قتل عام یک خانواده به دست مرد همسایه

lokomotive ghatar.com ۲۴ مهر ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۴۰

مرد میانسالی در یک اقدام هولناک با شلیک گلوله ۴نفر از همسایه‌های خود را به قتل رساند و ۲نفر دیگر را هم روانه بیمارستان کرد.

حسین ناصر خاکی ، دادستان عمومی و انقلاب فردیس در تشریح خبر قتل اعضای یک خانواده در تیراندازی با سلاح گرم در یکی از خیابان‌های اصلی این شهر گفت: این حادثه حدود ساعت ۹ شب پنجشنبه ۲۱ مهر رخ داد. بر اساس بررسی‌های اولیه، در اثر اختلافات قدیمی میان ۲ همسایه، یکی از همسایه‌ها که مردی ۶۰ ساله بود ضمن حمله مسلحانه با کلت کمری، مبادرت به تیراندازی به سمت اعضای خانواده همسایه کرد و تعدادی از آنها را به قتل رسانده و زخمی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه فرد ضارب هم اکنون متواری است، متذکر شد: در این حادثه، ۴عضو این خانواده شامل ۲برادر و ۲خواهر کشته شده و ۲نفر دیگر شامل یک مرد و یک زن مجروح شده و تحت درمان هستند؛ دستورات ویژه قضایی برای تسریع در شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر شده است.

  دو برادر قاتل: ۶ روز جنازه را در خیابان می‌چرخاندیم! +تصاویر

بر اساس گزارش روزنامه ایران، وحید اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری فردیس گفت: ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۱ مهر،اختلاف چندین ساله ۲همسایه در شهر فردیس منجر به درگیری خیابانی شد. یکی از طرفین درگیری با سلاح کمری ۶ نفر از اعضای خانواده طرف دیگر را مورد هدف قرار داد که طی این حادثه ۴ نفر فوت کردند و ۲ نفر در بیمارستان هستند.

وی افزود: این درگیری تا ساعت ۲۲ شب ادامه پیدا کرد و پیرمرد ۶۰ ساله به وسیله یک هفت‌تیر، ۶ نفر از اعضای خانواده همسایه را مورد هدف قرار داده است. این مقام مسؤول ادامه داد: در پی این حادثه ۴ نفر (۲ خانم و ۲ آقا) کشته شدند و ۲ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از افراد بسیار وخیم گزارش شده است. به گفته وی، ضارب پس از این حادثه به همراه خانواده خود به وسیله یک پیکان‌وانت متواری شده است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  اهدای اعضای بدن نوعروسی که در عروسی‌اش قربانی رسم تیراندازی شد
منبع: اصلاحات پرس

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx