سرقت و قتل پایان مردان هوسران+عکس

afra ghatar.com ۱۷ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۶۸

برای هوسرانی با زنان دوست شده، یا آن‌ها را سوار خودرو می‌کنند، اما در انتها نقره داغ شده و از ترس آبرو شکایت نمی‌کنند. در این گزارش به پرونده‌هایی می‌پردازیم که طی آن مردان هوسران، فریب زنان کلاهبردار را خورده و سرکیسه می‌شوند.

سرقت و قتل

چندی قبل مأموران پلیس مشهد در جریان مرگ مشکوک مرد پولدار به خاطره خوردن آب‌ میوه مسموم قرار گرفتند.

بررسی‌های پلیس نشان می‌داد آخرین‌ بار این مرد با دو زن جوان و زیبا دیده‌ شده و از او چند ۱۰ میلیون تومان پول سرقت شده‌ است.

مأموران که احتمال دادند این دو زن، مرد پولدار را به قتل رسانده و اموالش را سرقت کردند، اسامی آن‌ها را در لیست متهمان تحت تعقیب قرار دادند.

به گزارش جامعه ۲۴، درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری دو زن متهم به قتل ادامه داشت، مأموران پلیس بابلسر با افزایش پرونده‌های شکایت از دو زن به اتهام سرقت روبه‌رو شدند.

یکی از شاکیان به مأموران گفت: درحال‌حرکت در نزدیکی ساحل بودم که دو زن برایم دست تکان دادند، وقتی توقف کردم آن‌ها خواستند به ساحل بروند و به‌همین دلیل من به سمت ساحل رانندگی کردم، نمی‌دانم چه شد که وقتی به‌هوش آمدم متوجه شدم سه میلیون تومان پول نقد و گوشی تلفن همراهم سرقت شده‌ است.

در ادامه با افزایش تعداد قربانیان دو زن جوان، آن‌ها در یک عملیات ویژه شناسایی و دستگیر شدند.

دختر ۲۷ ساله با اعتراف به سرقت از مردان گفت: به‌عنوان طعمه در کنار خیابان می‌ایستادیم و از مردان هوسران که ما را سوار می‌کردند با آب‌میوه مسموم پذیرایی و بعد از این‌که بیهوش می‌شدند، تمام اموال باارزش را سرقت می‌کردیم. در مورد پرونده مرد مشهدی نیز فکر نمی‌کردیم که با خوردن آب‌میوه حالش بد و جانش را از دست بدهد.

تحقیقات بیشتر با انتقال این دو زن به مشهد ادامه دارد.

 

سرکیسه کردن مردان هوسران در بیرون شهر

سال ۹۵ فردی با مراجعه به پلیس آگاهی کرمان مدعی شد دو مرد و یک زن او را سرکیسه کرده و اموال باارزشش را سرقت کردند.

این مرد در شکایتش گفت: چندی قبل در یکی از پارک‌های اطراف کرمان با دختر جوانی آشنا شدم و دوستی ما شکل گرفت. پس‌از مدتی این دختر از من خواست که برای گردش به خارج شهر برویم به‌همین خاطر من هم قبول کردم و همراه او شدم. در میانه راه اما دو نفر موتورسوار سد راه ما شدند و یکی از آن‌ها که ادعا می‌کرد نامزد دختر جوان است مرا به باد کتک گرفت و اموالم را سرقت کرد، بعد هم دختر جوان را با خود بردند.

  تصاویری از اعتراض به تعرض و مرگ جوان ۱۶ساله

این مرد افزود: صبح روز بعد وقتی با دختر جوان تماس گرفتم، موبایلش خاموش بود؛ متوجه شدم که قربانی سرقت شده‌ام.

با افزایش شکایت‌ها مأموران متوجه شدند که دو مرد جوان، دختر را طعمه کرده و از مردان هوسران سرقت می‌کنند.

به گزارش جامعه ۲۴، سرانجام دو ماه بعد دختر جوان به‌همراه دو همدستش دستگیر شد اما آن‌ها تمام اتهامات را رد کردند.

پس‌ از یک هفته بازداشت دختر جوان لب به اعتراف گشود و گفت: من به پیشنهاد پسر مورد علاقه‌ام این کار را انجام می‌دادم. به‌عنوان طعمه با مردان هوسران دوست می‌شدم و پسر مورد علاقه‌ام و برادرش با یک نقشه حساب‌شده از آن‌ها اخاذی می‌کردند. بعد هم شماره تلفنم را عوض می‌کردم تا مردان مزاحمم نشوند.
 

مرد جوان زنش را طعمه مردان هوسران کرد

شهریور ماه امسال مردی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از یک زن و مرد شکایت کرد و در شکایتش به مأموران گفت: چندی قبل با زن جوانی در اینستاگرام دوست شدم. او مدعی شد که تنها زندگی می‌کند و از همسرش طلاق‌ گرفته است. بعد از مدتی ارتباط، من را به خانه‌اش دعوت کرد و دعوتش را قبول کرده و به خانه‌اش رفتم. دقایقی بعد از حضورم یک مرد با سلاح سرد از اتاق بیرون آمد و ادعا کرد شوهر اوست و من با همسرش ارتباط دارم.

او مدعی شد: زن و مرد جوان مرا با چاقو مجروح کرده و با سرقت عابربانک، ساعت، انگشتر طلا و موبایلم دست‌وپای من را بستند و در یک پاتوق معتادان در جنوب شهر رها کردند. به‌سختی خودم را از آن‌جا نجات داده و موضوع را به پلیس گفتم.

یک هفته بعد پاتوق زن و مرد جوان در شرق تهران شناسایی و آن‌ها دستگیر شدند. متهمان پس‌ از روبرو شدن با مرد میانسال به جرمشان اعتراف کردند.

همسر زن جوان مدعی شد: وقتی مردان هوسران به همسرم در اینستاگرام پیشنهاد دوستی می‌دادند ما به این نتیجه رسیدیم که از آن‌ها اخاذی کنیم. طبق نقشه همسرم با آن‌ها طرح دوستی می‌ریخت و آن‌ها را به خانه دعوت می‌کرد، من هم دقایقی بعد از یکی از اتاق‌ها خارج می‌شدم و از مرد هوسران سرقت می‌کردیم. بسیاری از آن‌ها به‌خاطر حفظ آبرویشان شکایت نمی‌کردند اما این مرد شکایت کرد و راز سرقت‌های ما برملا شد.

  قتل وحشیانه فقط بخاطر سپر به سپر شدن ماشین‌ها! + عکس

با دستور بازپرس جنایی هر دو متهم به زندان منتقل شدند.
 

سرقت از مردان هوسران به روش داشبورد زنی

چندی قبل مرد جوانی با مراجعه به دادسرای سرقت تهران از زن میانسالی شکایت کرد و در تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: دو روز قبل زن جوانی را سوار کردم تا در مسیر خانه‌ام او را برسانم وقتی او پیاده شد متوجه شدم چهار میلیون تومان پول نقد از داخل داشبورد ماشینم سرقت شده‌ است، حالا احتمال می‌دهم کار آن زن باشد.

در ادامه شکایت‌های دیگری مطرح شد اما چند شهروند دیگر از زن جوان که به‌عنوان مسافر در خودرویی نشسته بود و به همراه دو مرد از مسافران سرقت می‌کردند شکایت کردند.

به گزارش جامعه ۲۴، بررسی‌ها نشان می‌داد زنی که سوار خودروی مردان هوسران می‌شود با زن زورگیر یکی‌ است. سرانجام با شناسایی هویت فائزه ۴۷ ساله او شناسایی و دستگیر شد.

بررسی‌های بیشتر ادامه داشت تا اینکه فائزه لب به اعتراف گشود و گفت: از ۱۶ سال پیش سرقت و تلکه کردن مردان هوسران را آغاز کردم. تا قبل ازدواج، زندگی خوبی داشتم اما شوهرم معتاد و دزد شد و به‌همین خاطر من هم مجبور شدم مجرم شوم. در این مدت دو بار دستگیر شدم و به زندان افتادم اما من انتقامم را علاوه‌ بر سرقت‌هایی که با همسرم انجام می‌دادیم، از مردان هوسران می‌گرفتم. سوار خودروی آن‌ها می‌شدم و در لحظه‌ای که حواسشان نبود کیف بزرگم را روی داشبورد گذاشته و اموال داخل آن را سرقت می‌کردم.

با این اعترافات او به همراه همسرش و یکی دیگر از همدستانشان به زندان منتقل شدند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: جامعه 24

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx