رنگ چوب ترمو

dell ghatar.com ۳۰ مهر ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۳

رنگ چوب ترمو یک ماده مناسب برای افزایش دوام و طول عمر چوبهای ترمو است. رنگ چوب ترمو باید خاصیتی داشته باشد تا بتواند به داخل چوب ترمو نفوذ کرده و این چوب را محافظت کند.

برای رنگ‌آمیزی نیز باید دقت زیادی اعمال شود تا چوب­های ترمو به‌درستی رنگ‌آمیزی شده و سطح آن‌ها آغشته از رنگ باشد. برندهای مختلفی در بازار به‌عنوان رنگ ترمو به فروش می ‌رسند. ‌هر یک از برندها کیفیت‌های گوناگونی دارند و برای مناطق مختلف مناسب هستند.

رنگ چوب ترمو

فرایند تولید چوب ترمو
برای تولید چوب ترمو باید چوب مخصوص به آن آماده شده و به قسمت‌های کوچک تبدیل شود. چوب ترمو از طریق چوب درختان کاج و روسی طی فرایند حرارت‌دهی در چند مرحله تولید شده و کاخش رطوبت چوب‌ها موجب افزایش آن‌ها خواهد شد. زمانی که الوارهای چوب در یک مکان مشخص و در دمای بالا قرار می ‌گیرند خشک می ‌شوند. این کاهش رطوبت باید تا زمانی ادامه پیدا کند که چوب‌ها دوام بالایی پیدا کنند. چوب ترمو توسط یک روغن مخصوص آغشته شده تا در برابر رطوبت و گرد و غبار محافظت شود. این روغن از نفوذ حشرات به داخل ترموود نیز جلوگیری می ‌کند. پس از آنکه چوب‌های ترمو را با بافت نرم و سخت تولید می ‌کنند آن‌ها  به ابعاد مختلف تبدیل کرده و برای مکان‌های مختلف مناسب می ‌شوند. برای افزایش دوام و طول عمر این چوب‌ها رنگ‌های زیادی تولید می ‌شوند.
 
انواع رنگ چوب ترمو
اگر بخواهیم رنگ چوب ترمو را دسته‌بندی کنیم این رنگ به پایه روغن و پایه آب تقسیم می‌ شود. رنگ‌های تولید شده بر پایه آب تفاوتی زیادی با رنگ‌های تولید شده بر پایه روغن دارند. رنگ‌های پایه آب قادرند به عمق ۳ میلیمتری چوب ترمو نفوذ کنند که مقدار بسیار کمی است. رنگ‌های پایه روغن به عمق بیشتری نفوذ کرده و باعث دوام هرچه بیشتر چوب‌های ترمو می‌ شوند. اگر در مناطقی که شرایط جوی بسیار نامناسبی دارد از رنگ پایه روغن استفاده کنیم باعث مقاومت بالای چوب‌ها خواهیم شد. انواع رنگ چوب ترمو در بازار طیف بسیار وسیعی دارند. کدهای مختلف برای سلیقه‌های مختلف افراد مناسب بوده و می ‌توان از رنگ‌های تلفیقی برای قسمت‌های گوناگون ساختمان استفاده کرد. بهترین رنگ‌های موجود در بازار رنگ کیم نام دارند.
 
رنگ کیم
یکی از بهترین رنگ‌هایی که امروزه در بازار مربوط به چوب ترمو وجود دارد رنگ کیم نام دارد. این رنگ با ماندگاری بالای خود موردتوجه بسیاری از معماران قرار گرفته است. این برند آلمانی دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است. یکی از ویژگی‌های مهم رنگ کیم خاصیت ضد اکسایش این رنگ است. رنگ کیم به‌هیچ‌عنوان دچار کپک‌زدگی و قارچ نشده و برای مناطق مرطوب بسیار استفاده می ‌شود. برای پوشاندن ۱۰ مترمربع از چوب ترمو می ‌توان از یک لیتر رنگ کیم استفاده کرد. این رنگ با ضمانت ۲۴ماهه به فروش می ‌رسد. این رنگ قیمت مناسبی نسبت به کیفیت خود داشته و در برابر عوامل خارجی مانند گرد و غبار و بارش باران و برف مقاومت بسیار زیادی دارد. اگر بخواهیم یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رنگ‌های موجود در بازار را برای پوشاندن سطح چوب ترمو در مناطق جوی بسیار نامطلوب معرفی کنیم برند کیم گزینه مناسبی است. رنگ آلمانی کیم در مناطق گرم نیز موجب افزایش مقاومت چوب‌های ترمو می ‌شود. خاصیت آنتی یووی رنگ کیم باعث شده که در برابر تابش شدید مستقیم نور خورشید مراقبت زیادی از چوب‌های ترم داشته باشد. این رنگ استحکام زیادی به چوب ترمو می‌ بخشد تا دچار پوسیدگی و ترک نشود.

برای خرید رنگ ترموود – اجرای رنگ ترمووود یا تعمیرات رنگ چوب ترمو با ما همراه باشید.

تعمیرات رنگ چوب ترمو

رنگ‌آمیزی چوب ترمو
رنگ‌آمیزی چوب ترمو توسط رنگ کیم باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. حرکت قلمو در مراحل مختلف رنگ‌آمیزی باید در جهت الیاف چوب ترمو باشد تا رنگ به طور کامل به چوب ترمو نفوذ کرده و ظاهر زیبایی به چوب‌ها ببخشد. برای رنگ‌آمیزی چوب ترمو ابتدا باید با توجه به دستورالعملی که روی بسته‌بندی رنگ کیم وجود دارد این رنگ را آماده کرد. مکان رنگ‌آمیزی چوب‌های ترمو نیز باید ایزوله و عاری از هرگونه آلودگی باشد. چوب‌های ترمو باید طی دو مرحله رنگ‌آمیزی شوند. مرحله اول باعث ایجاد یک لایه نازک رنگ روی چوب‌های ترمو شده که پس از مدت ۱۰ دقیقه خشک می ‌شود. پس از گذشت ۲۴ ساعت باید دست دوم رنگ را روی چوب‌های ترم قرار داد.
 
خرید رنگ چوب ترمو
خرید رنگ چوب ترمو به‌صورت حضوری و غیرحضوری قابل انجام است. خرید غیرحضوری مزیت‌های زیادی دارد. شما می‌ توانید با استفاده از کمترین امکانات و در هر مکانی که قرار دارید سفارش خود را به‌صورت اینترنتی ثبت کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید رنگ چوب ترمو به‌صورت غیرحضوری صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما است. مجموعه ما انواع کدهای رنگ چوب ترمو را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌ رساند. شما می ‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات ما جزئیات رنگ را با دقت بالا مطالعه کرده و نسبت به نیاز خود سفارشتان را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش شما همکاران ما سفارشتان را به آدرس موردنظر شما ارسال خواهند کرد.
 
سخن پایانی
با توجه به گفته‌های بالا رنگ‌های مخصوص زیادی برای رنگ‌آمیزی چوب ترموود در بازار وجود دارند. یکی از بهترین برندهای که از بازار فروش خوبی بهره‌مند شده و کیفیت مطلوب برای رنگ‌آمیزی چوب ترمو دارد، برند آلمانی کیم است. این برند که با ضمانت ۲۴ماهه به فروش می ‌رسد توسط مجموعه ما با شرایط ویژه قابل خریداری است. شما می ‌توانید انواع کدهای این رنگ را که بر پایه آب و روغن تولید شده‌اند با قیمت مناسب خریداری کرده و از ضمانت این محصول نیز برخوردار شوید. برای رنگ‌آمیزی رنگ کیم باید دقت زیادی داشته باشید تا این رنگ به بهترین نحو روی ترموود قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر درباره برند کیم و نحوه خرید از طریق مجموعه ما با شماره‌های درج شده در این مطلب تماس بگیرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx