آیا کلاس خصوصی زبان روند آموزش را سریع‌تر می‌کند؟

dell ghatar.com ۲۴ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۷

یادگیری زبان می‌تواند آینده‌ی شخص را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد. برخی از افراد، کلاس خصوصی زبان را به کلاس‌های جمعی و گروهی، ترجیح می‌دهند. آموزش آنلاین زبان انگلیسی، یکی از روش‌های موثر آموزشی است که می‌تواند به صورت خصوصی هم انجام شود.

کلاس خصوصی زبان

یکی از فاکتورهایی که یک آموزشگاه زبان را به بهترین آموزشگاه زبان تبدیل می‌کند بهره‌مندی از آموزش آنلاین زبان انگلیسی است.. با توجه به همه گیر شدن کرونا و افزایش چشمگیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، آموزش‌های آنلاین زبان هم، رونق بیشتری گرفتند. در این بین، کلاس خصوصی زبان انگلیسی هم طرفداران زیادی پیدا کرد و اکثر افرادی که شرایط رفتن به کلاس‌های جمعی را نداشتند، ترجیح دادند از کلاس خصوصی زبان استفاده کنند. این روزها هم اکثر افرادی که می‌خواهند در آزمون آیلتس موفق باشند و نمره‌ی خوبی کسب کنند، کلاس خصوصی زبان را به کلاس‌های جمعی آموزشگاهی ترجیح می‌دهند.

ما در این مقاله سعی می‌کنیم کلاس خصوصی زبان را از هر نظر بررسی کنیم تا بتوانیم در انتها، بهترین کلاس خصوصی زبان را به شما معرفی کنیم. البته، گفتن و شنیدن از کلاس خصوصی زبان، هرگز به معنای نفی کلاس‌های آموزشگاهی نیست. هر کدام می‌تواند با توجه به شرایط، بهترین باشد. مهم این است که شما بتوانید با یادگیری زبان، در آزمون آیلتس موفق شوید.

معیارهای یک معلم خصوصی زبان انگلیسی

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود یک شخص، کلاس خصوصی زبان را به کلاس آموزشگاهی ترجیح دهد، استاد زبان است. وقتی صحبت از کلاس خصوصی زبان به میان می‌آید، زبان‌آموز در ذهن خود، استاد را یک فرد مجرب و حرفه‌ای تصور می‌کند. اگر استاد مورد نظر در طول کلاس و پروسه‌ی آموزش، خلاف این را ثابت کند، زبان‌آموز از ادامه آموزش خصوصی زبان انگلیسی دلسرد خواهد شد.بهتر است قبل از گرفتن معلم خصوصی زبان، یک سری معیارها را برای خود در نظر داشته باشید تا اگر معلم و استاد شما فاقد این معیارها بود، بدون هیچگونه تعارفی، دیگر با او ادامه ندهید. معلم خصوصی بد، نه تنها شما را به یادگیری بیشتر تشویق نمی‌کند، بلکه شما را از لذت یادگیری زبان، محروم می‌کند.همچنین تدریس در آموزش آنلاین زبان انگلیسی نیز مهارت خاصی رامی‌طلبد.

برخی از معیارهای معلم خصوصی زبان

  •  باید دانش و تجربه‌ی بالا در تدریس زبان انگلیسی داشته باشد..
  • تدریس به روش‌های روز و کارآمد را بداند.
  • صبر و تحمل کافی داشته باشد.
  • حتما در طول کلاس، زبان آموز را وادار به تمرین و صحبت کند.
  • هر ۴ معیار اصلی زبان را در هر جلسه تدریس کند.
  • تدریس او باید در حدی باشد که بتوان به موفقیت در آزمون آیلتس هم امیدوار بود.
  • باید برای هر درسی، تمرینات جداگانه هم در نظر بگیرد و ترجیحا کتاب‌هایی که برای موفقیت در آزمون آیلتس موثر هستند را به صورت فوق برنامه، تدریس کند.

تدریس خصوصی زبان کودکان

هزینه‌ی تدریس خصوصی زبان چقدر است؟

هزینه‌ی کلاس خصوصی، بسیار مهم است. اساتید و معلمان به دنبال درآمد بالا و زبان آموزان به دنبال استاد و آموزشگاهی هستند که هزینه‌ی تدریس پایین‌تری داشته باشد.هزینه‌ی کلاس‌های آموزشگاهی از هر نظر به صرفه‌تر و پایین است. اما قیمت کلاس خصوصی زبان، کمی بالاست. البته قیمت هر جلسه کلاس خصوصی زبان را استاد و توانایی‌های او تعیین می‌کند. گاهی هزینه‌ی یک آموزش آنلاین زبان انگلیسی در حد آیلتس و به صورت خصوصی، خیلی بیشتر از یک کلاس خصوصی معمولی و حضوری است. توانایی‌های استاد و سطحی که قرار است تدریس شود، خیلی تعیین کننده است.

هزینه تدریس خصوصی زبان برای آیلتس

بالا بودن هزینه‌ی تدریس خصوصی زبان برای آمادگی در آزمون آیلتس، کاملا طبیعی است. اگر شما یک جلسه‌ی خصوصی با یک استاد زبان انگلیسی مجرب و حرفه‌ای داشته باشید، متوجه خواهید شد که با چه کیفیتی مطالب، آموزش داده می‌شود. در کلاس خصوصی زبان مخصوص آیلتس، تمامی نکات و ترفندهای یادگیری و پاسخ دهی سوالات آیلتس با زبان آموز تمرین می‌شود. هدف این کلاس خصوصی زبان، آموزش دادن برای موفقیت در آیلتس است و مطمئنا هزینه‌ی بالاتری هم خواهد داشت.

بهترین روش تدریس زبان در کلاس خصوصی

تدریس زبان انگلیسی روش‌های زیادی دارد. آموزشگاه زبان در تهران، کم نیست و می‌توان گفت هر آموزشگاهی سبک و سیاق تدریس خود را دارد. اما یک سری روش‌های تدریس، بین المللی بوده و کاملا تست شده است.آمادگی برای آزمون آیلتس و کلاس خصوصی زبان، بیشتر برای افرادی که وقت ندارند و یا از بودن در جمع می‌ترسند و اعتماد به‌نفس صحبت کردن ندارند، مفید است. به همین خاطر باید روش‌هایی به کار گرفته شود که بتوان با آن، در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به کلاس‌های آموزشگاهی، زبان را یاد گرفت.بهترین روش تدریس در کلاس خصوصی زبان، روشی است که هدف زبان آموز کاملا برای استاد مشخص و واضح باشد. برخی فقط کلاس زبان می‌روند تا با زبان آشنا شوند و برخی هم برنامه و هدف دارند و قرار است در مدت زمان خاصی، به آن برسند.

موفقیت در آزمون آیلتس با کلاس خصوصی زبان

یکی از این اهداف، موفقیت در آزمون آیلتس برای مهاجرت به خارج از کشور است. برخی ممکن است بخواهند با کلاس خصوصی زبان، در مدت زمان کوتاهی مدرک بگیرند یا برای مصاحبه‌ی دکترا و پذیرش تحصیلی در دانشگاه اقدام کنند.بهترین روش تدریس، روشی است که در آن، امتحان شفاهی همیشه وجود داشته باشد و انواع تمرینات پیرامون ۴ مهارت اصلی، در هر جلسه با زبان آموز، کار شود.در یک روش تدریس خوب، استاد در بیشتر مواقع سکوت می‌کند و اجازه می‌دهد تا شخص، صحبت کند. حتی اگر شاگرد، دست و پا شکسته هم حرف بزند، اشکالی ندارد.اگر قرار است کلاس خصوصی زبان به قصد تقویت برای آزمون آیلتس برگزار شود، باید منابع خارج از کتاب و مربوط به تقویت آیلتس هم تدریس شود.

آموزش خصوصی زبان انگلیسی

کلاس خصوصی زبان در آموزشگاه سفیر

کلاس خصوصی زبان برای هر کسی که تایم کافی در اختیار ندارد، می‌تواند بسیار مفید باشد. حتی می‌توان برخی از مطالبی که در کلاس آموزشگاه گفته نمی‌شود را در این کلاس‌ها آموزش دید..کلاس خصوصی حتما نباید در خانه برگزار شود. برخی از موسسات، دوره‌های خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها را ارائه می‌کنند. اگر قصد شرکت در این دوره‌ها را دارید، موسسه‌ی سفیر می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای آموزشگاه زبان در تهران باشد. کافیست با کارشناسان این در ارتباط باشید و یا با تلفن ۰۲۱۸۴۳۴۶ در تماس باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx