آموزش سئو از صفر تا صد + تکنیک های حرفه ای پونه مدیا

dell ghatar.com ۰۱ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۱

فرقی نمی کند که قصد اداره یک وب سایت آموزشی، خدماتی، سرگرمی و یا یک وب سایت فروشگاهی را داشته باشید. در هرصورت باید اصول سئو را برای طراحی سایت خود به صورت تخصصی و گام به گام اجرا کنید، تا وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل جزو اولین ها باشد و بتوانید به اهداف خود در زمینه فروش محصولات یا جذب مخاطبین و تبلیغات دسترسی پیدا کنید.

0 تا 100 سئو

شرکت دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا با داشتن بیش از ۱۷ سال سابقه در زمینه اجرا و آموزش سئو به شما کمک می کند تا صفر تا صد سئو را یاد بگیرید و در پروژه های کارفرمایان خود استفاده کنید.

قبل از این که در مورد سئو و اهمیت آن توضیح بدهیم بهتر است یک مثال ساده در این زمینه برای شما مطرح کنیم. دو فروشگاه را تصور کنید که اولی در یک مکان شلوغ و دیگری در یک جای پرت و بدون رفت و آمد تاسیس شده اند. قطعا یک فروشگاه معتبر که در یک پاساژ یا مکان پر رفت و آمد باشد، فروش بیشتری نسبت به فروشگاهی که در مکان خلوت است، خواهد داشت. در مورد فروشگاه های اینترنتی نیز مسئله همین است. هرچقدر که کاربران بیشتری وب سایتی را ببینند امکان خرید از آن نیز بالاتر خواهد رفت. برای افزایش بازدید و هدایت کاربران نیز شما نیاز به پیاده سازی اصول سئو در طراحی سایت خود دارید. بنابراین می توانید برای دریافت آموزش سئو از صفر تا صد و تکنیک های حرفه ای ارائه شده در پونه مدیا ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

آموزش سئو از صفر تا صد

سئو یک عبارت است که شامل برنامه ریزی دقیق و هدفمند و پیاده سازی یک به یک اصول مربوطه برای بهبود جایگاه وب سایت در نتایج جستجوی گوگل است. شاید سایتی که در دست دارید از نظر اصول طراحی استاندارد باشد، اما در صورتی که اصول سئو را رعایت نکنید قطعا تلاش شما بی ثمر خواهد ماند. پونه مدیا آماده است تا اصول سئو را به صورت کامل، حرفه ای و کاربردی به شما آموزش دهد. در این آموزش ها از انتخاب یک هاست قوی و مناسب گرفته تا چگونگی انتخاب کلمات کلیدی، درج عکس ها و پیوندها و… توضیحات کامل و جامعی برای شما ارائه شده اند و پس از آن شما قادر خواهید بود تا به صورت پروژه محور و عملی اصول سئو را به درستی به کار ببرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های حرفه ای سئو ما را تا انتها همراهی کنید.

سئو

تکنیک های حرفه ای سئو کدام اند؟

تکنیک های حرفه ای سئو شامل موارد مختلفی هستند که در دسته بندی ها و گروه بندی های مختلف تفکیک می شوند. به عنوان مثال:

  1. انتخاب یک سرویس میزبان و یا هاست استاندارد و با کیفیت در افزایش سرعت و کیفیت سئو سایت به صورت مستقیم موثر است. یکی از آموزش های ضروری نیز چگونگی انتخاب هاست است.
  2. دومین تکنیک حرفه ای سئو مربوط به لینک سازی است. بک لینک ها و لینک های داخلی در بهبود سئو سایت به صورت کاملا مستقیم موثر هستند.
  3. سومین مسئله مربوط به چگونگی درج تصاویر و ویدئوها است. سطح کیفیت تصایر و ویدئوها، چگونگی انتخاب آن ها، تعداد آن ها، و همچنین نامگذاری آن ها در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.
  4. مسئله مهم بعدی مربوط به محتوا نویسی است. نوع محتواهای درج شده، تعداد کلمات آن، تخصصی بودن محتوا، و همچنین نوع و تعداد کلمات کلیدی محتوا در بالا بردن رتبه سئو سایت تاثیر اساسی دارد. علاوه بر آن بسیاری مسائل و موارد تخصصی تر نیز در دسته بندی ترفند ها و تکنیک های سئو جای دارند که باید حتما مورد توجه سئوکارها قرار بگیرند.

مبانی و تکنیک های سئو حرفه ای به همین جا ختم نمی شود. متخصصان پونه مدیا این تکنیک ها را در پروژه های واقعی به صورت کارآموزی به شما آموزش می دهند و شما را زیر نظر می گیرند تا برای انجام پروژه های سئو به صورت مستقل آماده شوید.

سئو سایت

آموزش سئو از صفر تا صد در پونه مدیا

تا اینجا به برخی از اصول اولیه سئو برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل اشاره کرده ایم. تمام این آموزش ها به علاوه آموزش های تخصصی تر و مهم تر دیگر در پونه مدیا با بهترین و جدیدترین متدهای آموزشی در اختیار کارآموزان قرار خواهند گرفت. اگر شما نیز تمایل به دریافت آموزش های سئو از صفر تا صد در پونه مدیا دارید، به وبسایت پونه مدیا مراجعه کنید و با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید. کارشناسان پونه مدیا شما را برای آغاز دوره آموزشی و همکاری راهنمایی می کنند. پس از پایان این دوره و تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه ای، می توانید درآمد بالایی داشته باشید و به عنوان سئو کار در هر شرکتی که بخواهید مشغول به فعالیت شوید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx