پیشنهاد نکونام برای تعطیلی لیگ برتر؛ هیچکس از فوتبال لذت نمی‌برد

lokomotive ghatar.com ۲۸ مهر ۱۴۰۱ دیدگاه ۸۰

پیشنهاد نکونام برای تعطیلی لیگ برتر در نشست خبری پیش از بازی فولاد و نساجی مطرح شد و نکونام درخواست کرد ادامه لیگ بعد از جام جهانی برگزار شود.

فردا هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز میشود و تیم فولاد خوزستان در چارچوب این هفته مهمان تیم نساجی مازندران است که در این هفته ها نتایج خوبی را به دست آورده است.

جواد نکونام

اما نشست خبری مربیان دو تیم با حواشی خاصی همراه بود و پیشنهاد نکونام برای تعطیلی لیگ برتر را به همراه داشت. جواد نکونام با اشاره به اینکه هیچکس از فوتبال لذت نمیبرد و بازیکنان بعد از گل خوشحال نمیشوند، درخواست کرد تا ادامه لیگ پس از جام جهانی قطر برگزار شود؛ هرچند لیگ برتر قرار است تنها دو هفته دیگر پیش از جام جهانی قطر برگزار شود.

اما مشروح صحبت های نکونام به گزارش «ورزش سه» به این شرح است:

«جواد نکونام در نشست خبری پیش از این بازی، صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: اول از همه دوست دارم درباره هواداران تیم نساجی و طرفداران خوبشان صحبت کنم که من یک سال خوب را در اینجا داشتم. چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر. توانستیم سال بسیار خوبی را کنار هم داشته باشیم. از این موضع خوشحالم و دلم برایشان تنگ شده است. فکر می کردم امسال بازیها با حضور تماشاگر باشد و هواداران خوب و خونگرم نساجی را ببینم. دوست داشتم این بازی با حضور آنها برگزار شود و امیدوار بودم هواداران خوب نساجی را پس از چند سال ببینم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

  دستیار ایرانی کی‌روش مشخص شد

او ادامه داد: صحبت من این است، زمانی‌که ما بدون هوادار بازی می کنیم، بازیکنانمان که گل می زنند، خوشحال نیستند و خوشحالی نمی کنند. وقتی که تمام استادیوم ها تعطیل است، به نظر من لیگ را تعطیل کنیم و مسابقات را به بعد از جام جهانی موکول کنیم. این وقت را در اختیار تیم ملی و سرمربی‌اش، جهت آماده سازی بهتر برای حضور در جام جهانی قرار دهیم.

سرمربی فولاد با طرح پیشنهاد برگزاری بازی های لیگ پس از جام جهانی اظهار داشت: اجازه دهیم تا لیگ را بعد از جام جهانی و با حضور تماشاگران برگزار کنیم. الآن هیچ کس هیچ لذتی از فوتبال نمی برد. نه شادی هست و نه طرفداری حضور دارد. امیدوارم این اتفاق زودتر برای فوتبال کشورمان رخ دهد.

نکونام در پایان و در مورد بازی فردا نیز گفت: می دانیم که با تیم خوب و قابل احترام نساجی بازی داریم. خوشحالم که در لیگ برتر حضور دارند و واقعا جایگاهشان نیز همینجاست. تیم خوب، باکیفیت و تاکتیکی‌ای هستند. قطعا دیدار فردا برای هر ۲ تیم سخت خواهد بود. با تمام توان و قدرتمان بازی خواهیم کرد. ان‌شاءلله یک بازی خوب و همراه با کسب نتیجه باشد. امیدوارم با تمرکز بالا، به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.»

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  شوک عجیب و غیرقابل باور به فوتبال ایران
منبع: انصاف نیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx