آجورلو برکنار و فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد

kaboos ghatar.com ۲۴ مهر ۱۴۰۱ دیدگاه ۷۰

گفته می‌شود، دلیل عزل مصطفی آجورلو، هزینه سنگین در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری و عدم تحقق درآمدزایی وعده داده شده بوده است؛ اما گروهی هم معتقدند فعالیت سیاسی و اجتماعی برخی بازیکنان استقلال در فضای مجازی...

علی فتح الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده ـ که پیش از این چندین بار سابقه مدیریت عاملی باشگاه استقلال را داشت و حتی یک سال و نیم قبل نیز ۱۷ روز این سمت را عهده‌دار بود ـ بار دیگر در این جایگاه مشغول به کار شد.

فتح‌الله‌زاده، جانشین مصطفی آجورلو در سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال شده است که فصل قبل استقلال را سرانجام بعداز ۹ سال قهرمان لیگ کرد.

آجورلو در آخرین بازی استقلال هم یک پیروزی خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن در اصفهان در کارنامه خود ثبت کرد و با امتیاز برابر با پرسپولیس صدرنشین، رتبه دوم را تصاحب کرد؛ بنابراین نتیجه گیری نمی‌تواند دلیلی برای اخراج آجورلو باشد.

مصطفی آجورلو از ماندن در راس باشگاه استقلال تا حدی مطمئن بود که در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز ثبت نام نکرد تا با تیمی قدرتمند و پرستاره، راهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو شود!

  مدافع سابق "استقلال" پناهنده شد

البته بازی‌های استقلال در لیگ به هیچ عنوان دلچسب و مقتدرانه نبوده و نمایش این تیم نشانی از مدعی بودن در لیگ قهرمانان آسیا نداشته است. انتقادهای زیادی نیز در مورد چگونگی بستن لیست و جزو نفرات پرتعداد و بیرون ماندن برخی بازیکنان گرانقیمت تیم مطرح شده، ولی به نظر می‌رسد دستور عزل آجورلو از جایی فراتر از وزارت ورزش آمده باشد.

گفته می‌شود، دلیل عزل مصطفی آجورلو، هزینه سنگین در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری و عدم تحقق درآمدزایی وعده داده شده بوده است.

همچنین هفته گذشته، شایعاتی مبنی بر عزل آجورلو در فضای مجازی منتشر شده بود، ولی برخی اعضای هیات مدیره آن را تکذیب کرده بودند! نیز شایعه شده بود که دلیل اصلی اخراج سردار آجورلو، فعالیت برخی بازیکنان باشگاه استقلال در فضای مجازی در حمایت از معترضان به ماجرای مهسا امینی است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  ویدیو/عجیب‌ترین دیالوگ لو رفته در پخش زنده تلویزیون
منبع: تابناک

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx