روش خرید آنلاین نوار تست قند خون

dell ghatar.com ۰۵ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۸

در سال های اخیر، خرید اینترنتی جایگزین روش خرید حضوری شده است. افراد ترجیح می دهند تا تمامی محصولات مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و از طریق سایت انجام دهند.

این کار از مزایای زیادی برخوردار می باشد. اولین مزیت ان، صرفه جویی در زمان است. با خرید اینترنتی نیاز به گشتن مغازه ها و فروشگاه ها نبوده و با صرف کمترین زمان، محصولات مورد نظر را می توان در محل مورد نظر دریافت نمود.

علاوه بر این، در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود. چرا که معمولا سایت ها قیمت کمتری برای محصولات خود در نظر می گیرند.

این محبوبیت در خرید اینترنتی محصولات پزشکی نیز دیده می شود. برخی اقلام پزشکی جزو کالا های مصرفی بوده و مرتبا نیاز به خرید انان وجود دارد. از جمله مهم ترین این محصولات می توان به نوار های تست قند خون اشاره نمود. بیماران دیابتی ، افراد گروه ریسک بیماری قند خون و بانوان باردار باید مرتبا قند خون خود را مورد بررسی قرار دهند. در این شرایط، همواره باید نوار تست در دسترس بوده و افراد با کمک ان، پالایش نمونه خون را انجام دهند.

خرید مداوم این محصول از فروشگاه ها امری دشوار است. به همین جهت در سال های اخیر، روش خرید آنلاین نوار تست قند خون از اصلی ترین روش های تهیه این محصول بوده است. اما با توجه به حساسیت استریپ ها یا نوار تست قند خون ، برخی نکات باید در نظر گرفته شود.

در زیر، به بررسی روش خرید محصول و نکات مهم در انجام این کار پرداخته شده است.

خرید آنلاین نوار تست قند خون

سایت های فروش تجهیزات پزشکی

سایت های معتبر فروش تجهیزات پزشکی همانند فروشگاه های مخصوص به این امر، تحت نظارت اداره تجهیزات پزشکی هستند. به این منظور که تمامی اقلام موجود در این سایت ها تحت نظر ارگان ذکر شده بوده و تنها در صورت دریافت تاییدیه های لازم، می تواند وارد بازار شده و به فروش برسد. به همین دلیل، نیاز است تا در اولین قدم، از سایت های معتبر خرید کرده و به پروانه و مجوز ان دقت نمود.

محصولات موجود در این مراکز، همگی از فیلتر های اداره تجهیزات پزشکی عبور کرده و  از اصالت و سلامت برخوردار هستند. در نتیجه، افراد می توانند بدون نگرانی از تقلبی بودن و یا بی کیفیت بودن نوار ها، از ان خریداری کنند.

نکات مهم هنگام خرید آنلاین نوار تست قند خون

برخی نکات هنگام خرید آنلاین نوار تست قند خون بسیار مهم بوده و حتما باید در نظر گرفته شوند.

  •  توجه به برند. برند و مدل استریپ از مهم ترین نکات در این زمینه است. هر دستگاه تست قند خون تنها با یک استریپ ویژه می تواند روند پردازش را اغاز کند. پیش از خرید، باید  از سازگاری نوار تست با ان گلوکومتر اطمینان حاصل نمود.
  • انقضا محصول. تاریخ انقضا هر محصول روی بسته ها درج شده و معمولا جزو اطلاعات موجود در سایت نیز نوشته می شود. هر نوار بهتر است بین ۶ ماه تا ۱٫۵ سال انقضا داشته باشد. افرادی که مصرف کمتری از گلوکومتر دارند بهتر است بسته هایی با بیشترین انقضا خریداری کنند.
  • تعداد هر بسته. تعداد استریپ های هر قوطی می تواند بین ۲۵ تا ۱۰۰ عدد باشد. معمولا استریپ ها در قوطی های مجزا قرار گرفته اند تا در صورت خرید تعداد های بالا تر مثلا ۱۰۰ عدد، نیاز نباشد تا تمامی محصول از اکبند خارج گردد. بلکه در قوطی هایی مثلا ۲۵ عددی تقسیم شده اند  تا با اتمام هر یک، بتوان قوطی جدید را باز کرد.

نکات ذکر شده از مهم ترین موارد حین خرید اینترنتی این محصول هستند.

نحوه خرید آنلاین نوار تست قند خون

خرید اینترنتی و آنلاین نوار تست قند خون از روش های بسیار اسان و سریع می باشد. برای انجام این کار، ابتدا نیاز است تا وارد سایت های معتبر مثل سایت بی گزند به آدرس bigazand.com  شد. نوار های تست در بخش هایی مربوط به تجهیزات جانبی دستگاه های تست قند خون  قرار دارند. با توجه به اهمیت خرید برند و مدل صحیح، می توان در بخش اطلاعات درج شده مرتبط با دستگاه، گلوکومتر های سازگار با هر برند را مطالعه نمود. علاوه بر این، در صورت عدم اطمینان از بهترین گزینه، می توان با مشاورین فروش و واحد پشتیبانی نیز مرتبط گردید و مدل صحیح را از انان پرسید.

این نوع مشاوره های تلفنی و انلاین برای افرادی که به تازگی اقدام به استفاده از دستگاه تست قند خون کرده اند، و افرادی که یک دستگاه جدید را به تازگی خریداری کرده اند، کاربردی و مفید است.

پس از انتخاب مدل نوار، باید تعداد مورد نظر انتخاب شود. توصیه می گردد انتخاب تعداد حتما بر اساس میزان نیاز صورت بگیرد.

با انتخاب این موارد، شخص به درگاه اینترنتی متصل می گردد. بعد از واریز، سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن به ادرس مورد نظر ارسال می شوند.

ارسال برای سفارشات درون شهری معمولا ظرف چند ساعت، و برای سفارشات بین شهری بین ۱ الی چند روز به طول می انجامد.

نکات مهم حین دریافت سفارش :

اولین نکته هنگام دریافت سفارش، توجه سازگاری محصول سفارش داده شده و محصول دریافت شده است. گاها ممکن است به علت ازدحام و حجم بالای سفارشات، محصولاتی جابجا ارسال شوند.

در قدم بعدی، به اکبند بودن قوطی توجه شود. با توجه به حساسیت بسیار بالای نوار ها به شرایط محیطی، قوطی باید کاملا اکبند بوده باشد. در صورت عدم پلمپ بودن محصول، از قبول ان خودداری کرده و کالا را مرجوع نمایید. در صورت عدم امکان مرجوعی فوری، می توان این مشکل و سایر مشکلات احتمالی را با واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش در میان گذاشت. سایت های معتبر جهت ارتباط بهتر با مشتریان، همواره اماده ارائه خدمات پس از فروش می باشند تا مشتریان بتوانند تجربه خریدی ایمن و مطمئن را داشته باشند.

همچنین این سایت ها، محصولات خود را با ضمانت سلامت ارسال می کنند ؛ تا در صورت بروز مشکلات احتمالی حین ارسال، بتوان ان ها مرجوع نموده و کالای سالم را دریافت نمود.

مزایای خرید آنلاین نوار تست قند خون

با کمک این نوع خرید، محصولات با صرف کمترین زمان و هزینه در محل مورد نظر تحویل داده می شوند. معمولا سایت ها محصولات خود را نسبت به فروشگاه های حضوری با قیمت کمتری ارائه می کنند.

البته گاها ممکن است هزینه ارسال و پیک نیز افزوده شود.

با این روش، افراد می توانند بدون نیاز به خرید تعداد زیادی نوار تست، همواره محصول را در تعداد مورد نیاز واقعی سفارش داده و در صورت اتمام، اقدام به خرید نمایند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx