شرایط اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا

dell ghatar.com ۲۶ مهر ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۹

برای کسانی که قصد اخذ پاسپورت دوم از کشوری با مزایای بالا را دارند توصیه میکنیم این مقاله که به مزایای پاسپورت دومینیکا پرداختیم را بخوانید.

اخذ پاسپورت دوم با سرمایه گذاری در دومینیکا

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی که افراد برای سفر به سایر کشورهای جهان دارند، دسترسی به ویزای ورود به کشور مورد نظر و دریافت پاسپورت دوم است. این موضوع به خصوص برای ساکنین کشورهایی که با محدودیت‌‌هایی در این زمینه روبرو هستند بسیار قابل درک و گاه مشکل‌آفرین است.

از این رو متقاضیان بسیاری برای گرفتن پاسپورت دوم وجود دارند تا بتوانند بدون نیاز به ویزا، امکان سفر به کشورهای دلخواه خود را فراهم کنند. در این مطلب موارد و نکات مرتبط با اخذ پاسپورت دوم را مورد بررسی قرار می‌‌دهیم.

روش های سرمایه گذاری در دومینیکا

اگر شما هم از متقاضیان و مشتاقان دریافت اقامت و اخذ پاسپورت دوم در دومینیکا هستید بهتر است قبل از اقدام به انجام هرکاری، ابتدا نسبت به روش‌های دریافت اقامت و سرمایه‌گذاری‌های مربوط به این امر آشنا شوید.

سرمایه‌گذ‌اری در دومینیکا را می‌توان از طرق مختلفی به انجام رساند که در ادامه به شرح مختصری از آن می‌پردازیم.

سرمایه گذاری در دومینیکا از طریق خرید ملک

در سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک با توجه به شرایط اقتصادی و امکانات فراهم شده برای متقاضیان دریافت شهروندی این کشور می‌توان به راحتی قدم در مسیر گذاشت. این امر با اقدام به خرید ملک با حداقل ارزش ۲۰۰٫۰۰۰ دلار برای متقاضی و خانواده‌ی او فراهم است. این ملک تا ۳ سال نباید به فروش برسد.

توجه داشته باشید که هزینه‌های مربوط به دریافت پاسپورت در این روش وابسته به تعداد افراد خانواده متفاوت است و جداگانه محاسبه می‌شود.

سرمایه گذاری در دومینیکا از طریق ثبت شرکت

روش دیگر برای دریافت اقامت از برخی از کشورها اقدام به ثبت شرکت در آنجاست. اما باید بدانید که با استفاده از این روش در دومینیکا نمی‌‌توانید اقامت این کشور را دریافت نمایید.

بنابراین اگر قصد دریافت پاسپورت دوم و اخذ اقامت دومینیکا ثبت شرکت در این کشور را دارید باید بدانید از روش درستی به این موضوع ورود نکرده‌اید و بهتر است از طریق روش‌های سرمایه‌گذاری دیگر اقدام نمایید. برای اطلاع از آخرین روش های اخذ اقامت دومینیکا به این لینک مراجعه کنید.

سرمایه گذاری در دومینیکا با استارتاپ

سرمایه گذاری در دومینیکا از طریق استارت آپ و کارآفرینی

همانطور که می‌دانید کارآفرینی موضوعی مورد استقبال از طرف دولت‌ها در سراسر دنیا می‌باشد. دلیل آن هم وارد کردن سرمایه و امکان ایجاد شغل و ایجاد بازار شغلی در کشور موردنظر می‌باشد. برای دریافت پاسپورت دوم دومینیکا می‌توانید از این روش اقدام به دریافت اقامت و بعد از آن تابعیت نمایید.

البته این کار را نیز می‌توان با مبالغی گوناگون و به شکل‌هایی متفاوت از یکدیگر انجام داد که به شرح زیر است:

  • سرمایه‌گذاری با سرمایه‌ی حداقل ۵۰ هزار دلار: این سرمایه به صندوق دولت واریز و پس از تایید توسط دولت دومینیکا صورت می‌گیرد.
  • سرمایه‌گذاری با سرمایه‌ی حداقل ۱۰۰ هزار دلار: به عنوان هزینه‌های برای ایجاد استارت آپ با استخدام حداقل ۳ نفر به صورت تمام وقت.
  • سرمایه‌گذاری در بخش‌های دولتی مورد تایید و بخش خصوصی

مزایای دریافت شهروندی دومینیکا

دریافت شهروندی هر کشوری علاوه بر اصل موضوع اقدام به این کار، مزایای فراوانی را به همراه دارد. دریافت پاسپورت و شهروندی دومینیکا نیز این قاعده مستثنی نبوده و مزایایی را به همراه دارد.

این امتیازات را می‌توان به صورت موارد زیر درنظر داشت:

  • امکان سفر به بیشتر از ۱۴۰ کشور بدون نیاز به ویزا
  • تسهیل امر دریافت اقامت به مدت ۱۰ سال در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا و استرالیا
  • امکان پذیرش فرزندان متقاضی در مدارس و دانشگاه‌های مطرح و مجهز دنیا
  • امکان دریافت شهروندی دوم در زمانی کمتر از ۴ ماه
  • عدم نیاز به حضور در این کشور
  • عدم نیاز به فراگیری زبان و مدرک تحصیلی خاص

حداقل هزینه دریافت پاسپورت دوم

همانطور که پیش‌تر گفته شد برای دریافت پاسپورت دوم دومینیکا می‌توان از ۲ راه اقدام کرد. قیمت پاسپورت دومینیکا در هر روش متفاوت میباشد بطور مثال در روش کمک بلاعوض به دولت با پرداخت مبلغی معین این امر امکان‌پذیر است اما در روش سرمایه گذاری در املاک، قیمت حداقلی و شرایطی را برای سرمایه گذاری در نظر می‌گیرند.

این هزینه را برای ۱ نفر می‌توان در مجموع حدود ۱۱۰٫۰۰۰ دلار درنظر داشت که شامل هزینه کمک بلاعوض، هزینه پردازش پرونده، هزینه بررسی پرونده، هزینه‌ گواهی شهروندی و صدور پاسپورت می‌باشد. برای یک زوج این میزان را ۱۶۳٫۰۰۰ دلار در نظر داشته باشید.

افراد یک خانواده نیز ۱۷۶٫۰۰۰ دلار به عنوان هزینه‌های کمک بلاعوض و پردازش پرونده را دارند. به علاوه مبلغ ۷٫۵۰۰ دلار برای متقاضی اصلی و ۴٫۰۰۰ دلار برای هر فرد وابسته بالای ۱۶ سال به عنوان هزینه بررسی پرونده، ۲۵۰ دلار به ازای هر نفر برای گواهی شهروندی و۷۵ دلار به ازای هرنفر برای صدور پاسپورت دریافت خواهد شد.

مدت زمان دریافت پاسپورت دومینیکا

پس از اقدام به دریافت پاسپورت دومینیکا لازم است زمانی در حدود کمتر از ۳ ماه را منتظر باشید، اما ممکن است این پروسه تا ۴ یا ۵ ماه نیز زمان ببرد.

دریافت اقامت دومینیکا بدون نیاز به تخصص و زبان

یکی از بهترین و مورد توجه‌ترین ویژگی‌های دریافت پاسپورت دومینیکا عدم نیاز به تخصص و فراگیری دانش زبان است.

البته برای حضور و زندگی در این کشور و امکان ایجاد کمترین مشکل بهتر است تا سطح زبان خود را حداقل برای رفع نیازهای اولیه فراگیرید. اما این امر ضرورتی ندارو لازم به ارائه مدرکی دال بر فراگیری زبان و نمره برای آن مورد درخواست نیست. زبان رسمی این کشور نیز انگلیسی است.

با اطلاع از موضوعات مطرح شده درمورد دریافت پاسپورت دوم دومینیکا می‌توانید به راحتی راه‌های متفاوت را بررسی کرده و ایده‌آل‌ترین شرایط را با توجه به وضعیت خود برگزینید. همچنین اگر در این مورد سوالات و ابهاماتی دارید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت موسسه شریف تریپ به آدرس https://shariftrip.com و با استفاده از راه‌های ارتباطی و خدمات ارائه شده توسط این گروه بهره‌مند گردید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx