دستگاه بلوک زنی اتوماتیک | انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

dell ghatar.com ۰۴ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۰

گروه صنعتی بتن ماشین اصفهان تولید کننده دستگاه بلوک زنی اتوماتیک است.

اگر قصد خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک را دارید،  انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک به همراه مشخصات آن را در سایت بتن ماشین اصفهان مشاهده کنید و سپس دستگاه بلوک زنی اتوماتیک مدنظر خود را بخرید.

دستگاه بلوک زنی انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها دستگاه‌ بلوک زنی اتوماتیک است. بلوک زن اتوماتیک را می توان در صنعت ساخت و ساز به دلیل تولید بلوک های بتنی محکم استفاده کرد. این دستگاه‌ نیز دارای انواع مختلفی است. بلوک زن اتوماتیک سیلودار یکی از انواع دستگاه بلوک زن اتوماتیک است. شما می توانید دستگاه بلوک زن اتوماتیک را از بتن ماشین اصفهان بخرید.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

به هر ساختمانی که توجه کنید، در می یابید که بلوک‌های سیمانی بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهند. این بلوک‌ها در شمال، جنوب، شرق، غرب، مناطق گرم، مناطق سرد و… کاربرد دارند، از این رو تولید دستگاه بلوک زنی برای هر کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین دستگاه بلوک زنی، دستگاه بلوک زن اتوماتیک است. دستگاه‌های بلوک زنی اتوماتیک با توجه به تجهیزاتی که درون آن‌ها به کار گرفته شده است، قیمت گذاری می‌شوند. سیستم هیدرولیک و ویبراتور این دستگاه از مهم‌ترین بخش‌های آن است. در واقع هنگامی که قطعات این دو بخش کیفیت خوبی داشته باشند، دستگاه بلوک زنی اتوماتیک از کیفیت خوبی برخوردار است. دستگاه‌های بلوک زنی اتوماتیک با استفاده از نیروی برق کار می‌کنند، از این رو نسبت به مدل‌های دستی و قدیمی‌تر از کیفیت و عمر مفید بالاتری برخوردارند. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار روی قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، قالب دستگاه است.

گروه صنعتی بتن ماشین اصفهان

تعداد قالب‌ها و جنس آن‌ها در این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردارند. قالب‌هایی که در این دستگاه‌ استفاده می‌شود، معمولا قابل تعویض هستند، یعنی براساس نوع و شکلی که نیاز دارید، می‌توانید قالب را تعویض کنید. در بسیاری از دستگاه‌های بلوک زنی اتوماتیک، بلوک‌ها پس از این که آماده شدند، به یک سینی دستگاه منتقل می‌شوند. به طور معمول جنس این سینی از چوب یا پلاستیک روکش دار است. در برخی از این مدل‌ها از سنسوری استفاده می‌شود که بلوک‌ها را از قالب جدا می‌کند. این دستگاه‌ها حداکثر ۱۴۰۰۰ بلوک در یک شیفت کاری تولید می‌کند. این مقدار نسبت به نوع دستی آن تقریبا ۲ برابر است، با این تفاوت که هزینه‌های این دستگاه نسبت به هزینه‌های نیروی انسانی بسیار کمتر است. شما می توانید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک را از بتن ماشین اصفهان با بهترین کیفیت و بازدهی بخرید.

انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

دستگاه‌های بلوک زنی اتوماتیک را می‌توان براساس موارد مختلفی طبقه بندی کرد. نوعی از این دستگاه براساس سیلو‌دار یا بدون سیلو بودن تقسیم بندی می‌شوند. سیلو مخزنی است که برای نگهداری ترکیب مصالح و اضافه کردن آن‌ها هنگام عملیات ویبره استفاده می‌شود. برخی از این سیلوها در بالای دستگاه و برخی دیگر در کنار آن قرار دارند. دسته بندی دیگری نیز وجود دارد که براساس برق مصرفی دستگاه صورت می‌گیرد. این دستگاه‌ها را با برق‌های تک فاز و سه فاز می‌توان تولید کرد، از این رو پیش از خرید بهتر است تمام موارد از جمله برق را مورد برسی قرار دهید. خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک کار سختی است. تولید کنندگان بسیاری در داخل و خارج از کشور ادعا می‌کنند بهترین دستگاه های بلوک زنی را تولید می‌کنند، با این حال انتخاب دستگاه خوبی که مناسب شما باشد، مشکل به نظر می‌رسد. پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک بتن ماشین اصفهان است.

بتن ماشین عرضه انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

بتن ماشین عرضه انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

بتن ماشین یکی از شرکت‌های ارائه دهنده انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک است که بیش از ربع قرن سابقه دارد. بتن ماشین اصفهان علاوه بر ارائه دستگاه‌های با کیفیت، خدمات پس از فروش، گارانتی و مشاوره خوبی نیز ارائه می‌دهد. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که توسط بتن ماشین عرضه می‌شود. برای خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک به سایت بتن ماشین اصفهان مراجعه کنید یا از طریق شماره درج شده در سایت با کارشناسان آن تماس بگیرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx