عکس/ترانه علیدوستی کشف حجاب کرد

didi ghatar.com ۱۹ آبان ۱۴۰۱ یک دیدگاه ۲۹۷

ترانه علیدوستی، بازیگر مشهور سینما، تصویری بدون حجاب از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی از جمله هنرمندانی بود که  همزمان با حواشی تجمعات اعتراضی در کشور با اظهارنظرهای جنجالی خود خبرساز بوده است.

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال می باشد.

ترانه علیدوستی تابستان ۱۳۹۰ در ۲۶ سالگی با آقای علی منصور ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد.

همسر ترانه علیدوستی تجربه بازیگری دارد و در فیلم سینمایی من به کارگردانی سهیل بیرقی نقش شخصیتی به نام مجتبی براتی را بر عهده داشت.

ترانه علیدوستی در اولین بازیش در فیلم “من ترانه ۱۵ سال دارم” در نقش” ترانه پرنیان” توانست جایزه سیمرغ بلورین بیستمین جشنواره فجر، جایزهٔ نخل زرین از سومین جشنوارهٔ اجتماعی آبادان، جایزهٔ منتقدین و نویسندگان سینمای ایران و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن از پنجاه و پنجمین جشنوارهٔ فیلم لوکارنو (سوئیس) را کسب نماید.

  عکس/بهار ارجمند کشف حجاب کرد!

ترانه علیدوستی تاکنون در آثار سینمایی ارزشمندی مانند فروشنده، چهارشنبه سوری، درباره الی و… داشته و برای بسیاری از مخاطبان شناخته شده بود.

ترانه علیدوستی در تلویزیون هیچ بازی نداشته اما در سریال نمایش خانگی پربیننده و پرطرفدار شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی توانست در نقش اصلی آن سریال (شهرزاد) بدرخشد و به اوج شهرت دست یافت.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: انصاف نیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx