ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

dell ghatar.com ۱۷ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۲

ارزهایی که بتوان از آن‌ها در معاملات اسکالپ یا روزانه سود قابل توجه‌ای به دست آورد، جزو رمز ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند.

 ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

یک نوسان گیر یا اسکالپر حرفه‌ای باید از نوسانات ارزها در طی روز استفاده کند تا به سود برسد، اما تعداد کمی از ارزها نوسانات خوبی را روزانه تجربه می‌کنند. به همین دلیل ما در این مطلب سعی کردیم بهترین ارزهای دیجیتالی که برای خرید کوتاه مدت مناسب هستند را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

چه کسانی می‌توانند سرمایه گذاری کوتاه مدت کنند؟

معاملات کوتاه مدت فقط مخصوص حرفه‌ای‌های بازار کریپتوکارنسی است؛ پس اگر حس می‌کنید هنوز دانش و مهارت کافی ندارید، بهتر است با شرکت در کلاس‌های آموزشی، مهارت‌تان را افزایش دهید و سپس وارد بازار کریپتوکارنسی شوید. این بازار همیشه فرصت‌های خوبی را در اختیار سرمایه گذارها می‌گذارد، پس نگران از دست دادن فرصت‌ها نباشید و بیشتر روی افزایش آگاهی‌تان در مورد این بازار تمرکز کنید. تحلیل فاندامنتالی در سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت اثر زیادی ندارد، پس اگر می‌خواهید به یک معامله‌گر روزانه، اسکالپر یا نوسان‌گیر تبدیل شوید، بیشتر روی افزایش توانایی‌ها در تحلیل تکنیکال تمرکز کنید. شما باید یک روش معاملاتی خاص هم برای خود انتخاب کنید که کمترین درصد اشتباه را دارد و بر اساس آن در بازار وارد معاملات رمز ارزها مختلف شوید.

حالا که با معاملات کوتاه مدت آشنا شدید، در زیر انواع رمزارز مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت را معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که معرفی این ارزهای دیجیتال به هیچ عنوان به منظور پیشنهاد خرید آن‌ها نخواهد بود و هر خرید و فروش و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید بر مبنای تحلیل و دانش تخصصی هر فرد باشد.

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu)

شیبا اینو طی یک بازه زمانی خاص و کوتاه، سود زیادی برای معامله‌گرها ایجاد کرد، به همین دلیل آن را به عنوان اولین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت معرفی می‌کنیم. این ارز یک میم‌کوین یا “Meme coin” است. رشدهایی که این ارز داشت کمی عجیب به نظر می‌رسیدند چون شیبا پشتوانه مطمئن و خوبی نداشت. هر چند حالا دیگر مثل گذشته نمودار میم‌کوین‌ها هیجانی نیست اما با این حال هنوز هم می‌توان از شیبا اینو انتظار داشت که در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، با رشد زیاد، سود خوبی را از آن سرمایه گذاران خود کند. این ارز در سال ۲۰۲۰ توسط گروهی به نام ریوشی به صورت غیر متمرکز وارد بازار کریپتوکارنسی شد. نماد شیبا اینو در بازار کریپتو (SHIB) است و با قیمت $۰.۰۰۰۰۱۰۲۹ جایگاه ۱۵ وب سایت کوین مارکت کپ را به خود اختصاص می‌دهد. عرضه در گردش شیبا ۵۴۹,۰۶۳,۲۷۸,۸۷۶,۳۰۲ SHIB است و با حجم معاملات روزانه ۲۵,۸۹۵,۲۱۸,۳۰۷,۹۸۶ SHIB به عنوان یکی از میم‌کوین‌های محبوب همچنان قدرت را در بازار به دست دارد.

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن (Basic Attention token)

بیسیک‌اتنشن برای پلتفرم “Brave” راه‌اندازی شد. این توکن مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. برنامه Brave در سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرد و حالا توکن آن برای معامله‌گرهای کوتاه مدت یک فرصت عالی برای کسب سودهای چشمگیر به وجود می‌آورد. Brave یک مرورگر است که به کاربران در ازای تماشای تبلیغات، توکن بیسیک‌اتنشن یا BAT میدهد. این توکن بومی را می‌توانید در پلتفرم‌های معاملاتی نیز معامله کنید و از طریق نوسان‌هایی که دارد به سود برسید.

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن

ارز دیجیتال Basic Attention token اخبار فاندامنتال مثبت Basic Attention token یکی از دلایلی است که کاربران را مجاب کرد از آن برای معاملات کوتاه مدت خود استفاده کنند. در واقع پروژه این توکن نه تنها امنیت مرورگر (TOR) را افزایش داد بلکه پشتیبان موتور جستجوگر (DuckDuckGo) نیز است. این اخبار تاثیر مثبت و خوبی روی نمودار این توکن گذاشت و به همین دلیل سودهای عالی‌ای هم به معامله‌گرها هدیه داد. ارز دیجیتال بیسیک‌اتنشن در جایگاه ۷۷ وب سایت کوین مارکت کپ قرار دارد و قیمت آن در همین لحظه که این مطلب نگارش می‌شود، $۰.۲۸۵۸ است. عرضه در گردش این ارز ۱,۴۹۵,۶۸۰,۵۵۴ BAT، حجم بازار آن $۴۲۷,۴۸۷,۲۶۵ و حجم معاملات روزانه آن نیز ۱۵۲,۵۲۲,۶۰۳ BAT است.

ارز دیجیتال پولکادات (Polkadot)

پولکادات یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت محبوب است که مورد توجه بسیاری از فعالان بازار کریپتوکارنسی قرار دارد. در واقع پروژه پولکادات به این دلیل راه‌اندازی شد تا سرعت و هزینه هر تراکنش در بازار کمتر شود، این پروژه با ایجاد شبکه‌ای ارتباطی بین ارزهای دیجیتالی مختلف این کار را انجام داد. این ویژگی پروژه پولکادات روی نمودار قیمت ارز آن تاثیر مثبتی گذاشت و باعث شد تا رشدهای خوبی را تجربه کند. همین حالا هم این ارز نوسانات خوبی را تجربه می‌کند و فرصت‌های مناسبی در اختیار معامله‌گرهای کوتاه مدتی می‌گذارد. هم‌اکنون می‌توان ارز دیجیتال پولکادات را با نماد (DOT) در بازار کریپتوکارنسی معامله کرد. این ارز در جایگاه ۱۲ وب سایت کوین مارکت کپ است و با قیمت لحظه‌ای $۶.۱۹ به فروش می‌رسد. حجم بازار این ارز دیجیتال $۶,۹۶۸,۶۴۴,۶۷۳، عرضه در گردش آن ۱,۱۲۵,۳۳۹,۸۹۰ DOT و حجم معاملات روزانه آن هم ۳۰,۶۵۲,۷۵۴ DOT است.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی شرایط درست سرمایه گذاری کوتاه مدت و سه ارز دیجیتال مناسب برای استراتژی‌های کوتاه مدت پرداختیم. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و بررسی ارزهای دیجیتال دیگر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://wallex.ir/blog/best-cryptocurrencies-for-short-term-investment/

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx