از کدام روش برای تبلیغات استفاده کنیم که بازدهی بیشتری داشته باشد؟

dell ghatar.com ۱۴ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۱

این روزها کسب و کارها بیشتر در شرایط فروش مناسب به سر نمیبرند. زمان هایی ممکن است فروش از انتظار کمتر شود و چرخه اقتصادی کسب و کار با مشکل مواجه شود.

یکی از دلایل مهم این اتفاق عدم توجه به بازاریابی صحیح و تبلیغات موثر است.ممکن است زمانی به فکر تبلیغات بیافتید که فروش شما کاهش پیدا کرده باشد ، اما این کار اشتباه است!

چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنیم

تبلیغات باید دقیقا زمانی شروع شود که کسب و کار رونق دارد و به طور پیوسته این کار ادامه پیدا کند تا نمودار فروش صعودی را برای همیشه تجربه کنید.البته ممکن است زمان هایی به دلیل شرایط بازار ناگزیر فروش کاهش پیدا کند که در این زمان هم نباید دست از تبلیغات بکشید بلکه تداوم و پافشاری در تبلیغات موجب می شود فروش مناسبی را برای همیشه تجربه کنید.

روش های تبلیغات و بازاریابی

برای تبلیغات و بازاریابی روش های گوناگونی از روش های پر هزینه مانند بیلبورد های تبلیغاتی شهری و آگهی تلویزیونی تا روش های ارزان قیمت مانند ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان یا پخش تراکت های کاغذی در سطح شهر وجود دارد.

با توجه به زمینه فعالیت کسب وکار انتخاب می کنید که از کدام روش استفاده شود.نکته مهمی که گفته شد،تداوم در تبلیغات است.باید روش تبلیغاتی را انتخاب نمایید که امکان تداوم در تبلیغات را برای شما فراهم آورد.

کدام روش تبلیغاتی می تواند امکاناتی که ذکر شد را در اختیار کسب و کار ها قرار دهد؟

یکی از معروف ترین روش ها که امروزه کاربرد و محبوبیت زیادی در بین کسب و کار های مختلف برای بازاریابی و تبلیغات پیدا کرده است ، بازاریابی پیامکی است.

بازاریابی پیامکی در واقع ارسال پیامک انبوه با محتوای تبلیغاتی است . کسب و کار های مختلف با هر وسعت فعالیت و هر میزان بودجه تبلیغاتی می توانند از آن استفاده نماییند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

علت این موضوع امکاناتی است که برای ارسال پیامک تبلیغاتی  و ارسال پیام صوتی در نظر گرفته شده است.در واقع اگر یک فروشگاه کوچک در محله ای از یک شهر دارید می توانید پیامک تبلیغاتی را تنها به افراد همان منطقه ارسال نمایید و یا اگر یه کسب و کار با وسعت استانی یا کشوری دارید،می توانید مخاطبان را از میان کل استان یا حتی کشور انتخاب نمایید.

همچنین اگر یک آموزشگاه خیاطی داشته باشید می توانید انتخاب نمایید تا پیامک به مخاطبان آقا یا خانم که مورد نظر شما است ارسال شود.حتی امکان انتخاب سن و شغل مخاطبان دریافت کننده پیامک نیز وجود دارد.

تمامی این امکانات موجب شده تا بازاریابی پیامکی برای تمامی کسب و کار ها با هر وسعت و زمینه کاری ای قابل استفاده باشد.

انتخاب روش تبلیغاتی مناسب

برای ایجاد تداوم لازم است در ابتدا روش تبلیغاتی ای را برای کسب وکار انتخاب نمایید که از پس مخارج آن برآیید.همچنین هزینه های تبلیغاتی طوری باشد امکان تداوم و استفاده پیوسته از آن وجود داشته باشد.همچنین باید روش تبلیغاتی بازدهی و سودآوری مناسبی داشته باشد تا استفاده مداوم از آن به صرفه و به سود کسب و کار باشد.

بهین پیام

دسترسی آسان و کاربری راحت یکی از نکات مهم دیگر است.باید روش تبلیغاتی را انتخاب نمایید که همیشه و به راحتی قابل دسترس برای استفاده باشد.اگر دسترسی به روش تبلیغاتی سخت باشد،امکان تداوم و استفاده پیوسته از آن وجود ندارد.

برای مثال اگر قصد پخش تراکت تبلیغاتی را دارید ، برای هر بار تبلیغات لازم است متن جدید را به چاپخانه ارسال کنید تا تکثیرکند و نیروی انسانی برای پخش آن استخدام نمایید که به نظر روش آسانی نمی آید.

یا اگر قصد تبلیغ در تلویزیون را دارید باید هر سری آگهی جدید ساخته شود و مراحل اداری پیچیده و طولانی ای را برای هماهنگی طی نمایید. بنابراین انتخاب روش تبلیغاتی مناسب علاوه بر کاهش هزینه و افزایش صرفه اقتصادی ، باید طوری باشد که امکان تداوم در تبلیغات را نیز فراهم آورد.

مقایسه بازاریابی پیامکی با سایر روش های تبلیغاتی

در مقایسه با سایر روش ها،ارسال پیامک تبلیغاتی هزینه ای بسیار پایین درکنار بازدهی بسیار بالا دارد که از دلایل محبوبیت آن به شمار می آید.

دسترسی آسان به تبلیغات پیامک موجب شده تا کاربران به راحتی و در هر زمانی بدون معطلی و صرف انرژی اضافه به آن دسترسی داشته باشند.دسترسی مداوم به شما امکان استفاده همیشگی از آن را در تمامی ساعات شبانه روز می دهد تا بتوانید تداوم در تبلیغات داشته باشید.

همچنین انواع روش های بازاریابی پیامکی هدفند از جمله ارسال پیامک بر اساس منطقه ، ارسال بر حسب مشاغل و یا تفکیک بر اساس سن و جنسیت از مزایای مهم آن است.

behinpayam

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به کجا مراجعه کنیم؟

نیازی به مراجعه به سازمان مخابرات و یا خرید پنل اس ام اس از مخابرات نیست. پشت میز کار خود بنشینید و اقدام به تبلیغات نمایید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در محیطی آنلاین تحت عنوان سامانه پیامک ارائه میشود.سامانه پیامک پنل کاربری آنلاین است که امکانات گوناگونی مانند ارسال پیامک انبوه،دریافت پیامک،نظرسنجی و مسابقه پیامکی،خدمات مربوط به برنامه نویسان و ده ها امکان دیگر را در اختیار قرار می دهد.

برای انتخاب سامانه پیشنهاد می کنیم در سامانه پیامک بهین پیام ثبت نام نمایید.

بهین پیام، ارسال اس ام اس منطقه ای انبوه ، سن و جنسیت ، مشاغل و اصناف و آنتن ایرانسل را ارائه می دهد که می توانید .انتخاب نمایید مخاطبان در چه منطقه ای از شهر با چه سن و جنسیتی و چه شغلی باشند.با این امکانات پیامک تبلیغاتی دقیقا به دست افرادی میرسد که مدنظر شما باشد.

همچنین سامانه تخصصی ارسال پیامک بهین پیام به صورت کاملا رایگان ارائه می شود و هیچ هزینه اضافه ای بابت خدمات و امکانات دریافت نمی شود.

هزینه شارژ پیامک در سامانه بهین پیام بسیار مناسب و کیفیت ارسال پیامک بالایی دارد.

پیشنهاد می کنیم برای شروع عدد ۳۳۳ را به شماره ۵۰۰۰۲۰۶۰۰ پیامک نمایید تا به صورت رایگان در بهین پیام ثبت نام و از امکانات بی نظیر آن استفاده نمایید.کارشناسان شرکت پس از ثبت نام جهت ارائه راهنمایی در مورد نحوه استفاده از پنل کاربری و همچنین مشاوره های مربوط به انواع روش های تبلیغاتی از طریق سامانه پیامکی با شما تماس می گیرند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx