فرصت‌های شغلی برای طراحان گرافیک

dell ghatar.com ۰۴ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۱

اگر در حوزه گرافیک فعال هستید و به عنوان گرافیست به دنبال کار هستید، باید عنوان کنیم که در حال حاضر شرکت‌های بسیاری آگهی‌های استخدامی خود برای استخدام طراحان گرافیک را منتشر کرده‌اند.

استخدام طراحان گرافیک

این آگهی‌ها در سایت کاریابی ایران تلنت منتشر شده است و کارجویان می‌توانند شرح شغلی  تمام نیازمندی‌های این آگهی‌های استخدامی را در این وب‌سایت مشاهده کنند. در آگهی‌های استخدام گرافیست می‌توانید مواردی مانند موقعیت جغرافیایی، پیش نیازها، مهارت‌های مورد نیاز، سمت شغلی یا ارشدیت و اطلاعاتی در مورد شرکت منتشرکننده آگهی را مشاهده کنید و بر اساس این اطلاعات، رزومه خود را ارسال کنید. علاوه بر این، شاخه‌های مختلف گرافیک مانند موشن دیزاینر، طراح موشن گرافیک، طراح چندرسانه‌ای، اینفوگرافیست و مواردی از این دست دیده می‌شود و این تنوع، دست کارجویان برای دستیابی به آگهی استخدامی را باز گذاشته است.

شرکت‌های که برای طراحان گرافیک استخدام دارند

تعداد شرکت‌هایی که نیاز به گرافیست دارند، کم نیست و همیشه در میان آگهی‌های استخدامی، تعداد زیادی از آگهی‌ها به استخدام گرافیست تعلق دارد. برخی از این شرکت‌ها که در حال حاضر برای استخدام طراح گرافیک آگهی منتشر کرده‌اند عبارت‌اند از: یکتانت، کارنامه، گلدیران، ایرانسل، ایران هاست، دیجی کالا، دیوار، بادکوبه، مشاور سرمایه گذاری ترنج و اسمارتک.

برای اینکه بدانید هر کدام از این شرکت‌ها در آگهی‌های خود روی چه مواردی تاکید کردند، باید به ایران تلنت مراجعه کنید و آنجا این نیازمندی‌های را بررسی کنید. اما برای اینکه نمونه‌ای از شرح شغلی یکی از این آگهی‌ها را نشان دهیم، به نمونه زیر اکتفا می‌کنیم:

  • طراحی و اجرای محتوای گرافیکی.
  • تولید محتوای تصویری اثربخش مرتبط با وبسایت و تبلیغات دیجیتال.
  • تهیه تصاویر و محتوای متنی مورد نیاز.
  • بهره‌گیری از روش‌ها و ابزارهای نوین طراحی و گرافیک.
  • داشتن خلاقیت، ایده پردازی و ارائه پیشنهادات و انتقادات موثر برای طرح‌ها.
  • ایده پرداز، خلاق و مسلط به طراحی و نگهداری هویت بصری برند.
  • تسلط به برنامه‌های گرافیکی از جمله فتوشاپ، ایلاستریتور و افترافکت.
  • مسلط به اصول طراحی با هدف مارکتینگ و فرآیند تبلیغات آنلاین و آفلاین.
  • آشنایی با ترندهای روز در طراحی گرافیک.
  • آشنایی با تصویرسازی، زیبایی شناسی، رنگ‌شناسی و ترکیب‌بندی.

اطلاعات بیشتر درباره آگهی‌ها

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین آگهی‌های استخدامی برای طراحان گرافیک، اینجا را کلیک کنید. لیست فرصت‌های شغلی گرافیک در ایران تلنت متنوع است و به همین خاطر، افراد با میزان سابقه‌های متفاوت و حتی شاخه‌های مختلف طراحی می‌توانند برای آنها اقدام کنند.

منبع: سایت کاریابی ایران تلنت

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx