این روحانی می‌خواهد با پول بیت‌المال به مسابقات جام‌جهانی برود+ عکس

kaboos ghatar.com ۱۹ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۹۵

وزارت ورزش و جوانان البته اختصاص یکی از این بلیت‌های مجانی به یک روحانی را تایید کرده است. این روحانی کسی نیست جز حجت الاسلام و المسلمین علی احدی، سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان!

حجت الاسلام احدی

ماجرای بلیت‌های مجانی اهدایی قطر به ایران برای تماشای مسابقات جام جهانی و حرف و حدیث‌های مربوط به سهمیه اختصاص داده شده به روحانیون به یکی از پر بحث‌ترین موضوعات این روزهای مرتبط با جام جهانی تبدیل شده است.

به گزارش فراز، ماجرا این است که کشور کوچک و کم جمعیت قطر امکان پر کردن برخی از بازی‌های جام‌جهانی را ندارد به همین دلیل تعدادی بلیت رایگان در اختیار برخی کشورها قرار داده است. در این بین ۱۸۰۰ بلیت نیز به ایران رسیده است.

در پی انتشار این خبر حرف و حدیث‌های بسیاری در محافل ورزشی در مورد دریافت‌کنندگان این بلیت‌ها به راه افتاد و برخی از شایعات از اختصاص بخش بزرگی از آن به روحانیون حمایت داشت. وزارت ورزش و جوانان اما با تکذیب این شایعات اعلام کرده تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ها بین مستندسازها، خبرنگارها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است. ۱۰ درصد دیگر هم برای فعالیت فرهنگی در اختیار دو وزارت خانه میراث فرهنگی و وزارت ارشاد قرار گرفته است.

وزارت ورزش و جوانان البته اختصاص یکی از این بلیت‌های مجانی به یک روحانی را تایید کرده است. این روحانی کسی نیست جز حجت الاسلام و المسلمین علی احدی، سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان!

  ۱۲ میلیون تومان برای یک شب خواب در چادرهای جام جهانی

 

روحانی کمپ‌نورد

حجت‌الاسلام علی احدی که در سال ۱۴۰۰ و با روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی به این سمت رسیده است روحانی جوانی است علاقه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی ــــ تبلیغی دارد.

نخستین حضور و بروز رسانه‌ای این روحانی جوان، برنامه «ماه نشان»، ویژه برنامه رمضانی شبکه افق در خرداد ماه در سال ۹۵ بود. او در این برنامه گفت که از ۵ سال پیش به صورت داوطلبانه و خودجوش و بدون هیچ گونه حقوقی در کمپ‌های ترک اعتیاد حاضر می‌شده و تلاش می‌کرده به ترک اعتیاد معتادان کمک کند. او افزوده بود: «پس از ورود به مراکز ترک اعتیاد، خود را با عنوان اینکه «من یک کمپ‌نورد» هستم معرفی می‌کردم و با بیان این جمله آنها با من دوست می شدند.»

او در دیدار سال ۹۸ طلاب و روحانیون با مقام معظم رهبری یکی از کسانی بود که موفق شد پشت تریبون برود و به بیان دیدگاه‌های خود بپردازد. احدی در این دیدار گفت: « آقاجان سلام. موضوعی که قرار است در مورد آن چند دقیقه وقت گرانبهای شما را بگیرم مساله‌ای است که با رسالت انبیا گره خورده ویکی از با شرافت ترین کارها نزد خداوند است مساله ای که علما وبزرگان دین وهمچنین جوانان  بسیاری حتی جان خود را در این راه هدیه کرده‌اند.» او افزود: «یکی از مشکلات این است که هنوز مسیولین نهادهای مختلف ظرفیت تخصصی طلاب جوان را آنگونه که شایسته است یا مطلع نیستند و یا به آن توجه نمی‌کنند…واقعیت های زندگی طلاب در رسانها به درستی منعکس نمی‌شوند و هنوز بسیاری مخصوصا در اقشار خاص وتاثیرگذار جامعه  تصور صحیحی از زندگی طلبگی وجود ندارند…همه می دانیم که تعداد طلاب حوزه نسبت به حجم نیاز بسیار اندک است.»

  واکنش محمد معتمدی به خواندن سرود تیم ملی در جام جهانی

این روحانی جوان که پس از سرکار آمدن دولت ابراهیم رئیسی به سمت سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد در زمان بالاگرفتن چالش بر سر حضور زنان در ورزشگاه مصاحبه‌‌ای انجام داد و گفت «حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حق طبیعی آن‌هاست، اما باید شرایط و مقدمات لازم را فراهم کنیم تا به‌زودی شاهد حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها باشیم.»

از دیگر فعالیت‌های امسال او می‌توان به حضور در موکب فدراسیون بولینگ و بیلیارد در کربلا در جریان راهپیمایی اربعین امسال اشاره کرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx