واکنش تند رعنا رحیم پور به افشای فایل صوتی‌اش: ایران را در خودم کُشتم

noora ghatar.com ۲۲ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۶۲

رعنا رحیم‌پور خبرنگار تلویزیون بی بی سی فارسی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به افشای فایل صوتی‌اش که منجر به دعوای بی بی سی و ایران اینترنشنال شده، واکنش نشان داد.

رعنا رحیم پور خبرنگار بی بی سی در واکنش به حواشی لو رفتن فایل صوتی‌اش که در آن آشکارا به پشت صحنه اعتراضات‌ و سوگیری تجزیه طلبان رسانه‌های اپوزیسون از جمله ایران اینترنشنال می‌پرداخت، دقایقی پیش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت که ایران را برای همیشه در خودش کشته است! او به مخاطبانش گفت که همه شما دنباله رو سپاهید!

رعنا رحیم پور خبرنگار بخش بی‌بی‌سی فارسی به انتشار این فایل لو رفته اش اشاره کرده و مخاطبانش را بخاطر توجه به این خبر سرزنش کرده است!

اخیراً یک فایل صوتی از رعنا رحیم‌پور خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی افشا شد که به‌نحو بی‌پرده‌ای از هدف ایران اینترنشنال در جهت تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر می‌دهد و تأکید می‌کند که هدف پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است!

  واکنش تند آمنه سادات به فراخوان بی‌بی‌سی+عکس

پس از افشای این ماجرا، ایران اینترنشنال در چندین نوبت به‌صورت عجولانه گزارش‌هایی علیه بی‌بی‌سی فارسی و رعنا رحیم‌پور منتشر کرده است! گزارش‌هایی که بیش از آنکه پاسخ به خبرنگار بی‌بی‌سی باشد، اولاً تأیید آن است! چون برای پاسخ به اتهام تجزیه‌طلبی باز هم با یک تجزیه‌طلب گفتگو کردند! و ثانیاً آنقدر پر از تناقض است که احتمالاً سکوت بهتر از آن بود.

استوری رعنا رحیم پور

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: اقتصاد24

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx