بهترین و ارزان ترین راه دریافت ویزا آلمان

dell ghatar.com ۱۲ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۸۰

همان طور که میدانید چندین سال است که  سفارت المان صدور انواع ویزا را جهت جذب افراد خارجی به کشورش را در دستور کار قرار داده است که با توجه‌ به‌ شرایط سنی جمعیت کشور آلمان و کمبود نیروی متخصص این سیاست در پیش گرفته شده.

انواع ویزاهایی که در سفارت المان شخص متقاضی می‌تواند درخواست دهد عبارت‌اند از: ویزای تحصیلی ،ویزای کاری، ویزای پزشکی، ویزا پیراپزشکی و ویزا آوسبیلدونگ .
در این نوشته می‌خواهیم به بهترین و ارزان ترین راه دریافت ویزای آلمان که همان ویزا آوسبیلدونگ آلمان است  بپردازیم.
امروزه این نوع ویزا در کشور عزیزمان سر و صدای زیادی به راه انداخته است ولی در واقعیت ویزا آوسبیلدونگ چه نوع ویزایی است؟ دوره های آوسبیلدونگ، دوره های کارآموزی می باشد که بین ۲ تا ۳.۵ سال مدت این دوره ها به طول خواهد انجامید که بنا به شرایط، متقاضی مدت این دوره ها می‌تواند متغیر باشد.

ویزا آوسبیلدونگ آلمان

مزایای دوره آوسبیلدونگ آلمان چیست؟

در این دوره ها بیشتر جنبه عملی آموزش مد نظر گرفته شده است و با توجه به موقعیت های آوسبیلدونگی که هر ساله ارائه می‌شود می‌توان فهمید که چقدر دولت آلمان نیازمند برگزاری این دوره های کارآموزی در کشور خود می باشد. لازم به ذکر است که اکثر این دوره ها همراه با حقوق می باشد اما در واقعیت در بعضی از دوره ها هم هیچ حقوقی به کاراموز پرداخت نخواهد شد. به عنوان مثال در آوسبیلدونگ پرستاری در اولین سال آموزش، کارآموزان برای پرستار شدن در خدمات عمومی ماهانه ۱۱۶۵ یورو ناخالص، ۱۲۳۰ یورو در سال دوم و ۱۳۳۰ یورو در آخرین سال آموزش دریافت می کنند. میزان درآمد بستگی به ایالت فدرالی که در آن مشغول به کار هستید دارد. پرستاران آموزش دیده اغلب طبق تعرفه حقوق می گیرند. حقوق اولیه شما به طور متوسط ​​۲۳۰۰ یورو ناخالص در ماه است.

یکی دیگر ازمزایای دوره های آوسبیبدونگ، آماده سازی شخص متقاضی برای ورود به بازار کار کشور آلمان می باشد و جون شخص متقاضی در این دوره ها علاوه بر تئوری جنبه عملی کار را هم فراگرفته چشم انداز شغلی مناسبی بعد از پایان این دوره در انتظارش خواهد بود. همان طور که میدانید هر شخصی برای ورود به کشور آلمان بابد تمکنی معادل ۱۰۳۳۲ یورو به سفارت کشور آلمان ارائه دهد و این مبلغ هر چند سال یکبار هم مقداری افزایش پیدا خواهد کرد که طبق اطلاعات مجموعه مبلغ جدید تمکن مالی ۱۱۲۰۸ یورو خواهد بود.

تولیدکنندگان دوچرخه، با استفاده از آلومینیوم، کروم یا کربن بدنه دوچرخه‌ها را می‌سازند که در این بین کروم و کربن قیمت بیشتری دارند و بالطبع کمتر استفاده می‌شوند.

محبوبیت ویزا آوسبیلدونگ آلمان!

اما مزیت مهاجرت به آلمان از طریق آوسبیلدونگ این است که چون متقاضی در این دوره ها حقوق دریافت می‌کند نیاز به ارائه کامل این تمکن نخواهد داشت و فقط شاید قسمتی از این تمکن را با توجه به حقوق دریافتی به سفارت آلمان ارائه دهد لذا دقیقا بخاطر همین موضوع است که ویزا آوسبیلدونگ جز محبوب‌ترین و ارزان ترین نوع ویزا کشور آلمان تلقی می‌شود.

گروه تخصصی مهاجرت لانرهلدینگ

مجموعه لانرهلدینگ فعالیت خود را تحت برند ویزالانر و با ارائه خدمات مشاوره جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور آلمان شروع نمود و طی این سال ها سابقه درخشان مجموعه ما بر شخصی پوشیده نیست و ما این سابقه را نه در حرف بلکه در عمل نشان داده ایم.

در این سال‌های فعالیت تعداد زیادی ویزای تحصیلی کشور آلمان از طریق سفارت المان در کشور های ایران، ارمنستان، ترکیه، امارات و مجارستان توسط مجموعه‌ ما برای متقاضیان عزیزمان دریافت گردید که برای مشاهده آنها میتوانید به پیچ اینستاگرام مجموعه به نشانی visalanner سر بزنید.

لذا با توجه به اعتماد شما دوستان عزیز و استقبال گسترده شما عزیزان از ویزای اوسبیلدونگ تصمیم مجموعه مبنی بر گسترش حوزه فعالیت خود در کشور آلمان و با نظر مستقیم مدیریت مجموعه جناب آقای دکتر سعید عمادی بررسی و تحقیقات در مورد این نوع ویزا در دستور کار قرار گرفت و اکنون مفتخریم اعلام کنیم که مجموعه لانر هولدینگ اولین وبسایت تخصصی دوره های آوسبیلدونگ که حاصل چندین ماه تلاش شبانه روزی همکاران مجموعه می باشد را با ارائه دقیق ترین و جزئی ترین اطلاعات از منابع معتبر آلمانی در اختیار شما همراهان عزیز و دوستداشتنی قرار داده است.

برای کسب اطلاعات دقیق تر میتوانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

این رویای طلایی، بهایی دارد

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx