مشاوره در خصوص خرید ملک در قبرس شمالی

dell ghatar.com ۳۰ مهر ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۲

طبق آمارهای بدست آمده مردم زیادی در سراسر دنیا به خرید ملک در قبرس شمالی تمایل دارند. قیمت های مناسب سبب شده است مردم زیادی از کشورهای اروپایی،آفریقا و آمریکا و حتی آسیای شرقی مشتاق خرید ملک باشند. در نظر داشته باشید که در حال حاضر اکثریت جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل میدهند.

مشاوره خرید ملک در قبرس شمالی

دلایل زیادی که باعث شده تا مردم از سرتاسر دنیا برای خرید ملک در قبرس شمالی اقدام کنند یک رشد اقتصادی بالای این کشور بوده و مورد دوم زیر ساخت ها و امکانات به روز شده اند. قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی از ثروت کمتری برخوردار است اما رشد اقتصادی در این کشور موجب شده که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند. با خرید ملک در قبرس شمالی شما میتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید و برای زمان بازنشستگی خود شرایط را آماده کنید.هزینه خرید ملک در قبرس با ایران تفاوت چندانی ندارد ولی رشد اقتصادی و تورم پایین این کشور باعث شده تا شرایط زندگی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

شهر های مناسب برای خرید ملک در قبرس شمالی

هر شهر قبرس دارای ویژگی های مربوط به افراد است که با توجه به نیاز خود میتوانید انتخاب کنید که در کدام شهر سکنا داشته باشید برای مثال شهر اسکله یک شهر ساحلی می باشد و آب و هوای خوبی دارد. شهر فاماگوستا برای افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند می تواند انتخاب خوبی باشد زیرا معتبرترین دانشگاه قبرس شمالی به نام EMU در این شهر واقع می باشد. شهر گیرنه با توجه به اینکه شهری با ظرفیت جاذبه های تاریخی، طبیعی و توریستی می باشد جزء گران ترین شهر ها بوده و قیمت ملک در این شهر بالاتر بوده و برای سرمایه گذاری مناسب می باشد .

در کل تمامی مناطق قبرس شمالی برای خرید ملک مناسب می باشند. زیرا تمامی نقاط این کشور از آب و هوای بسیار مناسب برخوردار است. تمامی شهر های این کشور از امکانات رفاهی و خدماتی لازم برخوردارند. با توجه به علاقه و نیاز شما، بهترین منطقه خرید ملک برای شما فرق می کند. برای افرادی که دوست دارند ملک آن ها در داخل شهر و نزدیک مناطق تجاری و دانشگاه ها و … باشد باید املاک داخل شهری را انتخاب نمایند. اما برخی از افراد تنها به قصد لذت بردن از یک تعطیلات تابستانی اقدام به خرید ملک در این کشور می نمایند. در نتیجه خانه های ساحلی و ویلایی مناطق ساحلی قبرس شمالی بیشتر برای آن ها مناسب است. املاک پایتخت قبرس شمالی یعنی شهر نیکوزیا نسبت به بقیه مناطق از قیمت بالاتری برخوردارند. بعد از شهر نیکوزیا، شهر فاماگوستا و سپس شهر گیرنه برای خرید ملک پیشنهاد می شود.
 
هزینه اجاره خانه در قبرس
هزینه اجاره خانه در قبرس کاملا بستگی به موقعیت خانه، متراژ آن و مالک خانه دارد. خانه های ساحلی و لوکس از قیمت اجاره بسیار بالاتری نسبت به آپارتمان های درون شهری برخوردارند. همچنین هر چه متراژ خانه بیشتر باشد و از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار باشد از قیمت بالاتری برخوردار است. هزینه اجاره خانه در قبرس از ۱۰۰ پوند شروع می شود و گاهی تا ۵ هزار پوند نیز بالا می رود.

قیمت خانه در قبرس به پول ایران

قیمت خانه در قبرس به پول ایران
در کشور قبرس، املاک با ارز پوند، یورو، لیر و دلار آمریکا خرید و فروش می شوند. هر چهار ارز نیز در قبرس شمالی رایج می باشند. با توجه به نوسانات ارزی و اقتصادی در کشور ایران، نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها تعین کرد. قیمت خانه های ویلایی و خانه های مستقل در قبرس شمالی از خانه های آپارتمانی بیشتر می باشد. همچنین قیمت خانه های ساحلی و پنت هاوس نیز قیمت بالایی در این کشور دارند.

خرید ملک در قبرس شمالی چه مزایایی دارد

با پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ کل ملک میتوان اقامت آنجا را گرفت

قیمت مناسب و بصرفه خرید ملک در این کشور نسبت به سایر کشورها

زمان کمتری برای دریافت ویزا لازم میباشد

اطمینان از سرمایه گذاری در قبرس شمالی با توجه به افزایش قیمت ملک در این کشور

پایین بودن نرخ جرم و جنایت و امنیت کامل در این کشور

استفاده از مزایای اقامت همانند سایر شهروندان نظیر امکانات آموزشی، رفاهی، درمانی

آسان بودن سفر از قبرس شمالی به سایر کشورها و نزدیک بودن این کشور به ایران

دریافت مالیات کمتر نسبت به سایر کشورها

وجود دانشگاه های عالی که امکان تحصیل را فراهم میکند

آب و هوای مدیترانه ای
 
خرید آپارتمان در قبرس شمالی
با پیشرفت اقتصادی و توسعه هر چه بیشتر کشور قبرس شمالی، ساخت و ساز های فراوانی در این کشور صورت گرفته است. این ساخت و ساز ها شامل مجتمع ها و شهرک های بزرگ مسکونی نیز می شود. این مجتمع ها دارای آپارتمان هایی بسیار لوکس می باشند که تحت نظر بهترین مهندسین ساخته شده اند. خرید آپارتمان در کشور قبرس شمالی بسیار توصیه می شود.

زیرا قیمت آپارتمان نسبت به خانه های ویلایی و بزرگ بسیار کمتر است و شما می توانید با قیمتی مناسب صاحب خانه شوید. همچنین خرید آپارتمان برای کسانی که به قصد ادامه تحصیل و یا کار کردن به قبرس شمالی مراجعه می کنند بهتر است. زیرا آپارتمان ها از امنیت بسیار بالایی برخوردارند. مردم این کشور بسیار بافرهنگ بوده و با فرهنگ آپارتمان نشینی خو گرفته اند. به همین دلیل نیازی نیست نگران مشکلات آپارتمان نشینی در این کشور باشید. قیمت آپارتمان بستگی به موقعیت آن و متراژ آن دارد. به طور متوسط قیمت آپارتمان ها در این کشور از ۲۰ هزار پوند شروع می شود و تا ۲۰۰ هزار پوند ادامه دارد.

خرید واحد تجاری در قبرس شمالی

خرید واحد تجاری در قبرس شمالی
اگر قصد شما از خرید ملک در قبرس شمالی ایجاد کسب درآمد می باشد بهتر است سراغ ملک ها و واحد های تجاری بروید. واحد های تجاری شامل مغازه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها و … می باشند. افراد می توانند با خرید این املاک به کسب و کار در کشور قبرس شمالی بپردازند و از این راه درآمد کسب کنند. از آن جایی که کشور قبرس شمالی کشوری توریستی می باشد هر ساله گردشگرهای زیادی به این کشور سفر می کنند. در نتیجه خرید یک واحد تجاری و راه اندازی کسب و کار می تواند درآمد بسیاری خوبی را عاید خریدار کند. واحد های تجاری نسبت به واحد های مسکونی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. به همین دلیل اگر قصد خرید واحد تجاری در قبرس شمالی را دارید حتما با مشاوران یک شرکت معتبر در این زمینه مشورت کنید.
 
توصیه های مهم در زمینه خرید ملک در قبرس شمالی
قبل از خرید ملک در قبرس شمالی اطلاعات کاملی از این کشور جمع آوری کنید. این گونه می توانید با دست باز تری انتخاب خود را انجام دهید. همچنین مراقب شرکت های کلاهبردار در این زمینه باشید. اگر قصد خرید غیرحضوری ملک را دارید بهترین شرکت املاک را انتخاب کنید و در مورد اعتبار آن ها تحقیق کنید. در هنگام خرید ملک در قبرس شمالی به بودجه، علاقه و نیاز خود توجه کنید.

ایمان رستمی کارشناس رسمی مهاجرت  | ۹۰۵۳۳۸۸۳۹۲۹۸+

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx