انتشار عکس‌های منتسب به وزیر راه در خارج از کشور

suzan ghatar.com ۰۹ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۱۱

عکس‌هایی با گمانه‌زنی‌های گوناگون و حواشی فراوان از همراهی یک زن جوان با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت رئیسی در فضای مجازی منتشر شده و همراه با این تصاویر تهمت‌هایی هم نسبت به وی در حال انتشار است.

هنوز هیچ اطلاع دقیقی از نسبت این زن با رستم قاسمی منتشر نشده و وزارت راه وشهرسازی نیز هیچ عکس العمل رسمی در این رابطه نشان نداده و باید دید آیا موضع رسمی از سوی وزارتخانه و یا شخص وزیر در توضیح این عکس منتشر خواهد شد یا خیر.

به هر شکل موضوع حاشیه پردازی و زیر سئوال بردن مقامات می‌تواند با انگیزه‌های مختلفی اتفاق بیفتد و حریم شخصی آنها مورد هجمه قرار گیرد که این رفتار به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

البته جوانی زن و فاصله سنی وی با رستم قاسمی، همچنین صمیمیت این دو نفر در حال گرفتن عکس دو نفره، می‌تواند نشان دهنده این باشد که این زن، همسر یا یکی از محارم آقای وزیر باشد.

گفته می‌شود که محل عکس پایتخت مالزی شهر کوالالامپور در محوطه پشتی برج‌های دوقلوی پتروناس ( از مراکز گردشگری مالزی) است و عکس‌ها در سال ۲۰۱۱، دو سال پس از مرگ همسر رستم قاسمی، زمانی که وی وزیر نفت دولت احمدی نژاد بوده، گرفته شده است.

به دلیل وجود حریم خصوصی افراد اصل این عکس‌ها که در فضای مجازی است را منتشر نمی‌کنیم و منتظر می‌مانیم تا توضیحات وزیر راه دولت ابراهیم رئیسی منتشر شود.
 

توئیت عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای سابق محمود احمدی‌نژاد در مورد عکس‌های رستم قاسمی:

عبدالرضا داوری

توضیحات کانال انقلابی مکشوفات در این باره:

«اخیرا چند عکس از سفر جناب رستم قاسمی (ماموریت به همراه خانواده یا شخصی اطلاعی نداریم) در فضای مجازی پخش شده که همسر ایشان بدون حجاب در حال عکس گرفتن می باشند لذا ذکر چند نکته در آن ضروریست.

یک: انکه محل عکاسی مشخص نیست و نمیدانیم جای خصوص است یا خیر.

دو: گویا همسر ایشان برای چند لحظه و عکاسی حجاب را کنار گذاشته و در همین زمان فردی از این دو نفر عکس می‌گیرد. مواید ان هم حجاب و چادر در دست همسر ایشان در دیگر عکسها است.

سه: اینکه در چند عکس جناب قاسمی به فرد عکاس(فردی که یواشکی درحال عکس گرفتن است) نگاه میکند و گویا از حضور ایشان مطلع است احتمال آنکه عکاس این تصاویر از اطرافیان ایشان باشد زیاد است و پخش شدن آن ۱۱ سال بعد احتمال انتقام را تقویت می‌کند.

در هر صورت امثال ما که آبروی خود را در دفاع از نظام اسلامی و کیان ایران گذاشته ایم انتظار چنین رفتاری از خانواده مسولان نداریم. کشف حجاب حتی برای یک لحظه هم محکوم و باعث سو استفاده دشمنان و دلسردی مشتاقان می شود.

منتظر موضع جناب رستم قاسمی می مانیم.»

عکس منشوری رستم قاسمی وزیر رئیسی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: کانال مکشوفات

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx