که موسیقی دارای پیام درباره یک معضل اجتماعی در زمانه ما با تاثیر مثبت جهانی داشته باشد.

گروهی از ایرانیان آهنگ «برای…» شروین حاجی‌پور را برای این جایزه پیشنهاد دادند. طبق گفته‌ها بیش از ۹۵ هزار درخواست برای اهدای این جایزه به شروین حاجی‌پور برای آکادمی ارسال شده است.

«هاروی میسون جونیور» مدیر آکادمی گرمی در بخشی از صحبت‌هایش اظهار داشت: «این آکادمی به شدت از حجم درخواست‌های آهنگ «برای…» برای جایزه بخش آهنگ تغییر اجتماعی شگفت‌زده شده است. هرچند ما نمی‌توانیم پیشبینی کنیم که چه کسی جایزه را می‌برد، از اینکه مردم از پلتفرم این جایزه برای نمایش حمایت خود استفاده می‌کنند به شدت مفتخریم. این آکادمی به مانند همیشه حامی آزادی بیان و خلق هنرهایی است که نیازهای اجتماع را بیان می‌کند. چون موسیقی در خدمت دنیاست و آکادمی ما در خدمت موسیقی.»

  شروین حاجی‌پور با سپردن وثیقه آزاد شد

نامزدهای این بخش از گرمی توسط مردم انتخاب می‌شوند اما در نهایت کمیته‌ ویژه هیئت مدیره آکادمی گرمی، بر اساس بررسی‌های مدنظر خود برنده نهایی را اعلام خواهد کرد. در این شرایط تا اینجا  ۸۶ درصد درخواست‌ها مربوط به آهنگ «شروین حاجی‌پور» است که از همین حالا اثر او را به یکی از بخت‌های دریافت این جایزه تبدیل کرده است.

نامزدهای شصت و پنجمین دوره‌ی جوایز گرمی روز ۱۵ نوامبر اعلام و در روز ۵ فوریه ۲۰۲۳ (معادل ۱۶ بهمن ۱۴۰۱) این جوایز اهدا خواهد شد.

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: برنانیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx